eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceŚwiadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914311851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.kusnierz@police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777c6e82-cb9e-4be8-9d71-feea8b604278

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013702/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Współpracy Interreg VIA Meklemburgia Pomorze Przednie/ Brandenburgia/ Polska w ramach projektu pn. Transgraniczna edukacja przedszkolna – nauka języka sąsiada przez sport, zabawę i ekologię. Kids of our neighbours. INT 0300 100.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-777c6e82-cb9e-4be8-9d71-feea8b604278

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-777c6e82-cb9e-4be8-9d71-feea8b604278

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się także za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku załączników, które są zgodnie z PZP lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. poz. 2452), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego
typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 20. SWZ - "Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych".

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. 20. SWZ - "Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FP.04.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć nauki języka niemieckiego w Przedszkolu Publicznym nr 9 w Policach, „Tęczowa Kraina”, ul. Piaskowa 13, 72-010 Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie.Świadczenie usługi obejmuje prowadzenie nauki języka niemieckiego w wymiarze od 4 do 5 godzin tygodniowo – w tym minimum 1 godzina za pośrednictwem platform do interaktywnych spotkań oraz interakcji bezpośredniej w danej placówce. W każdym z przedszkoli w czasie trwania projektu grupy dzieci będą liczyły maksymalnie 26 osób. Dla każdego z przedszkoli przewidziano maksymalnie 576 godzin nauki języka niemieckiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą z Części zamówienia Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1. Cena (C) - 60 %
2. Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 (Z) - 40%
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze tych kryteriów w %. Sposób obliczania punktów dla
poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty, sporządzonym według wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1” (Z) oceniana będzie znajomość języka
niemieckiego przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia, do pełnienia funkcji lektora języka niemieckiego, na poziomie
wyższym niż wymagany w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ skali CEFR (Europejskiego
System Opisu Kształcenia Językowego tj. od B2 do C2) lub równoważnej. Ocena oferty w ramach niniejszego kryterium zostanie
dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w pkt 4 Oferty w ppkt właściwym dla Zadania, dla którego
Wykonawca składa ofertę.
Punktacja w niniejszym kryterium zostanie przyznana zgodnie z tabelą:
Osoba wykazuje się znajomością języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1. Liczba punktów NIE- 0; TAK- 40
Brak podania w Formularzu oferty informacji o znajomości języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 skutkować będzie
nieprzyznaniem punktów w ww. kryterium oceny ofert. Za najkorzystniejszą ofertę w stosunku do danej części zamówienia uznana
zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: O=C+Z
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć nauki języka niemieckiego w Przedszkolu Publicznym w Tanowie, ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo, powiat policki, województwo zachodniopomorskie. Świadczenie usługi obejmuje prowadzenie nauki języka niemieckiego w wymiarze od 4 do 5 godzin tygodniowo – w tym minimum 1 godzina za pośrednictwem platform do interaktywnych spotkań oraz interakcji bezpośredniej w danej placówce. W każdym z przedszkoli w czasie trwania projektu grupy dzieci będą liczyły maksymalnie 26 osób. Dla każdego z przedszkoli przewidziano maksymalnie 576 godzin nauki języka niemieckiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą z Części zamówienia Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1. Cena (C) - 60 %
2. Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 (Z) - 40%
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze tych kryteriów w %. Sposób obliczania punktów dla
poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty, sporządzonym według wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1” (Z) oceniana będzie znajomość języka
niemieckiego przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia, do pełnienia funkcji lektora języka niemieckiego, na poziomie
wyższym niż wymagany w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ skali CEFR (Europejskiego
System Opisu Kształcenia Językowego tj. od B2 do C2) lub równoważnej. Ocena oferty w ramach niniejszego kryterium zostanie
dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w pkt 4 Oferty w ppkt właściwym dla Zadania, dla którego
Wykonawca składa ofertę.
Punktacja w niniejszym kryterium zostanie przyznana zgodnie z tabelą:
Osoba wykazuje się znajomością języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1. Liczba punktów NIE- 0; TAK- 40
Brak podania w Formularzu oferty informacji o znajomości języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 skutkować będzie
nieprzyznaniem punktów w ww. kryterium oceny ofert. Za najkorzystniejszą ofertę w stosunku do danej części zamówienia uznana
zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: O=C+Z
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć nauki języka niemieckiego w Szkole Podstawowa im. Jerzego Noskiewicza z oddziałami dwujęzycznymi i przedszkolnymi w Tanowie. Szkoła Filialna w Pilchowie, ul. Szczecińska 1 a, 72-004 Tanowo. Świadczenie usługi obejmuje prowadzenie nauki języka niemieckiego w wymiarze od 4 do 5 godzin tygodniowo – w tym minimum 1 godzina za pośrednictwem platform do interaktywnych spotkań oraz interakcji bezpośredniej w danej placówce. W każdym z przedszkoli w czasie trwania projektu grupy dzieci będą liczyły maksymalnie 26 osób. Dla każdego z przedszkoli przewidziano maksymalnie 576 godzin nauki języka niemieckiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą z Części zamówienia Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1. Cena (C) - 60 %
2. Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 (Z) - 40%
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze tych kryteriów w %. Sposób obliczania punktów dla
poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty, sporządzonym według wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1” (Z) oceniana będzie znajomość języka
niemieckiego przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia, do pełnienia funkcji lektora języka niemieckiego, na poziomie
wyższym niż wymagany w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ skali CEFR (Europejskiego
System Opisu Kształcenia Językowego tj. od B2 do C2) lub równoważnej. Ocena oferty w ramach niniejszego kryterium zostanie
dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w pkt 4 Oferty w ppkt właściwym dla Zadania, dla którego
Wykonawca składa ofertę.
Punktacja w niniejszym kryterium zostanie przyznana zgodnie z tabelą:
Osoba wykazuje się znajomością języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1. Liczba punktów NIE- 0; TAK- 40
Brak podania w Formularzu oferty informacji o znajomości języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1 skutkować będzie
nieprzyznaniem punktów w ww. kryterium oceny ofert. Za najkorzystniejszą ofertę w stosunku do danej części zamówienia uznana
zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: O=C+Z
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość języka niemieckiego na poziomie wyższym niż B1

