Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Piotrków Trybunalski: ZAKUP I DOSTAWA HALI NAMIOTOWEJ Z PRZEZNACZENIEM ZADASZENIA LODOWISKA MIEJSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 256218 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA HALI NAMIOTOWEJ Z PRZEZNACZENIEM ZADASZENIA LODOWISKA MIEJSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a) Kolorystyka: dach biały, boki ecru, falbanki brązowe Szerokość hali: 22,5m Długość hali: 36m Segment w hali: 4,5m Wysokość ściany bocznej : 4m Wysokość w kalenicy: 7,5 8m Kąt nachylenia dachu: 18° Konstrukcja: Główne elementy nośne stanowią profile aluminiowe wykonane zgodnie z normą DIN 17615, łączniki stalowe ocynkowane wykonane zgodnie z certyfikatem S LV Instytutu Spawalnictwa w Halle zgodnie z normą DIN 18800, hala mocowana jest za pomocą koszy fundamentowych lub kołków rozporowych. Belka dachowa oraz nogi: 100 x 235 x 3mm, Belka obwodowa: 105 x 105 x 3mm b) Opis architektoniczny zamierzenia Projektowany jest obiekt halowy, jednokondygnacyjny, jednonawowy, zaliczany do kategorii VIII - inne budowle. Hala jest całkowicie prefabrykowana, przykręcana do śrub osadzonych w betonowych stopach fundamentowych wyposażonych w przestrzenne siatki zbrojeniowe, zwane koszami, do montażu ram konstrukcyjnych. c) Przykrycie stanowi jednonawowa hala namiotowa z dwuspadowym dachem o nachyleniu 32,5% pokrytym PCW o gramaturze 640 gr/m2, sklasyfikowanym pod względem stopnia palności jako niezapalny atestem wydanym przez ITB. Pokrycie nakładane jest na konstrukcję wykonaną z lekkich profili aluminiowych (tzw. czterokederowych) o przekroju 23,5 x 10 cm i grubości ścianki 3 mm. Ściany boczne wykonane są z tkaniny PCW o gramaturze 640 gr/m2. Warunki użytkowania i funkcjonowania, technologia Przykrycie jest obiektem całorocznym trwale związanym z podłożem z możliwością wielokrotnego demontażu (w gruncie pozostają jedynie stopy fundamentowe). Powierzchnia całkowita hali wynosi 810 m. Konstrukcja zadaszenia w pasie dolnym musi być wzmocniona dodatkowymi cięgnami, co pozwoli zwiększyć graniczną wartość obciążenia śniegiem do odpowiadającej jej grubości zalegającej pokrywy wynoszącej 50 cm, zwana w treści umowy halą; Wykonawca wraz z halą dostarczy Zamawiającemu atest o niepalności powłoki wydanym przez ITB oraz kartę gwarancyjną. Wykonawca na w/w przedmiot zamówienia udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30 - Namioty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnej wartości i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia dla każdej części . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Mile widziane referencje. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne załącznik nr 2. 6. Wykaz wykonanych co najmniej trzech zamówień o podobnej wartości i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia dla każdej części, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Mile widziane referencje. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców załącznik nr 3. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4. 8. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powierzenia, którejś z części niniejszego zamówienia do realizacji podwykonawcom załącznik nr 5. 9. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000 PLN. 10. Wymagany prawem atest o niepalności powłoki wydanym przez ITB . 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6 b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 b pokój 313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





