Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Police: Dostawy fabrycznie nowych pojemników do zbiórki odpadów komunalnych dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 244559 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy fabrycznie nowych pojemników do zbiórki odpadów komunalnych dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z tworzywa sztucznego do zbiórki odpadów komunalnych typu: - pojemniki 120 L (na kółkach) - pojemniki 240 L (na kółkach) - pojemniki 1100 L (na kółkach) 2.Dostarczone pojemniki o pojemności: 2.1. 120 l powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, zamykane, odporne na udary mechaniczne i zmiany temperatury, wyposażone w dwa kółka jezdne, przystosowane do mechanicznego opróżniania, kolor pojemników - zielony. Korpus pojemnika na przedzie z trwale wprasowanym logo firmy w kolorze białym o szerokości 25 cm. Wzór logo określa załącznik nr 7 do SIWZ. Nie dopuszcza się oznakowania pojemników poprzez malowanie lub naklejanie logo. 2.2. 240 l powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, zamykane, odporne na udary mechaniczne i zmiany temperatury, wyposażone w dwa kółka jezdne, przystosowane do mechanicznego opróżniania, kolor pojemników - zielony. Korpus pojemnika na przedzie z trwale wprasowanym logo firmy w kolorze białym o szerokości 25 cm. Wzór logo określa załącznik nr 7 do SIWZ. Nie dopuszcza się oznakowania pojemników poprzez malowanie lub naklejanie logo. 2.3. 1100 l powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, zamykane - pokrywa płaska, odporne na udary mechaniczne i zmiany temperatury, wyposażone w cztery kółka jezdne oraz hamulec, przystosowane do mechanicznego opróżniania, korpus pojemnika powinien posiadać dwa pionowe przetłoczenia (wzmacniające przód) na całej wysokości pojemnika, kolor pojemników - zielony. . Korpus pojemnika na przedzie z trwale wprasowanym logo firmy w kolorze białym o szerokości 25 cm. Wzór logo określa załącznik nr 7 do SIWZ. Nie dopuszcza się oznakowania pojemników poprzez malowanie lub naklejanie logo. 3. Wszystkie dostarczone pojemniki powinny być: - zgodne z normą EN 840 (wytłoczona na pojemniku norma i pojemność) - posiadać potwierdzenie zgodności z certyfikatem jakościowym RAL GZ 951/1 - posiadać atest PZH - ponumerowane poprzez wytłoczenie kolejnego numeru na pokrywie pojemnika. Pole numerowe powinno zawierać co najmniej 6 znaków. Zakres numeracji będzie określony przy zamawianiu pojemników. 4. Dostawy pojemników następować będą okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego na wyraźne pisemne zamówienie, zgłoszone faxem lub e-mailem. Dostawa pojemników winna odbywać się najpóźniej w ciągu 5 tygodni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą, 5. Dostawa pojemników odbywać winna się transportem samochodowym Wykonawcy do miejsca magazynowania, które znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Policach przy ul. Tanowskiej 8. 6.Przewidywana wielkość zamówienia: - pojemniki 120 L (na kółkach) w ilości 200 szt. - pojemniki 240 L (na kółkach) w ilości 50 szt. - pojemniki 1100 L (na kółkach) w ilości 50 szt. W związku z brakiem możliwości przewidzenia ilości dewastowanych pojemników oraz zakresu realizowanej usługi wywozu odpadów wynikającej z sytuacji gospodarczej powyższa ilość jest ilością maksymalną jaką zamawiający zamówi w ramach tego postępowania przetargowego. Zamawiający przewiduje z w/w powodów redukcję zamówienia, w takiej sytuacji wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie tylko w zakresie zrealizowanych ilości pojemników.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma dysponować doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ostatnich trzech latach co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem dostawy będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyjmie, że warunek będzie spełniony jeśli wykonawca zrealizował dostawy pojemników o wartości minimum 50 000 zł brutto każda .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ f) Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ. (jeżeli dotyczy), g) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, h) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. a) zmiana wartości zamówienia z uwagi na zmianę stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Trans-Net S.A. ul. Tanowska 8 ; 72-010 Police.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Trans-Net S.A. ul. Tanowska 8 ; 72-010 Police, sekretariat, pokój nr 4 (I piętro Hala Centrum Motoryzacyjne).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
- Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Wykonanie zaleceń ekspertyzy technicznej w zakresie napraw wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Niedziałkowskiego 12c, administrowanym przez ZGKiM w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





