eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieczysławów"Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9986a925-cc1e-4f1d-91c8-7c9f33969fbf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9986a925-cc1e-4f1d-91c8-7c9f33969fbf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063884/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 577235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu pn.: „Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy”, w szczególności obejmuje przebudowę budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części, wykonaniem niezbędnych instalacji i wyposażenia technologicznego budynku.
3.2. Roboty budowlane będą wykonywane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – parku dworskim w miejscowości Wały-Mieczysławów, gm. Krzyżanów, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem 627 decyzją z dnia 25.11.1991 r., i muszą zostać wykonane zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacja projektową, decyzjami stosownych organów, zasadami wiedzy technicznej, przedmiarami robót, ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 725 ze zm.) a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej, wykonawczej, przedmiarach robót, decyzjach organów władzy stanowiących załącznik Nr 10 do SWZ.
3.3. Zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach planowanej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania jego części obejmuje, w szczególności:
 rozbiórkę elementów schodów betonowych wraz z utwardzonym placem betonowym przy budynku;
 przebudowę konstrukcji ścian nośnych poprzez wykonanie nowego wieńca żelbetowego, usztywniającego konstrukcję budynku;
 przebudowę stropu, poprzez rozbiórkę istniejącego stropu drewnianego i wykonanie stropu żelbetowego nad częścią północną budynku;
 przebudowę konstrukcji dachu poprzez wymianę konstrukcji więźby dachowej na nowe dźwigary i montaż pokrycia dachowego;
 przebudowę ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych w zakresie wykonania nowych otworów drzwiowych i okiennych, likwidacji części istniejących otworów okiennych, powiększenia istniejących otworów drzwiowych oraz ociepleniem budynku z wykonaniem nowej elewacji strukturalnej, a także wznoszenia nowych ścian działowych;
 przebudowę warstw posadzkowych budynku, poprzez rozbiórkę istniejącej konstrukcji posadzki oraz wykonanie nowej posadzki betonowej na gruncie;
 wykonanie instalacji elektrycznej wraz z zasileniem budynku w energię elektryczną;
 wykonanie instalacji wodnej wraz z zasileniem budynku w wodę użytkową;
 wykonanie instalacji kanalizacji wraz z wykonaniem szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe pochodzące z hodowli zwierząt;
 wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej;
 wykonanie instalacji odgromowej;
 wykonanie robót instalacyjno-montażowych oraz robót wykończeniowych celem dostosowania budynku do chowu zwierząt poprzez wykonanie niezbędnych instalacji i wyposażenia technologicznego budynku;
 wykonanie robót budowlanych w zakresie terenu przyległego do budynku poprzez wykonanie opaski wokół budynku oraz utwardzonych pochylni przy wejściach do budynku;
Ponadto, planuje się roboty remontowe obejmujące:
 wykonanie remontu hydroizolacji fundamentów i ścian fundamentowych;
 wykonanie remontu w zakresie tynków wewnętrznych;
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
 oraz pozostałe roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania,
 wykonanie instalacji cctv w budynku gospodarczym.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu robót, zapewnieniem kierowania pracami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań, prób – o ile niezbędne oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, w szczególności nadzoru archeologicznego oraz skompletowanie niezbędnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, wykonawczej, dokumentacji zamówienia.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300 -1 Roboty rozbiórkowe
45453000 -7 Roboty remontowe i renowacyjne
45442100 - 8 Roboty malarskie
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232460 - 4 Roboty sanitarne
45421131 - 1 Instalowanie drzwi
45421000 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej (szersza kategoria)

Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej w celu złożenia oferty, w szczególności z uwagi na fakt, iż teren jest pod ochroną Konserwatora Zabytków. Wizja lokalna została wyznaczona na dzień 27.11.2025 r. na godz. 12:00 – zbiórka przed głównym budynkiem (siedziba Zamawiającego). Każdy z Wykonawców biorących udział w obowiązkowej wizji lokalnej zobowiązany jest potwierdzić udział w wizji dokonując wpisu na listę obecności, tym samym Wykonawca otrzyma potwierdzenie udziału i odbycia wizji lokalnej na przedmiotowym zadaniu, po zakończeniu wizji. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.12.2025 r. w związku z tym, iż na przedmiotowe zamówienie nie wpłynęła żadna oferta.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.