Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Poręba
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b5f066c-1923-4b04-9289-cb056c02372a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b5f066c-1923-4b04-9289-cb056c02372a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm. ), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
tj.: za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sod@umporeba.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze
zm.), tj.:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sod@umporeba.pl
(nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w
zakładce „Komunikacja”.
7. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików
przesyłanych jako zał. do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Poręba – Miasto Poręba, ul. Dworcowa 1, 42-480 Poręba, tel: 32 677 13 55, e-mail: sekretariat@umporeba.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: ido@umporeba.pl , pisemnie na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.0013.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1
ZAKUP POWERBANKÓW Z PANELAMI SŁONECZNYMI
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powerbanków z panelami słonecznymi służącymi zabezpieczeniu ciągłości dostaw energii elektrycznej.
2. Ilość: 4 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Powerbank fabrycznie nowy, objęty 24 miesięczną gwarancją;
2) Moc znamionowa: min 4000W;
3) Pojemność: min. 5000 Wh;
4) Cykl ładowania: min 5000 cykli do 80% pojemności;
5) Typ falownika: Czysta fala sinusoidalna;
6) Sterowanie aplikacją: Wi-Fi i Bluetooth;
7) Ładowanie solarne panel o mocy min. 300 W;
8) Ładowanie AC;
9) Ładowanie samochodowe: 12V/8A; 24V/10A;
10) Wyjście AC: min 2 x 220-240 V AC;
11) Port USB-A: min 2 x 5V/2,4A, 12 W, 2 x QC3.0;
12) Port USB-C: min 2 x PD 100W;
13) Gniazdo zapalniczki samochodowej: 1 x 12V/10A;
14) Panel słoneczny: min. 1 x 400 W;
15) Certyfikaty bezpieczeństwa: FCC, CE, ROHS lub równoważne;
16) Odporność na zachlapanie: min. IP68
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 31156000-4 Przestojowe źródła energii.
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31156000-4 - Przestojowe źródła energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 2
ZAKUP STACJI DO AWARYJNEGO ZASILANIA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji do awaryjnego zasilania urządzeń elektrycznych służących zabezpieczeniu ciągłości dostaw energii elektrycznej.
2. Ilość: 4 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Stacja awaryjnego zasilania fabrycznie nowa, objęta 24 miesięczną gwarancją;
2) Pojemność: min. 3600 Wh;
3) Napięcie – 230 V;
4) Ilość cykli ładowania: min. 3500 do 80%;
5) Metoda ładowania stacji:
wejście AC – od 2000 W,
panel słoneczny – od 2000 W,
gniazdo samochodowe – od 200 W;
6) Złącza USB A i C min. x1;
7) moc wyjściowa portu USB-A: do 18 W;
8) moc wyjściowa portu USB-C: do 100 W;
9) moc wyjściowa gniazda AC: min 3600 W;
10) Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi, Bluetooth;
11) Ilość gniazd 230 V – min. 3;
12) Możliwość rozszerzenia pojemności;
13) Temperatura pracy: min: od -10°C do +45°C;
14) Odporność: na kurz, na uderzenia, na wodę, na wysoką temperaturę;
15) Stopień ochrony akumulatora: min. IP65;
16) Monitoring obciążenia/napięcia;
17) Monitoring ładowania;
18) Monitoring temperatury;
19) Ewentualne dodatkowe wyposażenie - panel słoneczny, dodatkowa bateria - Zamawiający nie wymaga, ale dopuszcza.
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 31156000-4 Przestojowe źródła energii.
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31156000-4 - Przestojowe źródła energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 3
ZAKUP MASZTÓW OŚWIETLENIOWYCH
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa masztów oświetleniowych do wspierania działań ratowniczych.
2. Ilość: 4 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Rodzaj światła: LED;
2) Wysokość regulowana – zakres regulacji min.: od 600 do 3100 mm
3) Zasilanie: bateryjne 24 V, sieciowe 230V;
4) Strumień świetlny: bateryjne: min 800, lm, sieciowe: min 10000 lm;
5) Czas pracy: min.: +8 h ~ +71 h
6) Temperatura pracy: min.: od -10 do +50°c
7) Materiał: tworzywo sztuczne, aluminium
8) Stopień ochrony: min IP65
9) Wytrzymałość mechaniczna: min. IK10
10) Gwarancja: 24 m-ce.
11) Instrukcja w języku polskim.
12) Wyposażenie: komplet baterii, ładowarka, zasilacz sieciowy.
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 4 ZAKUP MOBILNEJ STACJI PALIW.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej stacji paliwowej przeznaczonej zapewnieniu ciągłości dostaw wody pitnej oraz dostawa mobilnej stacji paliw do zabezpieczenia pracy agregatów prądotwórczych zabezpieczających ciągłość dostaw energii elektrycznej.
2. Ilość: 2 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1. Zastosowanie Mobilny zbiornik tankowania z pompą i pokrywą przeznaczony do:
1) zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej,
2) zabezpieczenia pracy agregatów prądotwórczych zabezpieczających ciągłość dostaw energii elektrycznej.
2. Wymagania podstawowe 1) zastosowanie: olej napędowy i adBlue,
2) pojemność odpowiednio min.: olej napędowy400 l / adBlue 50 l,
3) wydajność min. 40 l/min.,
4) materiał: tworzywo sztuczne,
5) Instalacja elektryczna 12 V,
6) Masa max 60 kg.
