eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaObs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-12-01

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji „Psi Pakiet” i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania
umowy do 31.12.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856-28-00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856-87-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji „Psi Pakiet” i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania
umowy do 31.12.2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-210a27b6-04ce-428d-929c-f4f72c6d4097

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00565861

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.17 Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226693

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226693

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:

cd. "Informacje dodatkowe"

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, w imieniu której dzia³a Prezydent Miasta Beata Moskal - S³aniewska,
• administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji „Psi Pakiet” i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych *;osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
 przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00 -193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-165/XII/25 (WPI.271.73.2025)

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 167800,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji „Psi Pakiet” i 6szt. pojemników na psie odchody, na terenie ¦widnicy w 2026 r.”.
1. Zakres zadania obejmuje obs³ugê stacji „Psi pakiet” 3 razy w tygodniu, w ka¿dy poniedzia³ek, ¶rodê i pi±tek, poprzez zakup i uzupe³nianie woreczków w dystrybutorach, w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 85 tysiêcy sztuk miesiêcznie, po ok. 1000 szt. na ka¿d± stacjê „Psi pakiet” i pojemnik miesiêcznie, i opró¿nianie pojemników na odchody wraz z wywozem ich zawarto¶ci do utylizacji, a tak¿e utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym stacji poprzez ich mycie na polecenie Zamawiaj±cego, nie czê¶ciej ni¿ raz na dwa miesi±ce.
2. W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek uszkodzeñ urz±dzeñ Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznego zawiadomienia Zamawiaj±cego.
3. Wykonawca nie odpowiada za skutki aktów wandalizmu i kradzie¿y pod warunkiem niezw³ocznego zg³oszenia ich Zamawiaj±cemu.
4. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci i szkód powsta³ych na skutek dzia³añ lub zaniedbañ ze strony Wykonawcy zobowi±zany jest on do usuniêcia nieprawid³owo¶ci i szkód na w³asny koszt, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
5. Szczegó³owy wykaz wraz z lokalizacj± stacji „Psi Pakiet” zawarty jest w za³±czniku nr 1 umowy.
6. CPV – (wspólny s³ownik zamówieñ):
906000003 -3 - us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich.

Termin wykonania zamówienia

Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,

2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),

d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:

Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

- posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje 2 us³ugi* w zakresie utrzymania czysto¶ci terenów zieleni, ulic, placów, obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, budynków mieszkalnych, o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³otych brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych), ³±cznie.
*Zamawiaj±cy przez us³ugê rozumie umowê, jedna us³uga to jest jedna umowa.
2. Oceniaj±c zdolno¶æ zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,

W aktualnym stanie prawnym polisa OC winna byæ op³acona. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia, dla której sk³adka p³atna jest w ratach, za prawid³owy dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y uznaæ polisê op³acon± w takim zakresie, by zapewnia³a ochronê ubezpieczeniow± w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert.
Jednocze¶nie jest tak¿e mo¿liwa sytuacja, ¿e strony umówi³y siê inaczej i odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela trwa pomimo nie uiszczenia kolejnej sk³adki ubezpieczeniowej, musi to jednak jasno wynikaæ z przedstawionych dokumentów.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których powy¿ej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej.

2) wykazu wykonanych us³ug wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 6 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile dotyczy,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. XI SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XIII ust. 6 SWZ, o ile dotyczy,
4) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4 do SWZ), o ile dotyczy,
5) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
6) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
7) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ PLN (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-165/XII/25”
4. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci),
8. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego utraty oraz zasad jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami , w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 12 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 2, lit. d, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug - warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch us³ug ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych us³ug .
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, Pzp z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty zgodnie z §11 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226693

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
25. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
26. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
27.-28. patrz SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.