Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281021/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia hali sportowej Powiatowego Centrum Sportu
w Nowym Tomyślu wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM SPORTU W NOWYM TOMYŚLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363383089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Północ 37
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 724 626 029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcsnt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcsnt.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-659de81c-d286-4192-8792-537c9faa0b6b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność w zakresie kultury fizycznej, rekreacji, propagowania zdrowego trybu życia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia hali sportowej Powiatowego Centrum Sportuw Nowym Tomyślu wraz z robotami towarzyszącymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-659de81c-d286-4192-8792-537c9faa0b6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00280886/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oświetlenia hali sportowej Powiatowego Centrum Sportu w Nowym Tomyślu wraz z robotami towarzyszącymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCS.341.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia hali sportowej Powiatowego Centrum Sportu w Nowym Tomyślu wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
Roboty przygotowawcze:
• demontaż i ponowny montaż elementów wyposażenia sali w obrębie montowanych okładzin np. oświetlenia, nagłośnienia, tablic informacyjnych, siatek ochronnych, drabinek gimnastycznych ściennych wraz z ewentualnym przerobieniem mocowania, gdy taka potrzeba będzie konieczna po zamontowaniu okładzin
• zabezpieczenie posadzki hali za pomocą grubej folii, płyt OSB i wykładziny dywanowej przez uszkodzeniami spowodowanymi pracą rusztowań na hali podczas prowadzenia prac związanych z adaptacją akustyczną
• demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz okablowania elektrycznego znajdujących się na konstrukcji stalowej dachu.
Roboty elektryczne:
• wymiana zasilanie do poszczególnych opraw oświetleniowych na hali sportowej. Projekt nie przewiduje zmian w lokalizacji nowych opraw w stosunku do opraw istniejących, chyba że zajdzie taka konieczność po montażu sufitów. Zabezpieczenia elektryczne należy dostosować do nowych typów opraw LED zgodnie z wymaganiami.
• dostawa i montaż opraw oświetleniowych stalowych LED dla hali sportowej (oprawy przemysłowe)
• wymiana instalacji elektrycznej na hali sportowej wraz z dorobieniem ok. 4 szt. gniazdek elektrycznych po wcześniejszym wskazaniu miejsca przez Zamawiającego
• wykonanie ok. 2 szt. gniazd komputerowych elektrycznych po wcześniejszym wskazaniu miejsca przez Zamawiającego
• wykonanie gniazda siłowego na hali po wcześniejszym wskazaniu miejsca przez Zamawiającego
• montaż i wdrożenie system sterowania oświetlenia hali DALI
• wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji i natężenia oświetlenia oraz instalacji elektrycznej
Roboty montażowe:
• montaż na całej powierzchni sufitu hali sportowej pod dachem (w odległości min. 20cm), na powierzchni maksymalnej ok. 920m2 płyt sufitowych akustycznych z widoczną konstrukcją nośną zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w zaleceniach akustycznych
• montaż na hali sportowej paneli ściennych do wysokości ok. 3,4 m od poziomu podłogi, panele w kolorze białym, na dwóch ścianach: ścianie podłużnej (naprzeciw trybun) pomiędzy słupami i ścianie szczytowej zgodnie z dokumentacją rysunkową malowanie istniejących paneli ściennych korkowych na kolor wskazany przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone w załącznikach do SWZ: zał. nr 7 – dokumentacja (OPZ, projekt adaptacji akustycznej sali, przedmiar, STWiOR) oraz zał. nr 6 – projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający zaznacza, że we wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego, wzorcowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji postępowania, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia i spełniania wszystkich wymagań technicznych i funkcjonalnych. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45432210-9 - Wykładanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499427,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499427,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499427,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SUFMARTECH ANDRZEJ TECŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 630892812
7.3.3) Ulica: Szkolna 4A
7.3.4) Miejscowość: Chyby
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. SUFMAR TECH ANDRZEJ TECŁAW
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. SUFMAR TECH ANDRZEJ TECŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499427,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Bukowcu"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Wymiana barier zakopiańskich na energochłonne i wymiana poręczy na barieroporęcze
- Remont wypożyczalni dla dorosłych w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Nowym Tomyślu
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Kompleksowy remont łazienek w Zespole Przedszkolno-Szkolnym w Bukowcu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.