eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoZakup agregatów prądotwórczych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup agregatów prądotwórczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d1287f-ca5d-4dbc-bfac-322bbee36e38

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045598/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup agregatów prądotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 581175,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 6 szt agregatów prądotwórczych wraz
z instalacją agregatów prądotwórczych oraz modernizacją rozdzielni budynkowych i dostawą modułów automatycznego załączania rezerwy.

Lokalizacja dostawy agregatów wraz z ich montażem:
1) Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Dąbrowie (dz. nr 420), agregat min. 60kVA.
2) Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Dąbrówce (dz. nr 19/1), agregat min. 98kVA.
3) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dopiewie (ul. Bukowska) (dz. nr 559/6), agregat min. 98kVA.
4) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Konarzewie (dz. nr 511), agregat min. 80kVA.
5) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Fryderyka Chopina w Skórzewie (dz. 307), agregat min. 80kVA.
6) Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Więckowicach (dz. nr 236/10), agregat min. 30kVA.

Lokalizacje poglądowo zostały oznaczone na zdjęciach stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ i stanowi jej integralną część.

Zamówienie realizowane jest zgodnie z wnioskiem o dotację celową oraz zapisami Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw.

- Wizja lokalna
1. Zamawiający informuje, że wymaga od Wykonawcy złożenia oferty po odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej wszystkich lokalizacji.
2. Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej, zostaną odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przy udziale przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego – pisemnym oświadczeniem przedstawiciela Wykonawcy (który ma zamiar złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu) i Zamawiającego, sporządzonym w dwóch egzemplarzach - po 1 egz. dla każdej ze stron.
3. Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji:
a) wizja lokalna odbędzie się w dwóch terminach: 29.10.2025 r. i 31.10.2025 r.
b) warunkiem uczestnictwa w wizji lokalnej we wskazanych terminach jest złożenie Zamawiającemu wniosku przez Wykonawcę, poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201597 dotyczącą niniejszego postępowania, podając propozycję daty (29.10.2025 r. lub 31.10.2025 r.) i godziny odpowiadającej Wykonawcy oraz w miarę możliwości nr telefonu kontaktowego.
c) termin i godzina wizji zostanie każdorazowo potwierdzona Wykonawcy, poprzez platformę zakupową oraz telefonicznie, jeżeli numer kontaktowy zostanie wskazany we wniosku.
d) Zamawiający szacuje czas niezbędny na dokonanie objazdu wszystkich lokalizacji +/- 2 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549564,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TM Agregaty sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773382898

7.3.3) Ulica: Ul. Zakątek 1

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.