eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoOrganizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM RZEMIOSŁA W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001395383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 241 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@muzeumrzemiosla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumrzemiosla.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ochrona zabytków

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krośnieńska Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842164633

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 432 13 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kbp.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbp.krosno.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiającym, który przeprowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Stron, jest Muzeum Rzemiosła w Krośnie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-168dd256-83ff-40fd-b87c-d27e6b5a8abe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132464/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-168dd256-83ff-40fd-b87c-d27e6b5a8abe

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/
11.5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
11.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
cd. - Rozdział 11 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
11.9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (oferty, oświadczenia,
o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanym dalej „rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
cd. - Rozdział 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję o zasadach przetwarzania Pana/i danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Rzemiosła w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 19, 38-400 Krosno, Polska.
2. Muzeum Rzemiosła w Krośnie wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i realizacji swoich spraw w zakresie danych osobowych pod adresem: iod.muzeum.krosno@gmail.com
3. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1, lit. b i c RODO.
4. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa odpowiednio stosowane:
a) dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
b) usunięcia danych – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,
c) ograniczenia przetwarzania – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe: dostępne na stronie: www.uodo.gov.pl) w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
5. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikając z przepisów prawa lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi.
7. Dane udostępnione przez Pani/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
cd. Rozdział 2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA/21/16/2025/PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie – współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu spójnego cyklu szkoleniowego w latach 2025-2027 dla pracowników Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej, łącznie 52 osób, w tym 16 pracowników Muzeum Rzemiosła w Krośnie i 36 pracowników Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej.
Cykl obejmuje łącznie: 49 szkoleń, w tym:
– 13 szkoleń stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego,
– 25 szkoleń online (platformę zapewnia Wykonawca),
– 7 wizyt studyjnych w Polsce,
– 4 wizyty zagraniczne w Unii Europejskiej.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagany sposób wykonania określa Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KOORDYNATORA

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ

4.3.6.) Waga: 26

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.2.4.1. Doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie lub realizuje należycie co najmniej 3 usługi (rozumiane, jako odrębne umowy) każda:
a) polegająca na realizacji cykli szkoleń dla grupy co najmniej 15 osób.
b) o wartości 150 000 zł brutto.
c) obejmująca co najmniej zorganizowanie 1 wyjazdu zagranicznego (np. wizyty studyjnej, warsztatów, szkolenia) dla co najmniej 4 osób.
Uwaga:
W przypadku umowy w trakcie realizacji uznaje się spełnienie warunku dotyczącego ww. wartości, jeżeli wartość ta zostanie osiągnięta najpóźniej do dnia składania ofert.
W przypadku umów w walucie obcej do wyliczenia ww. wartości Zamawiający przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany kurs przeliczeniowy Zamawiający przyjmie kurs z ostatniej opublikowanej, przed dniem publikacji ogłoszenia, tabeli kursów NBP.