3. Wyposażenie 1) pompa elektryczna,
2) pistolet,
3) wąż min. 4 m,
4) wydajność pompy min. 40l/min.,
5) przepływomierz,
6) wskaźnik poziomu paliwa,
7) wyposażony w filtr cząsteczek stałych oraz separator wody dedykowany do pompy,
4. Dodatkowe wymagania 1) szkolenie z obsługi na miejscu dostawy,
2) indywidualną konfiguracja czasów pracy oraz innych parametrów,
3) dostarczony zbiornik, musi być złożony gotowy do pracy, bez dodatkowego nakładu pracy i czasu.
5. Warunki gwarancji 24 miesiące gwarancji producenta.
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
44611410-3 Zbiorniki do przechowywania oleju
34133110-2 Cysterny na paliwo
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34133110-2 - Cysterny na paliwo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 5
ZAKUP CYSTERN DO TRANSPORTU WODY PITNEJ NA PRZYCZEPIE
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cysterny do transportu wody pitnej na przyczepie przeznaczonej zapewnieniu ciągłości dostaw wody pitnej.
Ilość: 2 kpl.
Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
fabrycznie nowy, objęty 36 miesięczną gwarancją;
atest PZH lub równoważny dla wody pitnej;
zbiornik stalowy, cynkowany ogniowo;
zbiornik malowany z zewnątrz;
górny właz zalewowy o średnicy ∅ 50 mm;
króciec zalewowy z przyłączem W52 na szczycie zbiornika;
rura przelewowa;
wziernikowe wskaźniki poziomu wody;
belka z min. 4 zaworami czerpalnymi;
regulowana mechanicznie stopa podporowa;
zaczep wymienny ᴓ 50 mm;
tylna belka z 4 zaworami do czerpania wody;
zawór kulowy 2" ;
ręczny hamulec awaryjny;
pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem siły hamowania lub hydrauliczny układ hamulcowy;
piktogram "Woda pitna";
piktogram PZH;
instalacja elektryczno - oświetleniowa LED;
pojemność 5000L;
przyczepa z zestawem kołowym jednoosiowym;
Instalacja elektryczna 12 V;
świadectwo homologacji – 30 km/h;
błotniki, ucho zaczepu przykręcane;
hamulec ręczny postojowy;
dyszel ocynkowany;
przyczepa musi być dopuszczona do ruchu drogowego — homologacja.
Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających rejestrację przyczepy;
Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
34223300-9 - Przyczepy
Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 6
ZAKUP ŚRODKÓW ŁĄCZNOŚCI
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków łączności (radiotelefonów przenośnych cyfrowych) przeznaczonych zapewnieniu wsparcia działań ratowniczych.
2. Ilość: 10 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Radiotelefon przenośny cyfrowy, fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, pochodzący z seryjnej produkcji, zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami w szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), rok produkcji nie wcześniej niż w 2024 r., objęty 24 miesięczną gwarancją;
2) Instrukcja obsługi i przeglądów w języku polskim;
3) Parametry ogólne nie gorsze niż:
1. Praca w systemie cyfrowym oraz analogowym zgodnym ze specyfikacją DMR TIER II.
2. Algorytm szyfrujący ARC4 – 40 bit
3. Moc max UHF 4W, VHF 5W
4. Zakres pracy w pasmach VHF 136-174, UHF 400-470 MHz.
5. Czas pracy min 10 h, max 20 h w trybie cyfrowym.
6. Interfejs w języku polskim.
7. Wyświetlacz min. 2,4 ‘’
8. Pełna klawiatura
9. Kanały robocze min. 1000
10. Redukcja szumów
11. Odporność na wodę i pył min. IP68
12. W zestawie:
- antena
- akumulator moc min 2,000 mAh
- ładowarka biurkowa z zasilaczem 230 V
- klips do pasa
13. Konstrukcja solidna, odporna na wstrząsy, upadki i ekstremalne temperatury.
14. Ilość stref 64
15. Odstęp między-kanałowy
12,5 / 20 / 25 kHz (analogowy)
12,5 kHz (cyfrowy)
16. Tryb analogowy powyżej 10 h
17. Tryb cyfrowy powyżej 14 h
18. Przycisk alarmowy
19. Waga z baterią i anteną min 250 max
20. Zniekształcenie audio ≤ 3% max
21. Temperatura pracy od min -20 °C do +60°C
22. Temperatura przechowywania od min -15 °C do + 70 °C
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu umowy;
8) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
32236000-6 Radiotelefony
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 7
ZAKUP NAMIOTÓW RATOWNICZYCH PNEUMATYCZNYCH
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów ratowniczych pneumatycznych wraz z wyposażeniem przeznaczonych zapewnieniu wsparciu działań ratowniczych oraz zabezpieczeniu miejsc dla ewakuacji ludności.
