eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówOrganizacja cyklu szkoleń w ramach projektu Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Brwinów: Organizacja cyklu szkoleń w ramach projektu Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 303117 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cyklu szkoleń w ramach projektu Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy Brwinów uczestniczących w projekcie - Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów- współfinansowanegoze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów: Część nr 1: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, techniki legislacyjne. Część nr 2: Proces inwestycyjny, kosztorysowanie. Część nr 3: Tworzenie matrycy i profili kompetencyjnych, Wdrażanie matrycy i profili kompetencyjnych, Efektywność wdrażania modelu, Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Trudne sytuacje w obsłudze klienta, Trwałe budowanie wizerunku klienta, Tworzenie kodeksu etycznego pracowników, Warsztat podsumowujący, Efektywność wprowadzania kodeku etycznego, Sztuka zarządzania zespołem, Sztuka budowania autorytetu, Sztuka motywowania. Część nr 4: Obsługa oprogramowania biurowego. Część nr 5: Tworzenie ankiety badającej satysfakcję klientów, Prowadzenie zebrań i spotkań. Moderowanie spotkań z obywatelami, Konsultacje społeczne. Część nr 6: Język angielski. Część nr 7: Język migowy. 2. Cykl obejmuje 24 tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. Liczebność grup zależna będzie od danego tematu szkoleniowego i mieścić się będzie w przedziale 6-20 osób. 3. Szkolenia o numerach 3 (część nr 1), 4 (część nr 2), 9 (część nr 3) i 21 (część nr 5) w tabeli Wykaz szkoleń, stanowiącej załącznik nr 1A do oferty, są szkoleniami wyjazdowymi. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. Poza ww. materiałami szkoleniowymi, szkolenie w Części nr 2 poz.5 tabeli Kosztorysowanie obejmuje także dostarczenie zamawiającemu programu do kosztorysowania wraz z licencją ilości 1 sztuki. 6. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 7. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 10. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 11. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 12. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 13. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 13.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 13.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 13.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, lub seminariów, lub warsztatów, które muszą: 1) być zgodne z rodzajem/tematem szkolenia, stanowiącym przedmiot składanej oferty, 2) obejmować - każda: - dot. części nr 1 - co najmniej 50 uczestników i co najmniej 50 godzin, - dot. części nr 2 - co najmniej 30 uczestników i co najmniej 30 godzin, - dot. części nr 3 - co najmniej 50 uczestników i co najmniej 50 godzin, - dot. części nr 4 - co najmniej 40 uczestników i co najmniej 100 godzin, - dot. części nr 5 - co najmniej 50 uczestników i co najmniej 30 godzin, - dot. części nr 6 - co najmniej 30 uczestników i co najmniej 100 godzin, - dot. części nr 7 - co najmniej 5 uczestników i co najmniej 20 godzin, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. 1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: - co najmniej po 1 wykładowcy dla każdej części przedmiotu zamówienia, - każdy z wykazanych wykładowców musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, w tym przeprowadził co najmniej 4 szkolenia o zakresie obejmującym tematykę szkolenia określoną dla części zamówienia, na którą składa ofertę. 1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) załącznik nr 5 - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 6 umowy, 4) zmiany szkoleń wyjazdowych, 5) zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych, 6) zmiany liczby grup szkoleniowych przypisanych do danego szkolenia, 7) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, techniki legislacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenie - Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, techniki legislacyjne - poz.3 w tabeli Wykaz szkoleń, jest szkoleniem wyjazdowym. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 12. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 12.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 12.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 12.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Proces inwestycyjny, kosztorysowanie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenie w poz. 4 - Proces inwestycyjny - w tabeli Wykaz szkoleń, jest szkoleniem wyjazdowym. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. Poza ww. materiałami szkoleniowymi, szkolenie w Części nr 2 poz.5 tabeli Kosztorysowanie obejmuje także dostarczenie zamawiającemu programu do kosztorysowania wraz z licencją ilości 1 sztuki. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 12. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 12.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 12.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 12.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tworzenie matrycy i profili kompetencyjnych, Wdrażanie matrycy i profili kompetencyjnych, Efektywność wdrażania modelu, Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Trudne sytuacje w obsłudze klienta, Trwałe budowanie wizerunku klienta, Tworzenie kodeksu etycznego pracowników, Warsztat podsumowujący, Efektywność wprowadzania kodeku etycznego, Sztuka zarządzania zespołem, Sztuka budowania autorytetu, Sztuka motywowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenia w poz. 9 - Komunikacja interpersonalna - w tabeli Wykaz szkoleń, stanowiącej załącznik nr 1A do oferty, są szkoleniami wyjazdowymi. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 12. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 12.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 12.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 12.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa oprogramowania biurowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Temat szkoleniowy przedstawiony w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tworzenie ankiety badającej satysfakcję klientów, Prowadzenie zebrań i spotkań. Moderowanie spotkań z obywatelami, Konsultacje społeczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenia w poz. 21 - Prowadzenie zebrań i spotkań, Moderowanie spotkań z obywatelami - w tabeli Wykaz szkoleń, stanowiącej załącznik nr 1A do oferty, są szkoleniami wyjazdowymi. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 12. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 12.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 12.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 12.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Język migowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. 2. Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. 5. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 6. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 10. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.