eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiTworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ccb4f2-cc5f-4dfe-b2c9-48d0d2e7ba46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057017/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6ccb4f2-cc5f-4dfe-b2c9-48d0d2e7ba46

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6ccb4f2-cc5f-4dfe-b2c9-48d0d2e7ba46

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami w ramach niniejszego postępowania, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w ramach tego postępowania zawarte są w części VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego. Dostawa wyposażenia powiatowego magazynu na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie sprzętu przeciwpowodziowego.
Wykaz asortymentu:
1) Worki przeciwpowodziowe - 20 op.;
2) Łopaty - 20 szt;
3) Siekiera - 10 szt.
4) Folia izolacyjno budowlana - 20 szt;
5) Plandeka ochronna 10m x 15m wodoodporna - 20 szt;
6) Plandeka ochronna 8m x 10 mb wodoodporna - 10 szt;
7) Sznurek z polipropylenu do worków - 5 rolek;
8) Pochodnie parafinowe - 20 szt.
9) Kołki do geowłókniny - 1 op.
10) Kilof - 10 szt.
11) Młot - 5 szt.
12) Kanister na paliwo - 5 szt.
13) Wodery/ spodnio buty z wgrzanymi na stałe kaloszami - 20 szt.
14) Peleryna przeciwdeszczowa - 20 szt.
15) Rękawice robocze - 100 par.
16) Buty gumowe - gumofilce - 20 par.
17) Pachołki drogowe ostrzegawcze - 15 szt.
18) Taśma ostrzegawcza - 10 rolek.
19) Naczynia jednorazowe - 500 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44111520-2 - Tworzywa izolacyjne

39541130-6 - Sznurek

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

44523200-4 - Mocowania

18812200-6 - Buty gumowe

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

44176000-4 - Taśma

18141000-9 - Rękawice robocze

44611000-6 - Zbiorniki

34928450-7 - Pachołki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa sprzętu medycznego. Dostawa wyposażenia powiatowego magazynu na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie sprzętu medycznego.
Wykaz asortymentu:
1) Odzież ochronna przeciwchemiczna - 20 szt.;
2) Maska z filtropochłaniaczem - 20 szt.;
3) Maseczka 3-warstwowa ochronna - 200 szt.;
4) Środki dezynfekcyjne rąk i skóry na bazie alkoholu lub nadtlenku wodoru - 100l.
5) Kamizelka ratunkowa - 20 szt.
6) Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 - 2 szt.
7) Megafon - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

18143000-3 - Akcesoria ochronne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

32343200-1 - Megafony

39525300-1 - Kamizelki ratunkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa sprzętu budowalnego. Dostawa wyposażenia powiatowego magazynu na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie sprzętu budowlanego.
Wykaz asortymentu:
1) Osuszacz pomieszczeń - 10 szt.
2) Zbiornik na wodę pitną 5000l - 2 szt.
3) Mobilna nagrzewnica olejowa przenośna - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

39721320-1 - Osuszacze powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Dostawa mobilnego zbiornika na olej napędowy 5000l - 1 szt.
Zbiornik przeznaczony do magazynowania oleju napędowego wykorzystywanego do zasilania pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego i jednostki podległe. Instalacja ma zapewnić bezpieczne i ciągłe użytkowanie paliwa w warunkach standardowych oraz awaryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Dostawa zapory przeciwpowodziowej (rękaw) - 10 szt.
Mobilne rękawy / wały przeciwpowodziowe przeznaczone do szybkiego zabezpieczania obszarów na terenie powiatu nowodworskiego zagrożonych podtopieniami lub zalaniami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Dostawa oświetlenia mobilnego z akumulatorem z masztem - 2 zestawy.
Dostawa zestawów oświetlenia na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego w zakresie zapewnienia oświetlenia terenu działań oraz miejsc doraźnego schronienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Dostawa stacji zasilania z solarem - 5 szt. Dostawa stacji zasilania na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej oraz tworzenia miejsc doraźnego schronienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Dostawa radiotelefonów przenośnych - 8 szt.
Dostawa radiotelefonów przenośnych cyfrowo analogowych klasy profesjonalnej, przeznaczonych do pracy w systemach łączności kryzysowej i służb publicznych. Urządzenia muszą zapewniać wysoką jakość transmisji głosowej, odporność na trudne warunki środowiskowe. Przewidziane na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie zapewnienia ciągłości łączności na potrzeby prowadzenia działań oraz tworzenia miejsc doraźnego schronienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32236000-6 - Radiotelefony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Dostawa regałów magazynowych - 18 szt.
Regały magazynowe przeznaczone na potrzeby utworzenia bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - część 9.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż nie będzie żądał od Wykonawcy, który złożył ofertę najniższą cenowo – odpowiednio w każdej z części zamówienia - złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania w oparciu o wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp i w związku z powyższym, Zamawiający nie określa katalogu podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca miałby złożyć w odpowiedzi na przedmiotowe wezwanie. Zamawiający nie wymaga również składania przez Wykonawców jakichkolwiek podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie wymaga również złożenia jakichkolwiek podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania takich warunków

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów, również pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentacji Wykonawcy (wymóg niniejszy stosuje się odpowiednio do osób działających w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie);
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika do wspólnego reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy). W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż:
1) Dokumenty lub oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania, sporządzone w języku obcym, przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski tych dokumentów pobranych samodzielnie przez Zamawiającego, jeżeli możliwość ich pobrania występuje wyłącznie w języku innym niż polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie (konsorcjum / spółka cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa wraz z ofertą każdy z tych Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy będą oni zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, paragraf 11

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6ccb4f2-cc5f-4dfe-b2c9-48d0d2e7ba46

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Realizacja niniejszego zamówienia finansowana jest ze środków przekazanych przez Wojewodę Mazowieckiego w ramach dotacji celowej na realizację zadań objętych Programem Ochrony Ludności Cywilnej i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz realizowanym w jego ramach – Wojewódzkim Programem Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
2) Pełna nazwa zadania brzmi: "Tworzenie i uzupełnienie magazynów OLiOC poprzez zakup sprzętu kwatermistrzowskiego, utworzenie i wyposażenie bazy magazynowej oraz zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej, paliwa, usług teleinformatycznych, transportu i łączności". Nazwa zadania w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu została skrócona ze względów technicznych tj. ograniczona ilość znaków.
3) Wykonawca zostanie również wykluczony z postępowania w przypadku zaistnienia wobec niego przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 514).
4) W związku z brakiem postawienia przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest składane przez Wykonawców wyłącznie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.