2. Ilość: 3 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, pochodzący z seryjnej produkcji, zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami w szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), rok produkcji nie wcześniej niż w 2024 r., objęty 24 miesięczną gwarancją;
2) Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim, instrukcja obsługi i przeglądów w języku polskim;
3) Karta gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych, w języku polskim;
4) Poszycie zewnętrzne odporne na warunki atmosferyczne, niepalne, nieprzemakalne – PVC min. 400 g/m² +/- 20g/ m²;
5) Ciśnienie operacyjne (bar) min 0,15- max 0,25;
6) Zakres temperatury min. -30ºC do min. + 50 ºC;
7) Stelaż pneumatyczny wykonany z materiałów niepalnych PVC min gramatura 1,080g/ m² +/- 20g/ m²;
8) Możliwość łączenia modułowego (Zamawiający nie wymaga, ale dopuszcza);
9) Wymiar: szerokość min 5 metrów max 8 metrów, długość min 5 metrów max 10 metrów, wysokość min 2 metrów, max 3 metry;
10) Metraż całkowity min 25 m²;
11) Wyposażenie:
Drzwi wejściowe dwudzielne umieszczone na ścianach szczytowych namiotu, zamykane na zamki błyskawiczne, z możliwością rolowania i spinania na klamry,
Okienka trójwarstwowe, umieszczone na dłuższych bokach namiotu,
Pokrowiec transportowy,
Podłoga wykonana z tkaniny PVC wytrzymała, odporna na przetarcia, wodoodporna z powierzchnią antypoślizgową (może być odpinana).
12) Podpinka higieniczna, kurtyny podziałowe.
Podpinka izolacyjna dobrej jakości pikowany trójwarstwowy składająca się z następujących warstw; tkanina PES, ocieplacz PES, tkanina PES lub włóknina (Zamawiający nie wymaga, ale dopuszcza);
13) Kołnierze do łączenia namiotów;
14) Rękawy do instalacji nagrzewnic, klimatyzacji, wprowadzania kabli elektrycznych;
15) Oświetlenie podwieszane LED, wraz z uchwytami do mocowania oświetlenia;
16) Komplet szpilek i kołków oraz młotek;
17) Zestaw naprawczy;
18) Pompka akumulatorowa z ładowarką;
19) Kolor poszycia dopuszczalny pomarańczowy, zielony, szary, khaki;
20) Przyczepka lekka jednoosiowa z plandeką na stelażu;
21) Dodatkowe wyposażenie każdego namiotu:
stół polowy 1 szt.,
klimatyzator przenośny – 1 szt.,
nagrzewnica olejowa – 1 szt.,
krzesło/taboret polowy 10 szt.,
łózko polowe 10 szt.
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
3) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji przedmiotu zamówienia, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
5) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące przedmiotu umowy umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów;
6) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
7) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu umowy;
8) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
39522530-1 Namioty
31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
39721300-5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 8
ZAKUP AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH NA PRZYCZEPACH
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepach przeznaczonych zabezpieczeniu ciągłości dostaw energii elektrycznej lub zapewnieniu ciągłości dostaw wody pitnej.
2. Ilość: 5 kpl.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, rok produkcji nie wcześniej niż w 2024 r;
2) Moc (zgodnie z ISO 8528 lub równoważną): Praca nominalna P.R.P - nie mniej niż 63kVA / 50kW;
3) Zabudowa agregatu - atmosferyczna, przystosowana do użytkowania „na zewnątrz”, odporna na oddziaływanie warunków atmosferycznych takich jak deszcz, śnieg, oblodzenie, silne nasłonecznienie;
4) Zasilanie paliwem płynnym – olejem napędowym;
5) Przystosowany do pracy ciągłej przy zmiennym obciążeniu;
6) Agregat ma spełniać normy: ISO 9001:2015 lub równoważnej, Dyrektywy Elektromagnetycznej 2014/30/UE, Dyrektywy Niskonapięciowej 2014/35/UE, Dyrektywy Hałasowej oraz spełniać wymagania normy emisji spalin Stage V lub równoważnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi maszyn mobilnych;
7) Wyposażenie: drzwi dostępu serwisu zamykane na klucz, zintegrowana ładowarka akumulatorów, układ podgrzewania bloku silnika, gniazda przyłączeniowe wyprowadzone na zew. Obudowy;
8) Komputer (sterownik) umożliwiający kontrolowanie min.: temperatury, obrotów silnika, czasu pracy, zbiornika paliwa, temperatury silnika, pobieranej mocy, napięcia;
9) Napięcie: 230/400 V, 50 Hz;
10) Prąd znamionowy min. 75 A;
11) Klasa regulacji G3;
12) Stopień ochrony prądnicy: min. IP23;
13) Podgrzewacz płynu chłodzącego w czasie czuwania;
14) Zintegrowany prostownik baterii rozruchowych;
15) Agregat z funkcją autostartu z automatyką SZR;
16) Zintegrowany wyłącznik główny prądnicy 4P;
17) Wyłącznik awaryjny;
18) Pomiar poziomu paliwa w % z odczytem na wyświetlaczu sterownika;
19) Zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 10 h pracy z obciążeniem 100% bez uzupełniania paliwa;
20) Obudowa wyciszona;
21) Sygnał dźwiękowy przy panelu sterowania.
22) Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego:
Nominalna prędkość obrotowa: 1500 obr/min.;
Silnik wyposażony w ECU;
Silnik wysokoprężny, 4 cylindrowy, rzędowy z doładowaniem;
Moc min. 50 kW;
Instalacja 12 V DC;
Zużycie paliwa max. 14 l/h przy 100% obciążenia;
Norma emisji spalin silnika - Stage 5 lub równoważna;
Silnik zabezpieczony przed niskim ciśnieniem oleju, wysoką temperaturą silnika;
Silnik z czujnikami płynnych pomiarów: ciśnienia oleju, temperatury chłodziwa;
Pojemność skokowa max 3,4 litra;
23) Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego:
Konstrukcja: bezszczotkowa, synchroniczna, samowzbudna;
Stopień ochrony co najmniej IP23;
Miedziane uzwojenie;
Elektroniczny regulator napięcia AVR;
Stabilizacja napięcia: +/- 1 %;
Klasa izolacji: H;
24) Dane ogólne panelu sterowania:
Wyświetlacz LCD;
Intuicyjny interfejs graficzny;
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem;
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora;
Dziennik zdarzeń: do 350 pozycji;
Pomiar wartości prądu w 3 fazach;
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora;
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej;
Licznik energii czynnej i biernej generatora;
Licznik czasu pracy, liczniki przeglądów;
Liczniki wielofunkcyjne, do konfiguracji wg potrzeb;
Pomiar napięcia akumulatora;
Pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy;
Magistrala CAN i port USB;
Możliwość doposażenia o dodatkowe moduły komunikacyjne lub wejść/wyjść;
Podłączenie do internetu poprzez moduł Ethernet, opcjonalnie 4G i GPS;
Wsparcie protokołu ModBus oraz SNMP;
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail;
poziomy dostępu, zabezpieczone hasłem;
25) Przyczepa:
fabrycznie nowa;
przyczepa homologowana do transportu agregatu – dopuszczona do ruchu drogowego;
dwuosiowa dostosowana do oferowanego agregatu;
agregat musi być trwale i bezpiecznie przymocowany do przyczepy, uniemożliwiając jego przemieszczenie się podczas jazdy;
wymiary zewnętrzne platformy ładunkowej dostosowane do modelu i rozmiarów agregatu;
dyszel prosty o stałej wysokości sprzęgu;
zaczep kulowy;
koła dostosowane do modelu i masy agregatu;
bez koła zapasowego;
koła na zewnątrz platformy ładunkowej;
podłoga wykonana ze sklejki foliowanej, wodoodpornej, antypoślizgowej;
podpory stabilizujące rurowe;
instalacja oświetleniowa żarówkowa;
koło manewrowe;
konstrukcja ramy stalowa, cynkowana ogniowo;
26) Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na dostarczone urządzenia wraz z nieodpłatnym wykonywaniem rocznych przeglądów serwisowych w okresie trwania gwarancji (w tym materiały eksploatacyjne);
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości:
• nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek zaników lub skoków napięcia w sieci,
• będzie obejmować przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji,
• będzie obejmować zapewnienie na własny koszt wszystkich niezbędnych do przeglądów materiałów (w tym materiałów eksploatacyjnych).
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Gwarancja na oferowany agregat powinna obejmować wszystkie podzespoły łącznie
z silnikiem i prądnicą oraz przyczepą, zgodnie z zaleceniami producenta;
3) W okresie gwarancji Wykonawca wykona przeglądy agregatu wynikające z zaleceń producenta w zakresie silnika i prądnicy oraz zaleceń producenta agregatu;
4) Agregat oraz przyczepa powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
5) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
6) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji agregatu i przyczepy, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy agregatu, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
7) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące silnika agregatu, prądnicy agregatu, podwozia oraz całego agregatu umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów, w tym dane opisujące dokładny zakres oraz częstotliwość przeglądów;
8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających rejestrację przyczepy;
9) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
10) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu umowy;
11) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
31122000-7 Jednostki prądotwórcze
31120000-3 Generatory
34223300-9 Przyczepy
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na prawidłowe działanie agregatu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 9
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 160 kW na potrzeby zasilania rezerwowego ujęć wody w celu zabezpieczenia ciągłości dostaw wody pitnej.
2. Ilość: 1 szt.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, pochodzący z seryjnej i bieżącej produkcji, rok produkcji nie wcześniej niż w 2024 r;
2) Agregat wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami:
2006/42/WE Dyrektywa Maszynowa;
Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE;
2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia;
PN-EN ISO 8528-13:2016-07 lub równoważną;
PN- EN ISO 3744:2011 lub równoważną;
ISO 8528-1:2005 lub równoważną;
2000/14/WE, 2005/88/WE – Dyrektywa Hałasowa;
Klasa wykonania minimum G2;
3) Agregat w wersji obudowanej:
Wymagana moc znamionowa agregatu – 200 kVA (160kW);
Wymagana moc awaryjna agregatu nie mniej niż – 220 kVA (176 kW);
Napięcie – 400/230 V;
Częstotliwość – 50Hz;
Certyfikat CE;