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej i ekonomicznej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji lektora języka niemieckiego.

Osoba ta powinna:
1) posiadać co najmniej wykształcenie średnie oraz
2) wykazywać się znajomością języka niemieckiego potwierdzoną odpowiednim dokumentem lub certyfikatem na poziomie minimum B1 w skali CEFR - Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego lub równoważnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. załącznik nr 8 do SWZ.
3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. - załącznik nr 4 do SWZ.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały względem Wykonawcy. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:

(1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,
(b) o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty trzecie czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu
Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:

(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań lub założeń groziło niewykonaniem lub wadliwym
wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) powyżej.
(d) w przypadku konieczności zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości zajęć.
(3) w zakresie rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części Przedmiotu Umowy, w tym w przypadku częściowej lub całkowitej utraty finansowania Zadania Inwestycyjnego, skutkujących koniecznością ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy, przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu Wynagrodzenia; obniżenie Wynagrodzenia nastąpi o wartość niewykonanej części Przedmiotu Umowy określonej na podstawie postanowień Umowy, jednak nie więcej niż o 50 %;
(4) zmiany sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienie okoliczności niezależnych od stron lub takich, które strony nie brały pod uwagę przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w celu dostosowania sposobu płatności do wytycznych związanych z dofinansowanie. Zamawiający na podstawie art 436 pkt 4 PZP, przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wystąpienia:
(a) zmiany stawki:
(b) podatku od towarów i usług oraz
(c) podatku akcyzowego,
(d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę , począwszy od zmian, które wejdą
w życie od 2026 r.,
(e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub
(f) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 427),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.