eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: "W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: „W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych – etap I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: „W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych – etap I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dbc8d7f-aec8-44da-b2cd-988db8aa3a70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037922/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: „W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych – etap I"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych – etap I", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021–2027 w ramach Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.10 Edukacja Zawodowa (ZIT).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dbc8d7f-aec8-44da-b2cd-988db8aa3a70

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie uznana za skutecznie przekazaną.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
bzp@um.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych (w tym dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, tzw. odwzorowanie cyfrowe) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 21 maja
2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”).
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają
również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte s w rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/81/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla spawaczy i lutowaczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z Technologii Światłowodowej: spawanie i pomiary

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół nr 2 w Szczecinie z zakresu uprawnień energetycznych i F-gazów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie czeladnika elektromechanika urządzeń chłodniczych i czeladnika elektryka

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów na operatora wózków jezdniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna /zawodowa
W CZ. 1 dla zad. nr I
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dyspon min 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada: a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)aktualny certyfikat wydany przez odpowiednie jednostki certyfikujące np. Instytut Spawalnictwa, PRS, TUV, UDT lub inne równoważne potwierdzający posiadanie uprawnień instruktora spawalnictwa, oraz c)min 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu spawalnictwa, oraz d)doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu spawalnictwa;
oraz dla zad. nr II:
2)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada: a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)min 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu lutownictwa, oraz c)doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu lutownictwa;
oraz dla zad. nr III:
3)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada: a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)aktualny certyfikat wydany przez odpowiednie jednostki certyfikujące np. Instytut Spawalnictwa, PRS, TUV, UDT lub inne równoważne potwierdzający posiadanie uprawnień instruktora spawalnictwa, oraz c)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu spawalnictwa, oraz d)doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu spawalnictwa;
oraz dla zad nr IV:
4)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada:a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)aktualny certyfikat wydany przez odpowiednie jednostki certyfikujące np. Instytut Spawalnictwa, PRS, TUV, UDT lub inne równoważne potwierdzający posiadanie uprawnień instruktora spawalnictwa, oraz c)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu spawalnictwa, oraz d)doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu spawalnictwa;
W CZ. 2
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada: a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu spawania w technologii światłowodowej, oraz
c)doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu spawania w technologii światłowodowej;
W CZ. 3 dla zadania nr I
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada:a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu elektrotechniki, oraz c) doświadczenie zawod. w przeprowadzeniu co najmniej 40 godzin szkoleń z zakresu uprawnień energetycznych do 1 KV;
dla zadania nr II
2)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada:a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz b)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. w montażu lub eksploatacji z zakresu SZWO lub obsługi urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz przy urządzeniach zawierających fluorowane gazy cieplarniane (F-gazy), oraz c)doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 20 godzin szkoleń z zakresu SZWO i F-Gazów lub z zakresu obsługi urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz przy urządzeniach zawierających fluorowane gazy cieplarniane (F-gazy).
W CZ 4 dla zad. nr I
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1) osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada:
a)wykształcenie wyższe, oraz
b)min. 2 – letnie doświadczenie zawod. z zakresu elektromechaniki urządzeń chłodniczych, oraz
c)doświadczenie zawod. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przeprowadzeniu co najmniej:
i.2 kursów przygotowujących do egzaminu na czeladnika elektromechanika urządzeń chłodniczych oraz
ii.2 kursów przygotowujących do egzaminu na certyfikaty dla personelu (uprawnienia do pracy przy f-gazach) oraz
iii.2 kursów przygotowujących do egzaminu energetycznego w grupie GI lub GII.
UWAGA:
Jeżeli osoba przewidziana do realizacji szkolenia prowadziła jeden kurs, obejmujący zagadnienia, o których mowa w lit. i oraz iii., to przyjmuje się, że wykazano doświadczenie w relizacji zarówno kursu opisanego w lit. i. jak i kursu opisanego lit. iii.
dla zad. nr II
2)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada:
a)wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod z zakresu elektryki lub elektromechaniki, oraz
c)doświadczenie zawod w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przeprowadzeniu co najmniej:
i.2 kursów przygotowujących do egzaminu na czeladnika elektryka oraz
ii.2 kursów przygotowujących do egzaminu na certyfikaty dla personelu (uprawnienia do pracy przy f-gazach) oraz
iii.2 kursów przygotowujących do egzaminu energetycznego w grupie GI lub GII
UWAGA:
Jeżeli osoba przewidziana do realizacji szkolenia prowadziła jeden kurs, obejmujący zagadnienia, o których mowa w lit. i oraz iii., to przyjmuje się, że wykazano doświadczenie w relizacji zarówno kursu opisanego w lit. i. jak i kursu opisanego lit. iii.
W CZ. 5 dla zad. nr I
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części teoretycznej, która posiada:
a)wykształcenie wyższe techniczne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
oraz
2)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części praktycznej, która posiada:
a)aktualne uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych wydane przez UDT lub równoważne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie w części teoretycznej i praktycznej było prowadzone przez tę samą osobę, pod warunkiem spełniania przez nią wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2.
dla zad. nr II:
3)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części teoretycznej, która posiada:
a)wykształcenie wyższe techniczne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
oraz
4)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części praktycznej, która posiada:
a)aktualne uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych wydane przez UDT lub równoważne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie w części teoretycznej i praktycznej było prowadzone przez tę samą osobę, pod warunkiem spełniania przez nią wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 3 i 4.
dla zad. nr III :
5)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować min 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części teoretycznej, która posiada:
a)wykształcenie wyższe techniczne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
oraz
6)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować min 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia w części praktycznej, która posiada:
a)aktualne uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych wydane przez UDT lub równoważne, oraz
b)min 2 – letnie doświadczenie zawod z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c)doświadczenie zawod w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
Zamaw. dopuszcza, aby szkolenie w części teoret i prakt było prowadzone przez tę samą osobę, pod warunkiem spełniania przez nią wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 5 i 6.
Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, wykonawca musi wykazać inne osoby dla każdej z Części, na które składa ofertę.
Z uwagi na limit znaków pełna treść opisu warunków jest w Rozdziale V SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego
zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowy środek dowodowy wymagany przez zamawiającego, który należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust.
1 ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ, tj.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 a-e do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
7) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ).
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium należy wnieść w wysokości:
w części 1 – w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
w części 2 – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
w części 3 – w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych),
w części 4 – w wysokości 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych),
w części 5 – w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich
zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić
zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
2) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych szkoleń;
3) zmianie wynagrodzenia;
4) zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;
5) zmianie osoby skierowanej do realizacji zamówienia publicznego;
6) zmianie końcowego terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 8 ust. 4 niniejszej umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie będzie możliwa w sytuacji przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy i nastąpi w zakresie odpowiadającym różnicy pomiędzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikającym ze zmiany umowy.
2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia
zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących odpowiednio załączniki nr 6a-6e do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 08:50

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenia
zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy,
zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub
im zagrażających, zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) w części 1 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2026 r. i nie dłużej niż do 30 kwietnia 2027 r.
2) w części 2 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2026 r. i nie dłużej niż do 31 marca 2027 r.
3) w części 3 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2026 r. i nie dłużej niż do 30 czerwca 2027 r.
4) w części 4 - od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2026 r. i nie dłużej niż do 31 maja 2027 r.
5) w części 5 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2026 r. i nie dłużej niż do 01 kwietnia 2027 r.
3. Termin przeprowadzenia poszczególnych szkoleń będzie się odbywał zgodnie z harmonogramem, wskazanym odpowiednio w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia dla części 1-5, stanowiących załączniki nr 7a-7e do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.