4) Producent urządzenia powinien posiadać:
wdrożony system ISO 9001:2015 lub równoważny;
wdrożony system AQAP 2110:2016 lub równoważny;
5) Obudowa dźwiękochłonna, wyciszona specjalną, niepalną pianką wygłuszającą, malowaną na kolor RAL 5015, z czterema niezbędnymi drzwiami dostępowymi na dłuższych bokach;
6) Wylot spalin i gorącego powietrza poprzez górną połać obudowy;
7) Mocna konstrukcja z możliwością transportu wózkiem widłowym, dźwigiem, HDS – na pasach, widłach lub łańcuchach;
8) Rama dodatkowo izolowana od podłoża za pomocą stóp (stożków) gumowych przykręcanych do ramy, z możliwością regulacji wysokości (poziomowania);
9) Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego;
10) Zaciski na listwie sterowniczej:
styk NC do podłączenia okablowania zewnętrznego stopu pożarowego;
dla podłączenia okablowania potrzeb własnych agregatu;
dla podłączenia okablowania sterowania układem SZR;
11) Wysokowydajne amortyzatory drgań silnika i prądnicy;
12) Wymiary nie przekraczające (dł. x szer. x wys.) – 3800 x 1400 x 2300 [mm];
13) Zbiornik paliwa co najmniej 400 l w ramie agregatu, pozwalający na ciągłą pracę agregatu:
przy 75% obciążeniu co najmniej 12 h;
przy 100% obciążeniu co najmniej 9 h;
14) Pojemnościowy czujnik poziomu paliwa z % wskazaniem na sterowniku;
15) Alarm poziomu paliwa 15% (rezerwa);
16) Wyłączenie agregatu przy 5% paliwa (zabezpieczenie przed zapowietrzeniem);
17) Korek spustowy zbiornika oraz co najmniej jeden niezależny otwór w zbiorniku zaślepiony deklem na śrubach, umożliwiający montaż i podłączenie dodatkowej instalacji paliwowej, lub przeniesienie wlewu paliwa na drugą stronę zbiornika;
18) Stalowy tłumik wydechu -35db(A) – zabudowany wewnątrz agregatu;
19) Silnik:
Liczba i układ cylindrów – 6 L;
Moc min. 180 kW;
Pojemność silnika min. 9000 cm3;
Wymagany typ wtrysku – bezpośredni;
Elektroniczna regulacja obrotów;
Podgrzewanie bloku – grzałka silnika kontrolowana przez sterownik agregatu;
Spalanie przy 75% obciążenia nie więcej niż – 35 l/h;
Spalanie przy 100% obciążenia nie więcej niż – 45 l/h.
Wlew paliwa - korek zamykany kluczykiem, wewnątrz obudowy;
Filtr powietrza suchy
Silnik chłodzony glikolem;
Prędkość obrotowa – 1500 r.p.m.;
Układ elektryczny 12V lub 24V;
Akumulator 12V (lub 2x12V);
Automatyczna ładowarka buforowa akumulatora/ów 12Vlub 24V/5A w czasie czuwania;
Osłona elementów gorących oraz ruchomych;
20) Prądnica:
wyposażona w automatyczną regulację napięcia;
obudowa (wg IEC-34-5 lub równoważnej) - IP23 lub wyższa;
złącze – elastyczny dysk;
21) Sterownik LCD z pełną obsługą rozwiązań producenta, z komunikatami w języku polskim, pozwalający na kontrolę parametrów sieci i agregatu (napięć, prądów, mocy, częstotliwości, cos ɸ, napięcia ładowania akumulatora, ilość paliwa w zbiorniku, czasu pracy agregatu, parametrów silnika);
22) Panel sterownika wyposażony w tabliczkę z diodami sygnalizacyjnymi dla łatwej obsługi i szybkiej identyfikacji stanów pracy urządzenia. Wymagana jest identyfikacja alarmów dotyczących działania baterii, pracy alternatora, poziomu paliwa, ciśnienia oleju oraz cc najmniej dwa dodatkowe do zdefiniowania. Sterownik musi posiadać w tylnej ścianie wolne sloty do podłączenia dodatkowych modułów sygnalizacyjnych np. GSM, ETHERNET, styków/wyjść przekaźnikowych dla sygnałów bezpotencjałowych (do zdefiniowania przez użytkownika);
23) Szafa elektryczna/automatyki agregatu zbudowana na podzespołach producentów elektryki i elektroniki, według obowiązujących norm i standardów;
24) Sterownik musi posiadać:
Kontroler gotowy do integracji BMS i możliwością monitorowania poprzez internet;
Możliwość edycji wszystkich parametrów na panelu przednim;
3-poziomowe hasło konfiguracyjne;
Języki do pobrania (domyślnie – polski);
Wyświetlanie przebiegów napięcia i prądów;
Analiza harmonicznych;
Wyjścia 16 A MCB i GCB;
8 konfigurowalnych wejść cyfrowych, wejścia z możliwością rozszerzenia do 40;
6 konfigurowalnych wyjść cyfrowych, wyjścia z możliwością rozszerzenia do 38;
3 konfigurowalne wejścia analogowe;
3 konfigurowalne alarmy serwisowe;
Tygodniowy harmonogram pracy;
Ręczna „precyzyjna regulacja prędkości” w wybranych ECU;
Automatyczne sterowanie pompą paliwa;
Ochrona przed nadmierną mocą;
Odwrotna ochrona zasilania;
Zabezpieczenie przed przeciążeniem IDMT;
Zrzut obciążenia, obciążenie zastępcze;
Zarządzanie wieloma obciążeniami;
Zabezpieczenie od asymetrii prądu;
Ochrona przed asymetrią napięcia;
Zegar czasu rzeczywistego z podtrzymaniem bateryjnym;
Kontrola prędkości biegu jałowego;
Ładowanie akumulatora włączone;
Wiele parametrów nominalnych;
Napęd Tactor i MCB;
4 kwadrantowe liczniki mocy agregatu;
Liczniki zasilania sieciowego;
Wskazania poziomu paliwa;
Wyświetlacz diagnostyczny modemu;
Konfigurowalny przez USB, RS-485 i GPRS;
Program konfiguracyjny gotowy do centralnego monitorowania;
Obsługa mobilnych agregatów prądotwórczych;
Łatwa aktualizacja oprogramowania sprzętowego USB;
Stopień ochrony min. IP65;
25) Pomiary:
Napięcia sieci i agregatu PN / PP
Częstotliwość sieci i agregatu
Prądy fazowe sieci i agregatu
Prądy neutralne sieci i agregatu
Sieć i agregat, faza i suma, kW, kVA, kVAr, pf
Prędkość silnika
Napięcie baterii
Temperatura silnika
Ciśnienie oleju
Zużycie paliwa (dla silników wyposażonych w ECU)
26) Komunikacja:
4-pasmowy modem GPRS - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
Port USB;
