To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Szczecin: usługa przeprowadzenia szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości dla maksymalnie 40uczestników/uczestniczek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 257436 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179700 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie, ul. Św. Ducha 2, 70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4882488, faks 91 488 2626.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przeprowadzenia szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości dla maksymalnie 40uczestników/uczestniczek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości dla maksymalnie 40 uczestników/uczestniczek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, składającego się z 4 bloków tematycznych: Blok 1: Budowanie umiejętności interpersonalnych - 4 godziny , Blok 2: ABC przedsiębiorczości (formalno-prawne aspekty zakładania działalności, podatki, ZUS, zezwolenia, prawo pracy) - 18 godzin, Blok 3: Przygotowanie do opracowania biznes planu - 13 godzin, Blok 4: Podstawy marketingu i zarządzania - 5 godzin. 2.Szkolenie będzie przeprowadzone dla 4 grup, każda licząca ok. 10 osób, w następujących terminach: Grupa 1 i 2: Blok 1 - 10.06.2013 r. Blok 2 - 10 - 12.06.2013 r. Blok 3 - 12 - 13.06.2013 r. Blok 4 - 14.06.2013 r. Grupa 3 i 4: Blok 1 - 17.06.2013 r. Blok 2 - 17 - 19.06.2013 r. Blok 3 - 19 - 20.06.2013 r. Blok 4 - 21.06.2013 r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowanie umiejętności interpersonalnych w wymiarze 4 h dla Grupy 1 w terminie 10.06.2013 r. oraz 4 h dla Grupy 3 w terminie 17.06.2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lucyna Szołno, Joanna Jesis - Polewska, ul. Sielska 9, 66-446 Deszczno, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1120,00
Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1426,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Budowanie umiejętności interpersonalnych w wymiarze 4 h dla Grupy 2 w terminie 10.06.2013 r. oraz 4 h dla Grupy 4 w terminie 17.06.2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maja Wencierska, ul. Noakowskiego 12/8, 70-380 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 680,00
Oferta z najniższą ceną: 680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ABC przedsiębiorczości w wymiarze 18 h dla Grupy 1 w dniach 10 - 12.06.2013 r. oraz 18 h dla Grupy 3 w terminie 17 - 19.06.2013 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zdroje Danuta Langowska, ul. Jabłoniowa 15, 70-761 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przygotowanie do opracowania biznes planu w wymiarze 13 h dla Grupy 1 w dniach 12-13.06.2013 r. oraz 13 h dla Grupy 3 w terminie 19 - 20.06.2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zdroje Danuta Langowska, ul. Jabłoniowa 15, 70-761 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1300,00
Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przygotowanie do opracowania biznes planu w wymiarze 13 h dla Grupy 2 w dniach 12 - 13.06.2013 oraz 13 h dla Grupy 4 w terminie 19 - 20.06.2013 r.,.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabriela Poteralska, ul. 11 Listopada 68/6, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2080,00
Oferta z najniższą ceną: 1820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Podstawy marketingu i zarządzania w wymiarze 5 h dla Grupy 1 w dniu 14.06.2013 r. oraz 5 h dla Grupy 3 w dniu 21.06.2013 r.,.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR SP Z O O ODDZIAŁ SZCZECIN
jakie przetargi wygrała firma
PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR SP Z O O ODDZIAŁ SZCZECIN
- Profesja Centrum Kształcenia Kadr Sp. z o.o., ul. Rayskiego 26/5, 70-426 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900,00
Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego dla uczestników projektu pn. "Daj sobie szansę"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Usługi szkoleniowe w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.