6.2.4.2. Potencjał kadrowy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia Zespołem składającym się z co najmniej 5 (pięciu) osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:
● Koordynator:
 posiadający wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
 posiadający doświadczenie w koordynacji, w okresie ostatnich 3 lat, przynajmniej 2 usług polegających na realizacji cykli szkoleniowych,
 posiadający doświadczenie w koordynacji, w okresie ostatnich 3 lat, przynajmniej 2 (dwóch) cykli szkoleniowych przeprowadzonych dla podmiotów prowadzących działalność w obszarze kultury,
 posiadający doświadczenie w koordynacji, w okresie ostatnich 3 lat, przynajmniej 1 cyklu szkoleniowego obejmującego zorganizowanie co najmniej 1 wyjazdu zagranicznego (np. wizyty studyjnej, warsztatów, szkolenia)
 wartość każdej usługi w koordynacji, której uczestniczył była nie mniejsza niż 150 000 zł brutto.
Uwaga:
Doświadczenie wskazane w myślniku trzecim i czwartym może być zdobyte w ramach doświadczenia wskazanego w myślniku 2.
Przez podmioty prowadzących działalność w obszarze kultury Zamawiający rozumie instytucje, organy, jednostki i inne podmioty, które wykonują zadania o charakterze kulturalnym, takie jak instytucje kultury, fundacje, podmioty zarządzające obiektami dziedzictwa kulturowego.
W przypadku umowy w trakcie realizacji uznaje się spełnienie warunku dotyczącego ww. wartości, jeżeli wartość ta zostanie osiągnięta najpóźniej do dnia składania ofert.
W przypadku umów w walucie obcej do wyliczenia ww. wartości Zamawiający przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany kurs przeliczeniowy Zamawiający przyjmie kurs z ostatniej opublikowanej, przed dniem publikacji ogłoszenia, tabeli kursów NBP.
● Trener z dziedziny zarządzania dziedzictwem kulturowym:
 posiadający wykształcenie wyższe,
 posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum 40 godzin zegarowych szkoleń w zakresie zarządzania dziedzictwem kulturowym, przy czym przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych odbyło się w formule stacjonarnej.
● Trener z dziedziny projektowania i realizacji oferty kulturalnej:
 posiadający wykształcenie wyższe,
 posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum 40 godzin zegarowych szkoleń w zakresie projektowania i realizacji oferty kulturalnej i/lub marketingu działań kulturalnych, przy czym przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych odbyło się w formule stacjonarnej.
● Trener z dziedziny nowoczesna obsługa klienta:
 posiadający wykształcenie wyższe,
 posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum 40 godzin zegarowych szkoleń w zakresie obsługi klienta, przy czym przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych odbyło się w formule stacjonarnej.
● Trener z zakresu nowych technologii i transformacji cyfrowej w instytucjach kultury:
 posiadający wykształcenie wyższe,
 posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum 40 godzin zegarowych szkoleń w zakresie nowych technologii i transformacji cyfrowej, przy czym przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych odbyło się w formule stacjonarnej.
●Trener z zakresu języka migowego:
 posiadający wykształcenie wyższe,
 posiadający certyfikat w PJM co najmniej na poziomie C1 wydany przez Polski Związek Głuchych.
 posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum 40 godzin zegarowych szkoleń w zakresie w zakresie obsługi klienta, przy czym przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych odbyło się w formule stacjonarnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dla wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

Dalsze informacje Rozdział 8 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wykazania spełniania warunków udziału Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu oraz - w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie realizacją usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

Dalsze informacje Rozdział 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według Załącznika nr 10 do SWZ.
10.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mogą zostać dokonane na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.
2. Niezależnie od zmian dokonanych na podstawie ust. 1, Zamawiający przewiduje następujące przesłanki zmiany umowy:
1) okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, ogólnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, itp.),
d) którego nie można przypisać drugiej stronie.
Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodu siły wyższej Strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
2) W zakresie sposobu wykonania umowy, jeżeli okaże się to niezbędne lub wskazane dla zrealizowania podstawowego celu umowy, jakim jest przeprowadzenie efektywnego
i spójnego cyklu szkoleń, w szczególności, gdy potrzeba zmiany wynika z przyczyn organizacyjnych po stronie Zamawiającego. Zmiana sposobu realizacji umowy może dotyczyć w szczególności zmiany formy lub miejsca szkolenia lub wymagań i zakresu obowiązków Wykonawcy związanych z przeprowadzeniem szkolenia. Zmiana może skutkować zmniejszeniem lub zwiększeniem wynagrodzenia, przy czym w przypadku, gdy zmiana sposobu realizacji będzie skutkować zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać to Zamawiającemu. Wynagrodzenie Wykonawcy w tym przypadku nie może ulec zwiększeniu o więcej niż 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.
3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
4) w zakresie zasad lub sposobu lub terminu płatności wynagrodzenia, w szczególności
w przypadku zaistnienia potrzeby rozliczenia umowy na podstawie protokołu innego niż protokół, o którym mowa w § 2 ust. 5 lub ust. 6.
5) w przypadku zaleceń właściwych organów państwowych, samorządowych lub zaleceń instytucji zarządzającej.
6) w zakresie terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 umowy, jeżeli nie spowoduje to utraty dofinansowania lub jego części oraz w przypadku, gdy wyrazi na to zgodę instytucja zarządzająca.
7) z powodu innych okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy, jeżeli nie spowoduje to utraty dofinansowania lub jego części oraz
w przypadku, gdy wyrazi na to zgodę instytucja zarządzająca. Zmiana może dotyczyć
w szczególności sposobu realizacji umowy lub wynagrodzenia. Zmiana może skutkować zmniejszeniem lub zwiększeniem wynagrodzenia, przy czym w przypadku, gdy zmiana sposobu realizacji będzie skutkować zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać to Zamawiającemu. Wynagrodzenie Wykonawcy w tym przypadku nie może ulec zwiększeniu o więcej niż 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.
3. Niezależnie od zmian dokonanych na podstawie ust. 1 lub ust. 2, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
cd. - Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.