RS-485 (2400-115200) - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
RS-232 (2400-115200) - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
J1939-CANBUS;
Wysyłanie wiadomości SMS- wbudowany modem GSM lub z możliwością doposażenia;
Oprogramowanie do monitorowania i zarządzania agregatem z PC;
Modbus RTU;
27) Układy SZR na przełączniku z napędem silnikowym składający się z dwóch niezależnych rozłączników izolacyjnych ze wspólnym napędem silnikowym, z możliwością przełączania elektrycznego w trybie automatycznym oraz ręcznego przy pomocy dołączonej rączki;
28) Układ SZR musi posiadać funkcję „zrzut obu zasilań” oraz zaciski na listwie sterowniczej dla podłączenia kabla, sygnału z wyłącznika pożarowego (głównego) obiektu;
29) Blokada elektryczna - odpowiednie połączenie modułu sterowania uniemożliwiające równoczesne wysterowanie tych samych pozycji;
30) Blokada mechaniczna – przełącznik źródła zasilana z napędem silnikowym składający się z dwóch niezależnych rozłączników. Zamienne załączenie rozłączników odbywające się z przerwą czasową i przez pozycję 0;
31) Blokada programowa – blokada uniemożliwiająca jednoczesne wysterowanie dwóch przekaźników zabudowanych wewnątrz układu SZR;
32) Zamienne załączanie rozłączników odbywające się z przerwą czasową i zawsze przez pozycję „0” uniemożliwiające (nawet przy uszkodzeniu układu sterowania) jednoczesnego załączenia obu łączników, czyli spotkania się napięcia sieci i generatora;
33) Tryby sterowania:
Sterowanie automatyczne;
Sterowanie ręczne mechaniczne;
Możliwość przestawienia ręcznie przy pomocy dołączonej rączki przełącznika SZR;
34) Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na dostarczone urządzenie wraz z nieodpłatnym wykonywaniem rocznych przeglądów serwisowych w okresie trwania gwarancji (w tym materiały eksploatacyjne);
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości:
• nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek zaników lub skoków napięcia w sieci,
• będzie obejmować przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji,
• będzie obejmować zapewnienie na własny koszt wszystkich niezbędnych do przeglądów materiałów (w tym materiałów eksploatacyjnych).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na prawidłowe działanie agregatu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 10
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 200 kW na potrzeby zasilania rezerwowego ujęć wody w celu zabezpieczenia ciągłości dostaw wody pitnej.
2. Ilość: 1 szt.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
1) Agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, pochodzący z seryjnej i bieżącej produkcji, rok produkcji nie wcześniej niż w 2024 r;
2) Agregat wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami:
2006/42/WE Dyrektywa Maszynowa;
Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE;
2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia;
PN-EN ISO 8528-13:2016-07 lub równoważną;
PN- EN ISO 3744:2011 lub równoważną;
ISO 8528-1:2005 lub równoważną;
2000/14/WE, 2005/88/WE – Dyrektywa Hałasowa;
Klasa wykonania minimum G2;
3) Agregat w wersji obudowanej:
Wymagana moc znamionowa agregatu – 250 kVA (200kW);
Wymagana moc awaryjna agregatu nie mniej niż – 275 kVA (220 kW);
Napięcie – 400/230 V;
Częstotliwość – 50Hz;
Certyfikat CE;
4) Producent urządzenia powinien posiadać:
wdrożony system ISO 9001:2015 lub równoważny;
wdrożony system AQAP 2110:2016 lub równoważny;
5) Obudowa dźwiękochłonna, wyciszona specjalną, niepalną pianką wygłuszającą, malowaną na kolor RAL 5015, z czterema niezbędnymi drzwiami dostępowymi na dłuższych bokach;
6) Wylot spalin i gorącego powietrza poprzez górną połać obudowy;
7) Mocna konstrukcja z możliwością transportu wózkiem widłowym, dźwigiem, HDS – na pasach, widłach lub łańcuchach;
8) Rama dodatkowo izolowana od podłoża za pomocą stóp (stożków) gumowych przykręcanych do ramy, z możliwością regulacji wysokości (poziomowania);
9) Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego;
10) Zaciski na listwie sterowniczej:
styk NC do podłączenia okablowania zewnętrznego stopu pożarowego;
dla podłączenia okablowania potrzeb własnych agregatu;
dla podłączenia okablowania sterowania układem SZR;
11) Wysokowydajne amortyzatory drgań silnika i prądnicy;
12) Wymiary nie przekraczające (dł. x szer. x wys.) – 3800 x 1400 x 2300 [mm];
13) Zbiornik paliwa co najmniej 400 l w ramie agregatu, pozwalający na ciągłą pracę agregatu:
przy 75% obciążeniu co najmniej 14 h;
przy 100% obciążeniu co najmniej 9 h;
14) Pojemnościowy czujnik poziomu paliwa z % wskazaniem na sterowniku;
15) Alarm poziomu paliwa 15% (rezerwa);
16) Wyłączenie agregatu przy 5% paliwa (zabezpieczenie przed zapowietrzeniem);
17) Korek spustowy zbiornika oraz co najmniej jeden niezależny otwór w zbiorniku zaślepiony deklem na śrubach, umożliwiający montaż i podłączenie dodatkowej instalacji paliwowej, lub przeniesienie wlewu paliwa na drugą stronę zbiornika;
18) Stalowy tłumik wydechu -35db(A) – zabudowany wewnątrz agregatu;
19) Silnik:
Liczba i układ cylindrów – 6 L;
Moc min. 230 kW;
Pojemność silnika min. 9500 cm3;
Wymagany typ wtrysku – bezpośredni;
Elektroniczna regulacja obrotów;
Podgrzewanie bloku – grzałka silnika kontrolowana przez sterownik agregatu;
Spalanie przy 75% obciążenia nie więcej niż – 45 l/h;
Spalanie przy 100% obciążenia nie więcej niż – 60 l/h.
