eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławkówZapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków - zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sławków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb78eb9-8c9e-4092-b492-7b830c2ee8e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032596/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 1 – zakup agregatu prądotwórczego 200 kW z przeznaczeniem na stację uzdatniania wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 2 – zakup agregatu prądotwórczego 200 kW z przeznaczeniem na oczyszczalnie
ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego
Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 3 – zakup agregatu prądotwórczego 30 kW z przeznaczeniem dla Urzędu Miasta
Sławkowa. Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 62500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - zakup agregatu prądotwórczego 20 kW z przeznaczeniem dla Urzędu Miasta Sławkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego
Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 60400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 5 – zakup agregatu prądotwórczego 50kW z przeznaczeniem dla Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sławkowie.
Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 6 – zakup przyczepy do agregatu prądotwórczego 20 kW z przeznaczeniem dla Urzędu Miasta Sławkowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego
Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków – zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części - Część nr 7 – zakup przyczepy do agregatu prądotwórczego 50 i 30 kW.
Zakup dofinansowany jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, zatwierdzonego Uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r., w ramach umowy dotacji zawieranej z Wojewodą Śląskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 14900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 1 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 2 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 3 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 4 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 4 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 5 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 6 stało się konieczne i uzasadnione.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 25.11.2025 r. do godz. 10.00 do Zamawiającego w zakresie części nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert był podany zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://e-zp.slawkow.pl/procurements/89/procurement od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Brak ofert uniemożliwił dokonanie wyboru wykonawcy i udzielenie zamówienia, wobec czego unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 7 stało się konieczne i uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.