Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Stalowa Wola: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia po Krwiodawstwie na Pracownię Endoskopową Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Zadanie nr 1 - Roboty budowlane i instalacyjne
Zadanie nr 2 - Roboty elektryczne
Numer ogłoszenia: 264723 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia po Krwiodawstwie na Pracownię Endoskopową Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli Zadanie nr 1 - Roboty budowlane i instalacyjne Zadanie nr 2 - Roboty elektryczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia po Krwiodawstwie na Pracownię Endoskopową Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie n/w zadań: Zadanie nr 1 - Roboty budowlane i instalacyjne Zadanie nr 2 - Roboty elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie przewiduje sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z dnia 29 listopada 2007 roku z późniejszymi zmianami - złożą ofertę zgodnie z niniejszą SIWZ -zapewnią termin płatności: minimum 45 dni licząc od daty odbioru wykonanych robót i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, -spełnią pozostałe warunki, o których mowa w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, którą składa zainteresowany przetargiem Wykonawca musi zawierać: a) Wypełniony lub przedstawiony wg wzoru formularz oferty. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem . W/w dokument winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 m-cy przed upływem terminuskładania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej. Dokument wymieniony w pkt b) winien być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. 1 , ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 223 poz .1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianiami/ Zamawiający wymaga, aby w przypadku spółki cywilnej każdy z wykonawców lub przedsiębiorców złożył odrębnie wymagane niniejszą SIWZ dokumenty (zaświadczenia ) i oświadczenia. d) Harmonogram rzeczowo - finansowy (przy podpisaniu umowy) e) Wykaz zamawiających, u których Wykonawca wykonywał podobne rodzajowo i wartościowo zakresy robót w ciągu ostatnich pięciu lat (10 października 2003- 10 października 2008) f) Dokumenty potwierdzające należytą realizację robót, o których mowa w pkt. e). g) Kosztorysy ofertowe dla wszystkich branż sporządzone na bazie przedmiarów robót h) Wykaz osób oraz dokumenty potwierdzające, że pracownicy nadzoru technicznego z ramienia Wykonawcy i podwykonawców posiadają wymagane uprawnienia zapewniające właściwy nadzór bezpośredni realizowanych robót w branżach objętych ofertą przetargową. i) Zaświadczenia potwierdzające członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa dla wszystkich pracowników nadzoru technicznego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie j)Kopia polisy ubezpieczenia potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej k)Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy l)Oświadczenie potwierdzające,że wszystkie oferowane do realizacji przedmiotu zamówienia i przewidziane technologią wykonania robót materiały posiadają świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne wymagane przepisami Art. 10 Prawa Budowlanego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane i instalacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Roboty budowlane i instalacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Roboty elektryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