Wlew paliwa - korek zamykany kluczykiem, wewnątrz obudowy;
Filtr powietrza suchy;
Silnik chłodzony glikolem;
Prędkość obrotowa – 1500 r.p.m.;
Układ elektryczny 12V lub 24V;
Akumulator 12V (lub 2x12V);
Automatyczna ładowarka buforowa akumulatora/ów 12Vlub 24V/5A w czasie czuwania;
Osłona elementów gorących oraz ruchomych;
20) Prądnica:
wyposażona w automatyczną regulację napięcia;
obudowa (wg IEC-34-5 lub równoważnej) - IP23 lub wyższa;
złącze – elastyczny dysk;
klasa izolacji – H;
21) Sterownik LCD z pełną obsługą rozwiązań producenta, z komunikatami w języku polskim, pozwalający na kontrolę parametrów sieci i agregatu (napięć, prądów, mocy, częstotliwości, cos ɸ, napięcia ładowania akumulatora, ilość paliwa w zbiorniku, czasu pracy agregatu, parametrów silnika);
22) Panel sterownika wyposażony w tabliczkę z diodami sygnalizacyjnymi dla łatwej obsługi i szybkiej identyfikacji stanów pracy urządzenia. Wymagana jest identyfikacja alarmów dotyczących działania baterii, pracy alternatora, poziomu paliwa, ciśnienia oleju oraz cc najmniej dwa dodatkowe do zdefiniowania. Sterownik musi posiadać w tylnej ścianie wolne sloty do podłączenia dodatkowych modułów sygnalizacyjnych np. GSM, ETHERNET, styków/wyjść przekaźnikowych dla sygnałów bezpotencjałowych (do zdefiniowania przez użytkownika);
23) Szafa elektryczna/automatyki agregatu zbudowana na podzespołach producentów elektryki i elektroniki, według obowiązujących norm i standardów;
24) Sterownik musi posiadać:
Kontroler gotowy do integracji BMS i możliwością monitorowania poprzez internet;
Możliwość edycji wszystkich parametrów na panelu przednim;
3-poziomowe hasło konfiguracyjne;
Języki do pobrania (domyślnie – polski);
Wyświetlanie przebiegów napięcia i prądów;
Analiza harmonicznych;
Wyjścia 16 A MCB i GCB;
8 konfigurowalnych wejść cyfrowych, wejścia z możliwością rozszerzenia do 40;
6 konfigurowalnych wyjść cyfrowych, wyjścia z możliwością rozszerzenia do 38;
3 konfigurowalne wejścia analogowe;
3 konfigurowalne alarmy serwisowe;
Tygodniowy harmonogram pracy;
Ręczna „precyzyjna regulacja prędkości” w wybranych ECU;
Automatyczne sterowanie pompą paliwa;
Ochrona przed nadmierną mocą;
Odwrotna ochrona zasilania;
Zabezpieczenie przed przeciążeniem IDMT;
Zrzut obciążenia, obciążenie zastępcze;
Zarządzanie wieloma obciążeniami;
Zabezpieczenie od asymetrii prądu;
Ochrona przed asymetrią napięcia;
Zegar czasu rzeczywistego z podtrzymaniem bateryjnym;
Kontrola prędkości biegu jałowego;
Ładowanie akumulatora włączone;
Wiele parametrów nominalnych;
Napęd Tactor i MCB;
4 kwadrantowe liczniki mocy agregatu;
Liczniki zasilania sieciowego;
Wskazania poziomu paliwa;
Wyświetlacz diagnostyczny modemu;
Konfigurowalny przez USB, RS-485 i GPRS;
Program konfiguracyjny gotowy do centralnego monitorowania;
Obsługa mobilnych agregatów prądotwórczych;
Łatwa aktualizacja oprogramowania sprzętowego USB;
Stopień ochrony min. IP65;
25) Pomiary:
Napięcia sieci i agregatu PN / PP
Częstotliwość sieci i agregatu
Prądy fazowe sieci i agregatu
Prądy neutralne sieci i agregatu
Sieć i agregat, faza i suma, kW, kVA, kVAr, pf
Prędkość silnika
Napięcie baterii
Temperatura silnika
Ciśnienie oleju
Zużycie paliwa (dla silników wyposażonych w ECU)
26) Komunikacja:
4-pasmowy modem GPRS - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
Port USB;
RS-485 (2400-115200) - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
RS-232 (2400-115200) - wbudowany lub z możliwością doposażenia;
J1939-CANBUS;
Wysyłanie wiadomości SMS- wbudowany modem GSM lub z możliwością doposażenia;
Oprogramowanie do monitorowania i zarządzania agregatem z PC;
Modbus RTU;
27) Układy SZR na przełączniku z napędem silnikowym składający się z dwóch niezależnych rozłączników izolacyjnych ze wspólnym napędem silnikowym, z możliwością przełączania elektrycznego w trybie automatycznym oraz ręcznego przy pomocy dołączonej rączki;
28) Układ SZR musi posiadać funkcję „zrzut obu zasilań” oraz zaciski na listwie sterowniczej dla podłączenia kabla, sygnału z wyłącznika pożarowego (głównego) obiektu;
29) Blokada elektryczna - odpowiednie połączenie modułu sterowania uniemożliwiające równoczesne wysterowanie tych samych pozycji;
30) Blokada mechaniczna – przełącznik źródła zasilana z napędem silnikowym składający się z dwóch niezależnych rozłączników. Zamienne załączenie rozłączników odbywające się z przerwą czasową i przez pozycję 0;
31) Blokada programowa – blokada uniemożliwiająca jednoczesne wysterowanie dwóch przekaźników zabudowanych wewnątrz układu SZR;
32) Zamienne załączanie rozłączników odbywające się z przerwą czasową i zawsze przez pozycję „0” uniemożliwiające (nawet przy uszkodzeniu układu sterowania) jednoczesnego załączenia obu łączników, czyli spotkania się napięcia sieci i generatora;
