Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza – II Postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ziębia 13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2349800
1.5.8.) Numer faksu: (54)2349281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wloclawek@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza – II Postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-004d98ce-ed96-4168-9d62-40f843c632ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021965/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Adaptacja bud. gospodarczego dla potrzeb kancelarii L. Poraza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postęp. o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące zakres rzeczowy tożsamy z udzielanym w niniejszym trybie, prowadzone było w trybie podst. zgodnie z art. 275 Ustawy PZP zn. spr. SA.270.1.8.2025 pn.: Adaptacja wraz z modernizacją budynku gosp.nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii L. Poraza. W wymaganym terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta. Nie mniej Wykonawca nie dołączył do oferty kosztorysu ofertowego, uwzględniającego pozycje z załączonych do postępowania przedmiarów dla branży. W związku z powyższym Zam. odrzucił powyższą ofertę na podstawie art. art. 226 Pzp tj.: Zam. odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ofertę. Zam. wymagał aby zgodnie z SWZ do oferty załączyć kosztorys ofertowy, uwzględniający pozycje z załączonych przedmiarów ww. branż i nakładów.
W postępowaniu nie złożono żadnej innej oferty, która nie podlegałaby odrzuceniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: SA.270.1.8.2025
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450502,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja wraz z modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza obejmujący wykonanie prac na istniejącym obiekcie budowlanym:
3.1.1. Roboty zewnętrzne:
a) wykonanie ogrodzenia wewnątrz działki wraz z furtkami, o wysokości do 2,0 m.,
b) wykonanie utwardzeń terenu przy istniejącym budynku (chodniki), ażurowymi płytami, oraz 1 miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych – oznaczonego i oznakowanego,
c) reprofilacja terenu lub wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych – pod drzwi wejściowe do pomieszczeń biurowych – w zależności od warunków wysokościowych
d) wymiana daszka nad drzwiami wejściowymi do budynku.
3.1.2. Termomodernizacja i remont elewacji/dachu:
a) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku,
b) wymiana zużytej stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących wymiarach,
c) wymiana dwóch zdegradowanych okien połaciowych,
d) malowanie elewacji,
e) wymiana kilku uszkodzonych krokwi i innych elementów konstrukcyjnych dachu, które uległy degradacji – wyłącznie w zakresie odtworzeniowym, poprzez zastąpienie ich nowymi o tych samych wymiarach i parametrach, bez ingerencji w układ konstrukcji oraz bez zmiany geometrii dachu.
3.1.3. Termomodernizacja wewnętrzna:
a) docieplenie ściany wewnętrznej pomiędzy istniejącymi pomieszczeniami biurowymi a pomieszczeniami garażowymi,
b) docieplenie stropu nad pomieszczeniami biurowymi pod nieużytkowym poddaszem,
c) termomodernizacja podłogi na gruncie w części biurowej, wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,
d) likwidacja ślepego pułapu w obrębie podłogi w jednej z części pomieszczeń biurowych.
3.1.4. Roboty wykończeniowe wewnętrzne:
a) remont pomieszczeń: skucie tynków, wykonanie nowych tynków, malowanie,
b) wykonanie nowych podłóg i posadzek,
c) dostosowanie wysokości podłóg wewnątrz budynku w celu likwidacji różnic poziomów i barier architektonicznych,
d) postawienie ścianek działowych wewnątrz pomieszczeń oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych,
e) dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
f) wydzielenie pomieszczenia socjalnego przy pomocy ścianek działowych
3.1.5. Instalacje wewnętrzne:
a) remont instalacji elektrycznej w części biurowej,
b) remont instalacji sanitarnej,
c) montaż urządzeń klimatyzacyjnych typu split,
d) remont obróbek kominowych oraz instalacji odgromowej,
e) remont istniejącej instalacji elektrycznej i wodociągowej na działce inwestora, remont instalacji wewnątrz budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
44163100-1 - Rury
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą możliwą ceną zaproponowaną przez Wykonawcę (589 787,53 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (443 292,00 zł).Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
W związku z brakiem porozumienia, do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego nie dojdzie. Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589787,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589787,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2026 - etap I
- "Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków PFRON: "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawa 8 sztuk beczkowozów do przewozu wody pitnej
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





