To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-12
Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły.
Numer ogłoszenia: 269468 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243264 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013.1.1. INSTRUMENT AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ - zaplanowano następujące kursy zawodowe: A. Kurs zawodowy - Opiekun osoby starszej i/lub niepełnosprawnej z nauką języka niemieckiego - 8 osób. Zajęcia w ramach kursu - min.150 godz. (w tym: minimum 40 godz. zajęć praktycznych w stosownej placówce tj. Dom Pomocy Społecznej, Ośrodek Wsparcia Dziennego, minimum 40 godz. dydaktycznych języka niemieckiego z uwzględnieniem języka branżowego i minimum 70 godz. zajęć teoretycznych). Wykonawca zapewni uczestnikom językowe skrypty branżowe, zawierające rozmówki i słówka, których znajomość jest niezbędna w pracy opiekuna. Wykonawca zapewni w miarę potrzeby odzież ochronną (fartuch, rękawiczki) oraz badania lekarskie i sanitarno - epidemiologiczne. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę B. Kurs zawodowy - Magazynier z obsługą wózka widłowego wraz z butlą gazową - 4 osoby. Zajęcia w ramach kursu - min. 115 godz. (w tym: minimum 75 godz. zajęć praktycznych i minimum 40 godz. zajęć teoretycznych). Każdy z uczestników przez okres nauki podstaw magazynowania i obsługi komputerowych programów magazynowych musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera lub laptopa. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę. C. Kurs zawodowy - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - nowoczesny sprzedawca - 6 osób. Zajęcia w ramach kursu - min. 107 godz. (w tym: minimum 35 godz. praktycznych i minimum 72 godz. zajęć teoretycznych). Każdy z uczestników przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa) i kasy fiskalnej w trakcie trwania zajęć praktycznych. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę 1.2. Usługa dla uczestników projektu będzie świadczona poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, na terenie miasta Świdnicy w terminie: od sierpnia 2014 roku do listopada 2014 roku. 1.3. W przypadku zajęć praktycznych Zamawiający dopuszcza odbywanie praktyk poza terenem miasta Świdnicy tj. w powiecie Świdnickim lub pobliskich powiatach. Wykonawca wówczas jest zobowiązany zapewnić dojazd uczestników Projektu z miasta Świdnicy do miejsca odbywania praktyk i z powrotem. Czas dojazdu nie będzie wliczany w godziny zajęć praktycznych. Koszt dojazdu należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 1.4 Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pisemnej rezygnacji z Kursu przez Uczestnika projektu przed rozpoczęciem Kursu wynagrodzenie ulegnie obniżeniu o kwotę przypadającą na dany Kurs, natomiast w przypadku rezygnacji Uczestnika w trakcie realizacji Kursu wynagrodzenie zostanie wypłacone proporcjonalnie do części zrealizowanego Kursu. 1.5. Czas trwania kursu średnio 3 miesiące. - zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 - 15.00 z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. 1.6 Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1.6.1. Dostarczyć ramowy program realizacji kursów uwzględniający: - program nauczania, - proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, - liczbę godzin praktycznych i teoretycznych. 1.6.2. Skierować i sfinansować badania lekarza medycyny pracy dla 18 uczestników Projektu co będzie potwierdzone zaświadczeniami lekarskimi. 1.6.3. Przygotować i oznaczyć dokumentację związaną z przeprowadzonymi cyklami kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, sporządzać listy obecności na zajęciach, dzienniki zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych i praktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i uzyskanie kwalifikacji zawodowych (odbiór dokumentów winien być potwierdzony w rejestrze przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem) 1.6.4. Informować Zamawiającego o wszelkich nieobecnościach uczestników kursów do 2 dni po zaistnieniu tego faktu. Informację o nieobecności uczestników kursów zawodowych Wykonawca prześle Zamawiającemu e-mailem, faxem lub telefonicznie do Kierownika projektu. 1.6.5. Zabezpieczyć każdemu z uczestników kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursów jak i materiałów szkoleniowych i sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 1.6.6. Przekazać uczestnikom oraz Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursów harmonogramu zajęć a w przypadku nanoszenia w nim zmian informować pisemnie Zamawiającego o tych zmianach i dostarczać aktualny harmonogram, 1.6.7. Dostarczyć Zamawiającemu w terminie do: 5-go dnia każdego miesiąca oryginału listy obecności za poprzedni miesiąc (listy muszą być czytelne, kompletne i zatwierdzone przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, natomiast obecność uczestnika musi być każdorazowo potwierdzona własnoręcznym podpisem przez uczestnika kursu) 1.6.8. Przeprowadzić ewaluacje i monitoring kursów. 1.6.9. Przekazać dokumentację dot. kursów do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni po zakończeniu kursów. 1.6.10. Wydać uczestnikowi Projektu zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu zawodowego. 1.6.11. Dla wszystkich uczestników kursów wykonawca zapewni nieodpłatnie przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka różne, cukier, mleko lub śmietanka, cytryna itp.). W przypadku zajęć teoretycznych dodatkowo catering w formie gorącego posiłku (mięsnego, jarskiego) każdego dnia zajęć teoretycznych trwających minimum 6 godzin lekcyjnych. Koszty cateringu należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 1.6.12. Przedstawienia na pisemne wezwania Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją cyklu kursów zawodowych w terminie określonym w wezwaniu. 1.6.13. Przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). 1.6.14. Wykonawca zobowiązuje się po zrealizowanej umowie do przedstawienia w terminie 7 dni raportu końcowego. 1.6.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów - na każdym jego etapie. 1.6.16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby faktycznie skierowane na kurs zgodnie z odbytą liczbą godzin. 1.6.17. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o realizowanym Projekcie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Uwierz we własne siły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nestor Group Bartosz Berkowski ul. Rynek 39-40 58-100 Świdnica, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57468,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32761,00
Oferta z najniższą ceną: 32761,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56493,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Termomodernizacja budynku ZSO w Świebodzicach" z podziałem na zadania
- Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie Świdnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: "W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych dla Personelu IT Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic i nauczycieli/nauczycielek w ramach realizacji projektu "Energia możliwości Zespołu Szkół Politechnicznych".
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu "Uczniowie na 6 w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