33) Tryby sterowania:
Sterowanie automatyczne;
Sterowanie ręczne mechaniczne;
Możliwość przestawienia ręcznie przy pomocy dołączonej rączki przełącznika SZR;
34) Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na dostarczone urządzenie wraz z nieodpłatnym wykonywaniem rocznych przeglądów serwisowych w okresie trwania gwarancji (w tym materiały eksploatacyjne);
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości:
• nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek zaników lub skoków napięcia w sieci,
• będzie obejmować przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji,
• będzie obejmować zapewnienie na własny koszt wszystkich niezbędnych do przeglądów materiałów (w tym materiałów eksploatacyjnych).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na prawidłowe działanie agregatu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - Nie dotyczy.
II. Dot. cz. 1-10:
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.10 do SWZ.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie e-zamówienia.
4. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania. 6. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą należy złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera odpowiednio załącznik nr 3.1 – 3.10 do SWZ.1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3.1 – 3.10 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. cd OPZ - cz.10:4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Gwarancja na oferowany agregat powinna obejmować wszystkie podzespoły łącznie
z silnikiem i prądnicą, zgodnie z zaleceniami producenta;
3) W okresie gwarancji Wykonawca wykona przeglądy agregatu wynikające z zaleceń producenta w zakresie silnika i prądnicy oraz zaleceń producenta agregatu;
4) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
5) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
6) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji agregatu, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy agregatu, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
7) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące silnika agregatu, prądnicy agregatu oraz całego agregatu umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów, w tym dane opisujące dokładny zakres oraz częstotliwość przeglądów;
8) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
9) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu umowy;
10) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
31122000-7 Jednostki prądotwórcze
31120000-3 Generatory
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.dot. części 1-4.
II. cd OPZ - cz. 9:
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu dostawy z min. 3 dniowym wyprzedzeniem;
2) Gwarancja na oferowany agregat powinna obejmować wszystkie podzespoły łącznie
z silnikiem i prądnicą, zgodnie z zaleceniami producenta;
3) W okresie gwarancji Wykonawca wykona przeglądy agregatu wynikające z zaleceń producenta w zakresie silnika i prądnicy oraz zaleceń producenta agregatu;
4) Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
5) Wykonawca zapewni rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
6) Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji agregatu, dokona praktycznego uruchomienia i sprawdzenia poprawności pracy agregatu, a także przekaże całą dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy;
7) Wykonawca przedstawi oryginalne karty katalogowe lub oświadczenia producenta lub generalnego importera dotyczące silnika agregatu, prądnicy agregatu oraz całego agregatu umożliwiające pełne zweryfikowanie wymaganych parametrów, w tym dane opisujące dokładny zakres oraz częstotliwość przeglądów;
8) Cena dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, powinna być wliczona w cenę wykonania przedmiotu umowy;
9) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu umowy;
10) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Poręba.
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
31122000-7 Jednostki prądotwórcze
31120000-3 Generatory
6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 20 grudnia 2025r.
INNE PRZETARGI PORĘBA
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PORĘBA
- "Dostawa samochodu dostawczego z nadwoziem typu furgon na potrzeby ewakuacji i pomocy doraźnej w ramach zadania pn.: "Zakup samochodu zaopatrzeniowego"".
- Zakup ciągnika rolniczego realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania: "Zakup ciągnika do transportu cysterny z wodą pitną".
- Odbudowa i remont Wieży Gichtowej w Porębie.
więcej: przetargi PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup cysterny do wody pitnej"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





