eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetrgi@wup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c086150-e18e-43a0-98fd-43a48fdeb206

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021493/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi sprzątania pomieszczeń lokalizacja 1

1.3.4 Usługi sprzątania pomieszczeń lokalizacja 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dla CZĘŚCI 1: Pomoc Techniczna FEPZ 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c086150-e18e-43a0-98fd-43a48fdeb206

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z Rozdziałem 13. SWZ: SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA
TREŚCI SWZ:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl., W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przy użyciu środków i zgodnie z ust. 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia
technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły opisane w Rozdziale 2 SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.111.2025.ASt

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części - Część 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas pracy serwisu dziennego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części- Część 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

DLA CZĘŚCI 1
1)
SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA:
UBEZPIECZENIE- ZAŁĄCZNIK Wykonawcy.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie dotyczące odpowiedzialności cywilnej:
a) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu umowy,
b) Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, wynosi 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).

2)
ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia, dla co najmniej 3 różnych podmiotów, których przedmiotem była usługa sprzątania obiektów o powierzchni minimum 1 000 m², na którą się składało co najmniej 40 pomieszczeń, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (dla każdej usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane.

Wraz z załączeniem dowodów, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie z potwierdzeniem należytego wykonania podmiotów dla których takie usługi zostały wykonane lub są wykonywane.

DLA CZĘŚCI 2
ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi sprzątania obiektów użyteczności publicznej o wartości 30 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane.

Wraz z załączeniem dowodów, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie z potwierdzeniem należytego wykonania podmiotów dla których takie usługi zostały wykonane lub są wykonywane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Rozdział 10 SWZ:
DLA CZĘŚCI 1 i 2 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr 12 do SWZ.

Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki
dowodowe) składa każdy z Wykonawców.

Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza również Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu 12A do SWZ.

TYLKO DLA CZĘŚCI 1
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy
2) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

UWAGA!
FAKULTATYWNE PRZESŁANKI WKLUCZENIA zostały szczegółowo opisane w rozdziale 10. ust. 3. SWZ.

art. 109 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp
1) Informacja z KRK w zakresie:
• art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp, dotycząca ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu.
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp dotyczących ukarania za wykroczenie za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny;

UWAGA!
FAKULTATYWNE PRZESŁANKI WKLUCZENIA zostały szczegółowo opisane w rozdziale 10. ust. 3. SWZ.

art. 109 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
1) Informacja z KRK w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp dotycząca skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub kare grzywny.

UWAGA!
FAKULTATYWNE PRZESŁANKI WKLUCZENIA zostały szczegółowo opisane w rozdziale 10. ust. 3. SWZ.

art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

UWAGA!
FAKULTATYWNE PRZESŁANKI WKLUCZENIA zostały szczegółowo opisane w rozdziale 10. ust. 3. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA CZĘŚCI 1 i 2 Rozdziale 10 SWZ: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia:

Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ustawy Pzp
wymagane od wykonawcy obejmują:

DLA CZĘŚCI 1
UBEZPIECZENIE- ZAŁĄCZNIK Wykonawcy.
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 8 do SWZ.

DLA CZĘŚCI 2
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DLA CZĘŚCI 1 i 2:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
- w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 835)
- w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem 12 SWZ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów).

Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 436 ustawy Pzp Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia.
2. Strona może wnioskować o zmianę odpowiednio wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany (jeżeli wykaże, że zmiany te wystąpiły od dnia zawarcia umowy i będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia):
a) stawki podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
3. Postanowień umownych w zakresie waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy nie stosuje się w przypadku wzrostu kosztów pracy, w szczególności w przypadku wzrostu ustawowego wynagrodzenia minimalnego, którego wysokość na 2026 rok znana jest Wykonawcy w chwili zawierania umowy.
4. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o waloryzację umowy w formie wezwania do zawarcia aneksu w celu waloryzacji umowy z tytułu zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2, od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.
5. Waloryzacja obejmować będzie wynagrodzenie należne Wykonawcy po dniu waloryzacji.
6. Wezwanie, o którym mowa w ust. 4, zawiera:
wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do PPK ponoszonych przez Wykonawcę z tytułu zatrudnienia pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania części umowy.
10. Wynagrodzenie w zmienionej wysokości należne będzie od dnia zawarcia aneksu przez strony.:
11. Niezłożenie przez Wykonawcę wezwania, o którym mowa w ust. 4, w określonym terminie lub złożenie wezwania, które nie spełnia wymogów określonych w ust. 6 oznacza, iż Wykonawcy w związku ze zmianą przepisów nie będą służyć jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
12. Brak zawarcia aneksu w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, w terminie dłuższym niż 30 dni od dnia złożenia wezwania, o którym mowa w ust. 4, uprawnia każdą ze Stron, do rozwiązania umowy z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca, w takim wypadku żadnej ze Stron umowy nie przysługują żadne roszczenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https:ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru – stanowiącego Załącznik nr 1 dla Części 1 oraz załącznik nr 2 dla części 2 do SWZ. Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.

2. KRS/CEiDG W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

3. Pełnomocnictwo Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).

4. Dla Części 1 i/lub 2 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
•Wykonawca Załącznik nr 5 do SWZ
•Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 5 do SWZ
Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 5A do SWZ

5. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
•Wykonawca – Dla Części 1 Załącznik nr 6 do SWZ
– Dla Części 2 Załącznik nr 7 do SWZ
•Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie
– Dla Części 1 Załącznik nr 6 do SWZ
– Dla Części 2 Załącznik nr 7 do SWZ
•Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy
– Dla Części 1 Załącznik nr 6A do SWZ
– Dla Części 2 Załącznik nr 7A do SWZ

6. ZOBOWIĄZANIE podmiotu trzeciego o udostępnianiu swoich zasobów Wykonawcy.
Zobowiązanie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia wykonawcy w zakresie wskazanym w
– Dla Części 1 Załącznik nr 8A do SWZ
– Dla Części 2 Załącznik nr 9A do SWZ

7. Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 11 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów. Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.


Termin realizacji zamówienia wynosi: od dnia 2 stycznia 2026 roku do dania 31 grudnia 2026 roku lub w przypadku zawarcia umowy po 2 stycznia 2026 r. – od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.