Og³oszenie z dnia 2025-11-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³
nr 3 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Podle¶na 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naczelnik.imp@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³
nr 3 w Stalowej Woli
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee1f0990-6a87-4a4e-add9-6385e0fcdce1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00517906
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00020655/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³ Nr 3 w Stalowej Woli.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee1f0990-6a87-4a4e-add9-6385e0fcdce13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy: e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1513).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca format .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy: e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Stalowowolski, ul. Podle¶na 15, 37-450 Stalowa Wola, tel.: 15 643 37 09, fax: 15 643 36 02, e - mail: powiat@stalowowolski.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli, ul. Podle¶na 15, 37-450 Stalowa Wola jest Pani Magdalena So³tys-Kurek, tel.: 15 643 36 35, e-mail: abi@stalowowolski.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IMP.272.2.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³ nr 3
w Stalowej Woli (zwanego dalej „U¿ytkownikiem”), polegaj±ca na wymianie kot³a gazowego. Budynek, w którym realizowane bêd± prace, znajduje siê pod adresem: ul. Polna 15, 37-464 Stalowa Wola.
2. Informacje ogólne:
Przedmiotem opracowania jest modernizacja kot³owni w budynku szko³y polegaj±ca m. in. na:
― rozbiórce i demonta¿u kot³a gazowego oraz urz±dzeñ istniej±cych, wywiezieniu i utylizacji kot³a, zdemontowanych urz±dzeñ, rur, ¶mieci i gruzu,
― wykonaniu prac instalacyjnych nowego kot³a gazowego kondensacyjnego i urz±dzeñ towarzysz±cych (m. in. pompy obiegowej, naczynia przeponowego, wymiennika rurowego), dostarczonych przez Wykonawcê, przeprowadzeniu prób szczelno¶ci instalacji oraz prawid³owo¶ci wspó³dzia³ania,
― uruchomieniu instalacji,
― wykonaniu nowej rozdzielni elektrycznej oraz przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du,
― dostarczeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej zawieraj±cej m.in. aprobaty, certyfikaty, karty techniczne, protoko³y uruchomienia i szczelno¶ci, gwarancje zastosowanych urz±dzeñ, instrukcjê eksploatacyjn± zawieraj±c± schemat technologiczny kot³owni, podstawowe zasady funkcjonowania zainstalowanej automatyki i sposób jej programowania i obs³ugi, sprawdzenie zaworów bezpieczeñstwa,
― zg³oszeniu urz±dzeñ kot³owni do odbioru przez Urz±d Dozoru Technicznego, odbiór przez UDT oraz poniesienie kosztów odbioru UDT (je¶li dotyczy),
― przeszkoleniu pracowników szko³y w zakresie obs³ugi, eksploatacji i konserwacji wszystkich zainstalowanych urz±dzeñ i instalacji,
― dokonywaniu przegl±dów i napraw w okresie objêtym gwarancj± i rêkojmi±. W przypadku awarii, wymagany czas dojazdu serwisu do obiektu w okresie gwarancyjnym
wynosi 12 godz. od momentu zg³oszenia.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania demonta¿u istniej±cego kot³a gazowego oraz innych urz±dzeñ i elementów instalacji przewidzianych do wymiany, a nastêpnie do ich wywiezienia i przekazania do legalnego punktu skupu z³omu. Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu potwierdzenie przekazania z³omu do punktu skupu lub podmiotu przyjmuj±cego odpady zawieraj±cy: dokument WZ lub potwierdzenie przyjêcia z³omu przez punkt skupu, dokument potwierdzaj±cy masê i warto¶æ z³omu, dowód przekazania ¶rodków pieniê¿nych uzyskanych ze sprzeda¿y z³omu na rachunek bankowy U¿ytkownika lub protokó³ przekazania gotówki. Warto¶æ z³omu stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu kwoty uzyskanej ze sprzeda¿y z³omu w terminie do 7 dni od dnia dokonania sprzeda¿y z³omu. Brak przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych przekazanie z³omu lub przekazanie ¶rodków z jego sprzeda¿y w terminie
7 dni bêdzie skutkowaæ potr±ceniem równowarto¶ci z³omu z wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do uwzglêdnienia w swojej ofercie wszelkich kosztów zwi±zanych z demonta¿em istniej±cego kot³a oraz monta¿em nowego urz±dzenia, w tym
w szczególno¶ci kosztów transportu pionowego i poziomego urz±dzeñ, czasowego demonta¿u, rozbiórki lub przebudowy fragmentów ¶cian, nadpro¿y, otworów drzwiowych, stropów lub innych elementów budynku, je¿eli bêdzie to niezbêdne do wyniesienia starego i wniesienia nowego kot³a oraz odtworzenia i naprawy elementów konstrukcyjnych oraz wykoñczeniowych po zakoñczeniu monta¿u. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia z tytu³u ww. czynno¶ci, które nale¿y traktowaæ jako niezbêdne do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Szczegó³owy zakres prac niezbêdnych do wykonania zosta³ opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
6. Zakres rzeczowy przedsiêwziêcia obejmuje równie¿ wszystkie czynno¶ci i koszty wynikaj±ce z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urz±dzeñ, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty zwi±zane z urz±dzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
