eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówSporządzenie uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiacych własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Wieruszowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Wieruszów: Sporządzenie uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiacych własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Wieruszowskiego.
Numer ogłoszenia: 261294 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7842299, 7831996, faks 062 7831963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiacych własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Wieruszowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Powiatu Wieruszowskiego. Zakres prac obejmie lasy i grunty leśne położone na terenie 7 gmin Powiatu Wieruszowskiego. Powierzchnia ewidencyjna lasów ok.4.427,00 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na opracowaniu uproszczonego planu urządzenia lasu,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.),wystawione przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wystawione przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświdczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Wykaz wykonanych zamówień według wzoru załączonego do SIWZ, 5) Dokument potwierdzający, że zamówienie wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4 zostało wykonane należycie ( przedkładany dokument musi zawierać co najmniej: wskazanie wykonawcy zamówienia, wskazanie podmiotu na rzecz, którego zrealizowane zostało zamówienie, wskazanie zakresu zrealizowanego zamówienia, wskazanie daty wykonania zamówienia, wskazanie miejsca wykonania zamówienia, opinię podmiotu, na rzecz którego było zrealizowane zamówienie, że zostało wykonane należycie, podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. 6) Dowód wpłaty wadium, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty a wymaganych w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, pok. 18 (biuro podawcze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.