Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00182735/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,193215,1dd8fee7a206abf33437a7d147cc8520.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f81236-e64b-4bd9-801e-22062538b55c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Roboty budowlane w ramach inwestycji Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego – remont trzech dachów w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Remont dachu nad częścią budynku ZSOiT w CzeladziPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segment A i B o łącznej powierzchni około 1 100 m2 oraz montaż rur, rynien dachowych, obróbek blacharskich, wykonanie instalacji odgromowej na segmencie C i D (sala gimnastyczna) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Czeladzi w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż wyłazu dachowego, remont pokrycia dachowego, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Na dachu szkoły na segmencie A znajdują się panele fotowoltaiczne oraz trzy anteny telekomunikacyjne wraz z okablowaniem, podestami ze skrzynkami technicznymi.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności szkoły.
W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
44163110-4 - Rury odpływowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 595427,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Remont dachu nad częścią budynku ZSOiT w SiewierzuPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segment A, B, C, D i E o powierzchni 1 187m2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Siewierzu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż wyłazów dachowych, remont pokrycia dachowego z papy, wymianę pokrycia z blacho dachówki na blachę płaską na rąbek, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Obiekt leży w układzie urbanistycznym zabytkowym i podlega ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W trakcie realizacji robót budowlanych mogą być prowadzone inne inwestycje, których zakres obejmuje między innymi dobudowę szybu windowego.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki.
W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
44163110-4 - Rury odpływowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 571055,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Remont dachu nad częścią budynku I Liceum Ogólnokształcącego w BędziniePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segmentu B, C, D i E o łącznej powierzchni 901,19 m2 w I Liceum Ogólnokształcącym w Będzinie w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż włazów dachowych, remont pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów deskowania oraz impregnacje więźby dachowej, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Na dachu znajduje się antena telekomunikacyjna z cięgnami mocującymi oraz podesty i skrzynki techniczne.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki. W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
44163110-4 - Rury odpływowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 520264,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608646,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921483,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608646,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Remont Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384594878
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608646,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624501,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688999,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624501,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA – DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240881109
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624501,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450329,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688999,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450329,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Remont Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384594878
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450329,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu, renowacji i naprawie przy równoczesnym zachowaniu oryginalnej substancji zabytkowej Zamku.
- TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU - ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM - MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła Branżowa I Stopnia w Buku, ul. Dworcowa 44, 64-320 Buk
więcej: Rury odpływowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.