eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUtrzymanie czystości przejść podziemnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Wrocław: Utrzymanie czystości przejść podziemnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 244079 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości przejść podziemnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Utrzymanie czystości 2 przejść podziemnych o łącznej powierzchni 911,0 m2 w ciągu drogi nr 12 w miejscowości Głogów, - Utrzymanie czystości 3 przejść podziemnych i kładki nadziemnej o łącznej powierzchni 2263,5 m2 w ciągu drogi nr 3 w miejscowości Lubin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1/ W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy, wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2/ Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3/ Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednio do stanowisk jakie zostaną im powierzone. 4/ Wykonawca musi posiadać środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia. 5/ Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 50 000 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia /oświadczenia lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Podpisany projekt umowy. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000zł. 6. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /Potencjał kadrowy/, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedłożenia uprawnień. 7. Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy /Potencjał techniczny/ wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów. SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej, odpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub pocztą koszt 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości przejść podziemnych w ciągu drogi nr 12 w m. Głogów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości 2 przejść podziemnych w ciągu drogi nr 12 o łącznej powierzchni 911,0 m2 w miejscowości Głogów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości przejść podziemnych i kładki dla pieszych w ciągu drogi nr 3 w miejscowości Lubin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości 3 przejść podziemnych i kładki nadziemnej w ciągu drogi nr 3 o łącznej powierzchni 2263,5 m2 w miejscowości Lubin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.