Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00543494/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9986a925-cc1e-4f1d-91c8-7c9f33969fbf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9986a925-cc1e-4f1d-91c8-7c9f33969fbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063884/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu pn.: „Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”, w szczególności obejmuje przebudowę budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części, wykonaniem niezbędnych instalacji i wyposażenia technologicznego budynku.
3.2. Roboty budowlane będą wykonywane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – parku dworskim w miejscowości Wały-Mieczysławów, gm. Krzyżanów, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem 627 decyzją z dnia 25.11.1991 r., i muszą zostać wykonane zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacja projektową, decyzjami stosownych organów, zasadami wiedzy technicznej, przedmiarami robót, ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 725 ze zm.) a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej, wykonawczej, przedmiarach robót, decyzjach organów władzy stanowiących załącznik Nr 10 do SWZ.
3.3. Zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach planowanej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania jego części obejmuje, w szczególności:
rozbiórkę elementów schodów betonowych wraz z utwardzonym placem betonowym przy budynku;
przebudowę konstrukcji ścian nośnych poprzez wykonanie nowego wieńca żelbetowego, usztywniającego konstrukcję budynku;
przebudowę stropu, poprzez rozbiórkę istniejącego stropu drewnianego i wykonanie stropu żelbetowego nad częścią północną budynku;
przebudowę konstrukcji dachu poprzez wymianę konstrukcji więźby dachowej na nowe dźwigary i montaż pokrycia dachowego;
przebudowę ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych w zakresie wykonania nowych otworów drzwiowych i okiennych, likwidacji części istniejących otworów okiennych, powiększenia istniejących otworów drzwiowych oraz ociepleniem budynku z wykonaniem nowej elewacji strukturalnej, a także wznoszenia nowych ścian działowych;
przebudowę warstw posadzkowych budynku, poprzez rozbiórkę istniejącej konstrukcji posadzki oraz wykonanie nowej posadzki betonowej na gruncie;
wykonanie instalacji elektrycznej wraz z zasileniem budynku w energię elektryczną;
wykonanie instalacji wodnej wraz z zasileniem budynku w wodę użytkową;
wykonanie instalacji kanalizacji wraz z wykonaniem szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe pochodzące z hodowli zwierząt;
wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej;
wykonanie instalacji odgromowej;
wykonanie robót instalacyjno-montażowych oraz robót wykończeniowych celem dostosowania budynku do chowu zwierząt poprzez wykonanie niezbędnych instalacji i wyposażenia technologicznego budynku;
wykonanie robót budowlanych w zakresie terenu przyległego do budynku poprzez wykonanie opaski wokół budynku oraz utwardzonych pochylni przy wejściach do budynku;
Ponadto, planuje się roboty remontowe obejmujące:
wykonanie remontu hydroizolacji fundamentów i ścian fundamentowych;
wykonanie remontu w zakresie tynków wewnętrznych;
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
oraz pozostałe roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania,
wykonanie instalacji cctv w budynku gospodarczym.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu robót, zapewnieniem kierowania pracami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań, prób – o ile niezbędne oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, w szczególności nadzoru archeologicznego oraz skompletowanie niezbędnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, wykonawczej, dokumentacji zamówienia.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300 -1 Roboty rozbiórkowe
45453000 -7 Roboty remontowe i renowacyjne
45442100 - 8 Roboty malarskie
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232460 - 4 Roboty sanitarne
45421131 - 1 Instalowanie drzwi
45421000 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej (szersza kategoria)
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej w celu złożenia oferty, w szczególności z uwagi na fakt, iż teren jest pod ochroną Konserwatora Zabytków. Wizja lokalna została wyznaczona na dzień 27.11.2025 r. na godz. 12:00 – zbiórka przed głównym budynkiem (siedziba Zamawiającego). Każdy z Wykonawców biorących udział w obowiązkowej wizji lokalnej zobowiązany jest potwierdzić udział w wizji dokonując wpisu na listę obecności, tym samym Wykonawca otrzyma potwierdzenie udziału i odbycia wizji lokalnej na przedmiotowym zadaniu, po zakończeniu wizji. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232460-4 - Roboty sanitarne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.12.2025 r. w związku z tym, iż na przedmiotowe zamówienie nie wpłynęła żadna oferta.Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Dostosowanie budynku hali widowiskowo-sportowej do wymagań art. 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
- "Budowa kolumbarium"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





