eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D³ugosiod³oDostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)



Og³oszenie z dnia 2025-12-08

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D³ugosiod³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D³ugosiod³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dlugosiodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.dlugosiodlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-53befa4d-3f77-4075-a885-4fe66ce3dc2a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00583997

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043499/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawy w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe, Dzia³anie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorz±d” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej
siê pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji lub poczty
elektronicznej t.orlowski@dlugosiodlo.pl
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres
e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na
Platformie zakupowej. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy
D³ugosiod³o: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „Zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez
kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy D³ugosiod³o tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci pobierania
i wysy³ania danych nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczaln± wielko¶æ przesy³anych plików do 100 MB.
8) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
10) Osoby upowa¿nione do porozumiewania siê z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym: Rados³aw Michalak, tel. 29 64 23 666,
w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Or³owski, tel. 29 64 23 656.
11) Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D³ugosiod³o, ul. T. Ko¶ciuszki 2, 07-210 D³ugosiod³o reprezentowana przez Wójta Gminy D³ugosiod³o;
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail: gmina@dlugosiodlo.pl b±d¼ poczt± tradycyjn± na adres wskazany powy¿ej;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj± umowy;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, upowa¿nieni pracownicy Urzêdu Gminy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina D³ugosiod³o prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±ca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lono w rozdziale I pkt 14 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.17.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS).
2) Przedmiot zamówienia jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe, Dzia³anie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorz±d” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
3) Przedmiot zamówienia i jego szczegó³owe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia okre¶lone s± w Opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 5 do SWZ) zawieraj±cym minimalne wymagania odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego w D³ugosiodle przy ulicy T. Ko¶ciuszki 2, 07-210 D³ugosiod³o na koszt i ryzyko Wykonawcy urz±dzeñ - asortymentu bêd±cego przedmiotem zamówienia, wykonanych i dostarczonych w ilo¶ciach i zgodnie z wymaganiami technicznymi okre¶lonymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
5) Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy oraz powinien spe³niaæ minimalne wymagania – nie gorsze ni¿ – okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 5 do SWZ).
6) Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia, podpisania i z³o¿enia wraz z ofert± formularza asortymentowo-cenowego sporz±dzonego zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 8 do SWZ odpowiedniego dla danej czê¶ci zamówienia. Ww. formularz bêdzie stanowi³ za³±cznik nr 1 do umowy zawartej z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej czê¶ci zamówienia.
7) Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a wszystkie elementy niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
8) Rozliczenia i p³atno¶ci zosta³y okre¶lone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzglêdnienie kosztów okre¶lonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcê w zaoferowanej przez niego ofercie, jak równie¿ niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w ¿adnym razie nie mo¿e stanowiæ podstawy do ponoszenia przez Zamawiaj±cego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie pó¼niejszym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena brutto oferty (C) 60%
2. Termin p³atno¶ci faktur (T) 40%
Razem 100%

Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej przez komisjê przetargow±.

CENA
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

TERMIN P£ATNO¦CI FAKTUR

Liczba punktów w kryterium termin p³atno¶ci faktur bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
1) 10 dni – 0 pkt;
2) 20 dni – 20 pkt;
3) 30 dni – 40 pkt.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez Wykonawcê przynajmniej minimalnego terminu p³atno¶ci faktur równego 10 dni. W przypadku kiedy Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu p³atno¶ci faktur Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca deklaruje termin p³atno¶ci faktur wynosz±cy 10 dni, a w kryterium otrzyma 0 pkt.
Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje termin p³atno¶ci faktur.


Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów (S) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
S= C+T
gdzie:
S – ³±czna ocena punktowa
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena
T – liczba uzyskanych punktów w kryterium termin p³atno¶ci faktur.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg za³. nr 4
do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert±:
1.1. formularz ofertowy (wg za³. nr 1 do SWZ),
1.2. o¶wiadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek
wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg
za³±cznika nr 2 do SWZ),
1.3. formularz asortymentowo-cenowy (wg za³. nr 8 do SWZ).
Wykonawca za³±cza do oferty równie¿ (je¿eli dotyczy):
1.4. samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp,
1.5. pe³nomocnictwo,
1.6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wg za³. nr 6 do SWZ),
1.7. zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa,
1.8. wykaz rozwi±zañ równowa¿nych.
Zakres i forma sk³adania ww. dokumentów zosta³y okre¶lone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do
podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów,
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia
pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez
Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Wymagania dotycz±ce wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy nast±piæ musz± w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie aneksu podpisanego przez ka¿d± ze stron.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 3.
3. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, jest mo¿liwa poprzez zmianê:
1) modelu oferowanego Sprzêtu lub jego elementu w przypadku zast±pienia go innym modelem pod warunkiem, ¿e charakteryzuje siê on parametrami co najmniej takimi jak model pierwotnie oferowany lub zosta³ udoskonalony lub dodatkowo wyposa¿ony,
z zastrze¿eniem niezmienno¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1.
2) producenta zaoferowanych przez Wykonawcê produktów pod warunkiem spe³nienia wszystkich wymagañ opisanych w zapytaniu ofertowym i przy zachowaniu niezmienno¶ci cen jednostkowych w przypadkach niezale¿nych od Wykonawcy (np. wyczerpanie asortymentu, wycofanie produktów z u¿ytku, wycofanie z produkcji).
4. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w szczególno¶ci w zakresie terminu jej realizacji, sposobu wykonania w przypadku wyst±pienia u Wykonawcy lub u jego Podwykonawcy okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy, w szczególno¶ci zwi±zanych z:
1) nieobecno¶ci± pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± w realizacji zamówienia,
2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku
z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê lub jego podwykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) wstrzymania dostaw lub produkcji produktów, komponentów produktu lub materia³ów, bêd±cych przedmiotem umowy czy trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych.
5. Nie stanowi± zmiany Umowy zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego;
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych;
4) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT uwzglêdnienie nowej stawki (i zwi±zana
z tym zmiana ceny brutto) nastêpowaæ bêdzie automatycznie w dacie okre¶lonej przez przepisy wprowadzaj±ce zmianê stawki podatku VAT bez konieczno¶ci podpisywania odrêbnego aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.