To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Brwinów: Organizacja cyklu szkoleń w ramach projektu Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 15971 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303117 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cyklu szkoleń w ramach projektu Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy Brwinów uczestniczących w projekcie Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów: Część nr 1: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, techniki legislacyjne. Część nr 2: Proces inwestycyjny, kosztorysowanie. Część nr 5: Tworzenie ankiety badającej satysfakcję klientów, Prowadzenie zebrań i spotkań. Moderowanie spotkań z obywatelami, Konsultacje społeczne. Część nr 6: Język angielski. 2. Cykl obejmuje 24 tematy szkoleniowe przedstawione w tabeli Wykaz szkoleń stanowiącej załącznik nr 1A do oferty. Liczebność grup zależna będzie od danego tematu szkoleniowego i mieścić się będzie w przedziale 6-20 osób. 3. Szkolenia o numerach 3 (część nr 1), 4 (część nr 2) i 21 (część nr 5) w tabeli Wykaz szkoleń, stanowiącej załącznik nr 1A do oferty, są szkoleniami wyjazdowymi. Pozostałe szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie szkoleń przez doświadczonych i kompetentnych trenerów. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia materiały szkoleniowe wraz z miejscem na sporządzanie notatek w trakcie szkolenia. Niezależnie od wersji drukowanej, materiały szkoleniowe powinny zostać nagrane na płytę CD i przekazane Zamawiającemu w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkoleń. Poza ww. materiałami szkoleniowymi, szkolenie w Części nr 2 poz.5 tabeli Kosztorysowanie obejmuje także dostarczenie zamawiającemu programu do kosztorysowania wraz z licencją ilości 1 sztuki. 6. Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej przydatność szkolenia. 7. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. W dniu podpisania umowy z wykonawcą, Zamawiający udostępni mu dokumentację aplikacyjną projektu wraz z przyjętym planem realizacji szkoleń w podziale na lata 2011-2013. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia szkoleń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 10. Harmonogram szkoleń powinien uwzględniać czas realizacji projektu z uwzględnieniem równomiernego rozłożenia poszczególnych szkoleń. Dni szkoleniowe nie mogą przypadać w soboty, niedziele oraz święta. 11. Osoby trenerów, plan danego szkolenia, materiały szkoleniowe, ankiety ewaluacyjne oraz harmonogram szkoleń podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w czasie i na zasadach przedstawionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 12. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których podane zostaną: kanapki, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane w budynku w którym odbywa się szkolenie (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Cena szkolenia ma obejmować: catering, wynagrodzenie trenera i materiałów szkoleniowych. 13. W przypadku szkoleń wyjazdowych Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkolenia transport, 1 nocleg (1 noc) oraz wyżywienie określone w pkt.15 poniżej. Miejsce szkolenia wyjazdowego nie powinno być oddalone od siedziby Zamawiającego o więcej niż 100 km. 13.1. Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym lub w obiekcie innym niż hotel o standardzie równorzędnym - wyposażonym w salę szkoleniową odpowiednią dla liczebności danej grupy szkoleniowej. Uczestnicy szkolenia zakwaterowani zostaną w pokojach jedno- bądź dwuosobowych. Zakwaterowanie nastąpić powinno najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia. 13.2. Wyżywienie w ramach szkolenia powinno zostać podane w restauracji znajdującej się nie dalej niż 100m od sali szkoleniowej i bazy noclegowej. Uczestnikom zostaną podane: - Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. - Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie może być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku, deseru, herbaty, kawy. Kolacja musi składać się z: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 13.3. Transport uczestników przypadać musi w dni rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. Godziny szkoleniowe powinny uwzględniać czas transportu uczestników do miejsca szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Kapitał Ludzki, Podniesienie kompetencji pracowników i jakości funkcjonowania Urzędu Gminy Brwinów, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, techniki legislacyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QUALITY OF LIFE Ireneusz T. Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89849,92
Oferta z najniższą ceną: 89849,92 / Oferta z najwyższą ceną: 143204,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Proces inwestycyjny, kosztorysowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSULTING PARTNER Piotr Widak, ul. Matuszewska, 35-083 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49899,84
Oferta z najniższą ceną: 49899,84 / Oferta z najwyższą ceną: 93577,92
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Tworzenie ankiety badającej satysfakcję klientów, Prowadzenie zebrań i spotkań. Moderowanie spotkań z obywatelami, Konsultacje społeczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT KONSULTANTÓW EUROPEJSKICH
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT KONSULTANTÓW EUROPEJSKICH
- INSTYTUT KONSULTANTÓW EUROPEJSKICH, ul. Stanisława Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63239,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54144,00
Oferta z najniższą ceną: 54144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54144,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Język angielski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DIAGNOSERW Dawid Stramowski, Chrząstowo 4, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60897,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23997,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brwinowie w 2026 r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





