Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad52ae06-aaa9-4b5f-9669-1fd27db04c2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00591593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110951/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zabezpieczenie medyczne dla 15 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12349313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1234931
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w szczególności w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została zawarta w rozdziale 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 79-ZP-12-25-192
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 „Zabezpieczenie medyczne dla żołnierzy i pracowników RON 15 WOG, jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu w m. Szczecin”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 4A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6A do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp dla części 1 zamówienia,. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 100% wartości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 6A do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób przyznania punktów został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 „Zabezpieczenie medyczne dla żołnierzy i pracowników RON 15 WOG, jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu w m. Stargard”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 4B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6B do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp dla części 2 zamówienia,. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 100% wartości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 6B do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób przyznania punktów został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część3 „Usługi związane z przeprowadzeniem badań lekarskich i wydawania orzeczeń o zdolności do służby wojskowej na potrzeby Wojskowego Centrum Rekrutacji w Szczecinie”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 4C do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6C do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób przyznania punktów został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 „Usługi związane z przeprowadzeniem badań lekarskich i wydawania orzeczeń o zdolności do służby wojskowej na potrzeby Wojskowego Centrum Rekrutacji w Stargardzie”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 4D do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6C do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3D do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób przyznania punktów został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 „Usługa zabezpieczenia medycznego pod postacią udzielania świadczeń zdrowotnych dla żołnierzy i ich rodzin z Dowództwa Wielonarodowego Korpusu Północny-Wschód”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 4E do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6D do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3E do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób przyznania punktów został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) dla części 1, 2, 3, 4 – Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje art. 100-101 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. 2025, poz. 450, z późn. zm.). Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku złoży oświadczenie wraz z podaniem numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (podmiot leczniczy/ praktyka zawodowa) – wg załącznika nr 7 do SWZ.
b) dla części 5 – Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. 2025, poz. 450, z późn. zm.). Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku złoży oświadczenie wraz z podaniem numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, jako placówka posiadająca status samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej (SPZOZ) lub niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej (NZOZ) – wg załącznika nr 7 do SWZ.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na zał. nr 5 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje/uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
a) Dla 1 części – 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy lekarza oraz posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza,
b) Dla 2 części – 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy lekarza oraz posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza,
c) Dla 3 części – 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy lekarza, posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza oraz posiadającą minimum 3 letnia praktykę lekarską,
d) Dla 4 części – 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy lekarza, posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza oraz posiadającą minimum 3 letnia praktykę lekarską,
e) Dla 5 części – 1 osobą - lekarzem posiadającym tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny rodzinnej lub pediatrii lub chorób wewnętrznych lub medycyny ogólnej, posiadającym prawo do wykonywania zawodu lekarza, który w stopniu komunikatywnym porozumiewa się w mowie i w piśmie w języku angielskim z zakresu słownictwa medycznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający brak podstaw wykluczenia z postępowania oceni na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie) podmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie Wykonawcy według załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzające że Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje art. 100-101 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej wraz z podaniem w oświadczeniu numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (podmiot leczniczy/praktyka zawodowa), w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt. 2) lit a-b) SWZ odpowiednio do części.
2) Wykaz osób według załącznika nr 5 do SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 ppkt 4) lit. a-e) SWZ odpowiednio do części.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ;
2) Formularzy cenowy odpowiednio do części (załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D i/lub 3E do SWZ);
3) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 2 do SWZ);
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy powinni:1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w załączniku nr 4A-4D do SWZ, tj. projektach umów7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na https://platformazakupowa.pl/pn/15wog w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawę warzyw, owoców i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, gastronomicznego, urządzeń do obróbki termicznej dla służby żywnościowej z podziałem na trzy części".
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie
- Zlecenie dla lekarza zadań z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w 2026 r.
- Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.103.2025.AL
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





