eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Szczecin: Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 25403 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14233 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której postępowanie prowadzi Region Infrastruktury w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 14 51, faks 91 440 14 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie. Ilości: Miotacz gazowy pieprzowy-żelowy - ilość maksymalna 950 szt. Alarm osobisty - ilość maksymalna - 850 szt. Parametry techniczne: Miotacz gazowy pieprzowy-Selowy Nie wymaga pozwolenia MSWiA na jego stosowanie. Działa na ludzi i zwierzęta. Jego uSycie powinno zdezorientować napastnika (działanie dusząco-łzawiące) jednocześnie nie powodując trwałych obrażeń. Gaz powinien posiadać atest PZH oraz kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego. - pojemność - 50 ÷ 60 ml, - forma ewakuacji substancji - aerozol - chmura stożek, - zasięg chmury gazu - minimum 3 m, - czas działania bezpośrednio po użyciu - około 20 minut, - czas przydatności do użycia - 2 lata liczony od dnia dostawy, - głowica zabezpieczona przed przypadkowym użyciem, - zaczep do paska, - pojemnik musi umożliwić jego kilkakrotne użycie. Każdy pojemnik z gazem pieprzowym powinien etykietkę w języku polskim zawierającą: - termin przydatności do użycia, - skład chemiczny z wyszczególnieniem rodzaju oraz zawartości procentowej zastosowanej substancji czynnej, - pojemność pojemnika, - instrukcję obsługi i stosowania, - informacje ostrzegawcze. Wyrób powinien być fabrycznie nowy i dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. Alarm osobisty: - siła dźwięku alarmu min. 90dB, - zawleczka aktywuje sygnał akustyczny podczas kradzieży lub napadu, - zapinka do paska, -wyposażony w lampkę elektryczną, - wyposażony w baterie typu AAA, - obudowa alarmu wykonana z wytrzymałego tworzywa, - instrukcja użytkowania w języku polskim, - gwarancja 12 miesięcy. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo przy składaniu zamówień, korygowania asortymentu i ilości przedmiotu zamówienia na inny wymieniony w załączniku ofertowym, do wysokości ogólnej wartości zakupu brutto. Nie zamówienie wskazanej, maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, nie powoduje dla Zamawiającego obowiązku odbioru nie zrealizowanej części dostawy, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tego tytułu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.30.00 - Sprzęt bezpieczeństwa 35.25.00.00 - Środki odstraszające psy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-ARK Sp. z o.o., ul. Wileńska 33, 03-414 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23601,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24143,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24143,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24143,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.