To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Łęczna: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału oparzeniowego dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka, znak sprawy SP ZOZ-DZ/35/14
Numer ogłoszenia: 258657 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236241 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału oparzeniowego dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka, znak sprawy SP ZOZ-DZ/35/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla oddziału oparzeniowego, finansowana dzięki pomocy finansowej Unii Europejskiej, w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013. Za treść tego dokumentu odpowiada wyłącznie SP ZOZ w Łęcznej, poglądy w nim wyrażone nie są odzwierciedleniem oficjalnego stanowiska Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33100000-1, 80000000-4, Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 3.3. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w tabeli gwarancji stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ i w załączonym wzorze umowy. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie akceptację kolorystyki w dostarczonych artykułach przed ich dostawą, w przypadku gdy wymagana kolorystyka danego sprzętu określona została w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, w odniesieniu do sprzętu, który takiej obsługi wymaga, przy czym minimalny czas szkolenia Zamawiający ustala na 4 godziny zegarowe i nie mniej niż dwa dni szkoleniowe, chyba że w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do danego sprzętu zastrzeżona została inna długość minimalna szkoleń. 3.6. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.7. Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności, w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji, prac budowlanych itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową, pełną eksploatację, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 3.8. Do każdego dostarczonego sprzętu medycznego Wykonawca ma obowiązek dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej i na płycie CD, w przypadku gdy dany sprzęt instrukcje obsługi posiada. 3.9. Wykonawca odpowiada za sprzęt dostarczony do Zamawiającego do czasu jego odebrania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, jak również ma obowiązek usunięcia wszelkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim się one znajdowały. 3.10. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych przedmiotu dostawy zgodnie z zaleceniem producenta. 3.11. Wszelkie użyte przez Zamawiającego określenia identyfikujące konkretne urządzenie, producenta i typ mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach projektu pt: Transgraniczne współdziałanie na rzecz zapobiegania i leczenia ciężkich przypadków oparzeń na pograniczu polsko-ukraińskim, który realizowany jest w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 Priorytet 3. Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME Sp. z o.o., Sp.k,, ul. Poloneza 89 B, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20520,00
Oferta z najniższą ceną: 20520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2026 roku do 25 czerwca 2026 roku
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Łęczna
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 (POWTÓRZONE) na zadanie 3
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku dawnej synagogi w ramach projektu "Rewitalizacja Starego Miasta w Łęcznej - III etap"
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zestawów ratownictwa medycznego
- Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli oraz zajęć, półkolonii, wydarzeń dla uczniów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





