eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Szczecin: Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 14233 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której postępowanie prowadzi Region Infrastruktury w Szczecinie , al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 14 51, faks 91 440 14 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa miotaczy gazowych i alarmów osobistych na potrzeby pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez RI w Szczecinie. Ilości: Miotacz gazowy pieprzowy-żelowy - ilość maksymalna 950 szt. Alarm osobisty - ilość maksymalna - 850 szt. Parametry techniczne: Miotacz gazowy pieprzowy-żelowy Nie wymaga pozwolenia MSWiA na jego stosowanie. Działa na ludzi i zwierzęta. Jego użycie powinno zdezorientować napastnika (działanie dusząco-łzawiące) jednocześnie nie powodując trwałych obrażeń. Gaz powinien posiadać atest PZH oraz kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego. - pojemność - 50 ÷ 60 ml, - forma ewakuacji substancji - aerozol - chmura stożek, - zasięg chmury gazu - minimum 3 m, - czas działania bezpośrednio po użyciu - około 20 minut, - czas przydatności do użycia - 2 lata liczony od dnia dostawy, - głowica zabezpieczona przed przypadkowym użyciem, - zaczep do paska, - pojemnik musi umożliwić jego kilkakrotne użycie. Każdy pojemnik z gazem pieprzowym powinien etykietkę w języku polskim zawierającą: - termin przydatności do użycia, - skład chemiczny z wyszczególnieniem rodzaju oraz zawartości procentowej zastosowanej substancji czynnej, - pojemność pojemnika, - instrukcję obsługi i stosowania, - informacje ostrzegawcze. Wyrób powinien być fabrycznie nowy i dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. Alarm osobisty: - siła dźwięku alarmu min. 90dB, - zawleczka aktywuje sygnał akustyczny podczas kradzieży lub napadu, - zapinka do paska, - wyposażony w lampkę elektryczną, - wyposażony w baterie typu AAA, - obudowa alarmu wykonana z wytrzymałego tworzywa, - instrukcja użytkowania w języku polskim, - gwarancja 12 miesięcy. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo przy składaniu zamówień, korygowania asortymentu i ilości przedmiotu zamówienia na inny wymieniony w załączniku ofertowym, do wysokości ogólnej wartości zakupu brutto. Nie zamówienie wskazanej, maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, nie powoduje dla Zamawiającego obowiązku odbioru nie zrealizowanej części dostawy, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tego tytułu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.30.00 - Sprzęt bezpieczeństwa 35.25.00.00 - Środki odstraszające psy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnej koncesji MSWiA na obrót bronią i wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie dostawy miotaczy gazowych i alarmów osobistych lub dwie dostawy miotaczy gazowych bądź dwie dostawy alarmów osobistych o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, pokój nr 148..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska Region Infrastruktury w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 136 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.