7. Materia³y uzyskane w trakcie robót przedstawiaj±ce warto¶æ u¿ytkow± lub materialn± zostan± przekazane Zamawiaj±cemu.
8. Zadanie bêdzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcê wy³onionego w przetargu. Harmonogram bêdzie wymaga³ uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
9. Roboty wykonywane bêd± w czynnym – funkcjonuj±cym obiekcie szkolnym (w szkole odbywaæ siê bêd± zajêcia dydaktyczne). Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ prace w sposób umo¿liwiaj±cy wykonywanie statutowych zadañ u¿ytkowników przez ca³y okres prowadzenia robót. Zakres prac prowadzonych w okresie trwania zajêæ dydaktycznych musi byæ na bie¿±co ustalany z U¿ytkownikiem – dyrektorem szko³y.
Z uwagi na to, ¿e wymiana kot³a gazowego przypada na okres grzewczy, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przewidziane prace w sposób sprawny, tak aby nie zak³ócaæ dostarczania ciep³a i aby minimalizowaæ okres pozbawienia dostêpu do centralnego ogrzewania. Prace monta¿owe nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ lub szybkie przywrócenie dostaw ciep³a. Zamawiaj±cy przewiduje wymianê kot³a w okresie ferii zimowych tj. w dniach 16 lutego – 1 marca 2026.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44621200-1 - Kot³y grzewcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych i powierzeniu ich dotychczasowemu Wykonawcy (tryb z wolnej rêki).
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
1.2. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 13.1 zosta³o przewidziane w og³oszeniu
o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci.
1.3. Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie ujêtym w Rozdziale IV pkt. 2,3,4 SWZ.
1.4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 13.1. bêdzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.
1.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, ¿e dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizuj±cy warunki umowy podstawowej):
a) realizowa³ roboty budowlane w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±,
b) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia ni¿ podstawowego,
c) zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty (C) – waga kryterium 60%;
2) D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi za wady (G) – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunków:
1 ) DO¦WIADCZENIE
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane, które obejmowa³y instalacjê gazow± lub wymianê/monta¿ kot³a gazowego o warto¶ci robót co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da, co winni potwierdziæ dowodami czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty. Zamawiaj±cy przez zamówienie rozumie jedn± umowê.
Przez zamówienie nale¿y rozumieæ:
– zamówienie rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
– zamówienie zakoñczone w w/w okresie, a rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
2) KADRA
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje kadr± techniczn± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych,
b) kierownikiem robót bran¿y elektrycznej posiadaj±cym uprawnienia budowlane
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a tak¿e odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane,
oraz zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokument o którym mowa powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane, które obejmowa³y instalacjê gazow± lub wymianê/monta¿ kot³a gazowego o warto¶ci robót co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±czniki nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±czniki nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – za³±cznik nr 1 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 7 SWZ – za³±cznik nr 2 (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – za³±cznik nr 3 (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie – Za³±cznik nr 8 (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) tabela cen elementów robót – za³±cznik nr 9 w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7) dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:2 500 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku: BNP Paribas Bank Polska Spó³ka nr rachunku 06 1600 1462 1778 1877 9000 0009 z dopiskiem „Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³ nr 3 w Stalowej Woli”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa postêpowania oraz znak przedmiotowego postêpowania – IMP.272.2.13.2025
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Powiat Stalowowolski, ul. Podle¶na 15, 37-450 Stalowa Wola,
6. Dowód wniesienia wadium winien byæ do³±czony do oferty.
7. Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców – za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) zmiana terminów wykonania umowy:
1.1) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych,
b) natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y i niewybuchy,
c) konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych,
d) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
e) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
- (je¿eli dotyczy)
1.2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
1.3) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych;
1.4) zmiany spowodowane przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci, a przedstawiciel inwestora wyda³ wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
1.5) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) klêsk ¿ywio³owych,
b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
c) Wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególno¶ci silnego wiatru, opadów atmosferycznych, temperatur powietrza, silnych burz) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonywanie robót, w tym z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ.
1.6) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) spowodowane sytuacj± epidemiologiczn±.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Wykonawca nie mo¿e ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpo¶rednich lub po¶rednich spowodowanych przestojem lub d³u¿szym czasem wykonywania umowy.
Pozosta³e zmiany okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza ofertowego udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka wid³owego, pakowarki do worków oraz zestawu ³±czno¶ci w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobran¿owego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kot³owni w budynku Zespo³u Szkó³ nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wy¿ywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kszta³cenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
wiêcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeñ dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydzia³u Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdañskiej.
wiêcej: Kot³y grzewcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





