eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633-71-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4496a7ad-b48c-4bf9-a245-71b907eb6649

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4496a7ad-b48c-4bf9-a245-71b907eb6649

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00595683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059223/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRID.BI.272.1.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 957668,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do siedziby KPPSP w Koluszkach, znajdującej się przy ul. Słowackiego 28, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Łódzkiego – Wschodniego oraz Programu Priorytetowego „Bezpieczne województwo łódzkie – powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego”, która obejmuje m.in.:
1) Zakup agregatów prądotwórczych przenośnych – 5 szt.
2) Zakup mierników promieniowania – 2 szt.
3) Zakup namiotów wojskowych 10-osobowy – 3 szt.
4) Zakup łóżek polowych – 80 szt.
5) Zakup śpiworów – 80 szt.
6) Zakup koców – 80 szt.
7) Zakup poduszek – 80 szt.
8) Zakup nagrzewnic – 10 szt.
9) Zakup lamp do namiotów – 20 szt.
10) Zakup przedłużaczy na bębnie 3x1,5mm– 10 szt.
11) Zakup przedłużaczy na bębnie 3x2,5mm– 10 szt.
12) Zakup worków na piach 25 kg – 10 000 szt.
13) Zakup kombinezonów przeciwchemicznych – 20 szt.
14) Zakup masek z filtropochłaniaczem -14 szt.
15) Zakup filtropochłaniaczy – 14 szt.
16) Zakup masztów oświetleniowych – 5 szt.
17) Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych – 2 szt.
18) Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody – 1 szt.
19) Zakup przenośnej modułowej stacji zasilania – 2 szt.
20) Zakup zbiornika na paliwo 5000l – 2 szt.
21) Zakup pilarek ratowniczych – 5 szt.
22) Zakup pił do betonu- 5 szt.
23) Zakup pilarek do drewna – 5 szt.
24) Zakup namiotu pneumatycznego z osprzętem – 1 kpl.
25) Zakup lampy oświetleniowej z masztem do dużych powierzchni – 2 szt.
26) Zakup ratowniczego sprzętu hydraulicznego – 1 kpl.
27) Zakup butów ochronnych – 4 pary
28) Zakup ubrań ochronnych – 4 kpl.
29) Zakup sznurka polipropylenowego – 2 szt.
30) Zakup kanistrów 20l – 10 szt.
31) Zakup przenośnej pompy szlamowej – 1 szt.
32) Zakup węży ssawnych – 2 szt.
33) Zakup smoka ssawnego – 1 szt.
34) Zakup węży tłocznych – 6 szt.
35) Zakup torby narzędziowej z wyposażeniem – 1 szt.
36) Zakup agregatów prądotwórczych przenośnych – 2 szt.
37) Zakup przedłużaczy na bębnie 3x2,5mm – 5 szt.

Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 1 do oferty - Formularz Cenowy. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia logotypy w formie naklejek należy dostarczyć wraz ze sprzętem.
Sposób realizacji zamówienie opisuje załącznik nr 8 - Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

43812000-8 - Piły

34144213-4 - Motopompy

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny

44611000-6 - Zbiorniki

31156000-4 - Przestojowe źródła energii

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

39522520-8 - Łóżka polowe

39522530-1 - Namioty

39522540-4 - Śpiwory

39511100-8 - Koce

39516120-9 - Poduszki

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

31224810-3 - Przedłużacze

31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

39541130-6 - Sznurek

44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874716,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874716,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874716,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA998 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0001149526

7.3.4) Miejscowość: Wietszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 67-221

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874716,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.