eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinMODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,193215,1dd8fee7a206abf33437a7d147cc8520.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f81236-e64b-4bd9-801e-22062538b55c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Roboty budowlane w ramach inwestycji Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego – remont trzech dachów w placówkach oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Remont dachu nad częścią budynku ZSOiT w Czeladzi
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segment A i B o łącznej powierzchni około 1 100 m2 oraz montaż rur, rynien dachowych, obróbek blacharskich, wykonanie instalacji odgromowej na segmencie C i D (sala gimnastyczna) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Czeladzi w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż wyłazu dachowego, remont pokrycia dachowego, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Na dachu szkoły na segmencie A znajdują się panele fotowoltaiczne oraz trzy anteny telekomunikacyjne wraz z okablowaniem, podestami ze skrzynkami technicznymi.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności szkoły.
W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

44163110-4 - Rury odpływowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 595427,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Remont dachu nad częścią budynku ZSOiT w Siewierzu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segment A, B, C, D i E o powierzchni 1 187m2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Siewierzu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż wyłazów dachowych, remont pokrycia dachowego z papy, wymianę pokrycia z blacho dachówki na blachę płaską na rąbek, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Obiekt leży w układzie urbanistycznym zabytkowym i podlega ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W trakcie realizacji robót budowlanych mogą być prowadzone inne inwestycje, których zakres obejmuje między innymi dobudowę szybu windowego.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki.
W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261320-3 - Kładzenie rynien

44163110-4 - Rury odpływowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 571055,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - Remont dachu nad częścią budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Będzinie
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, segmentu B, C, D i E o łącznej powierzchni 901,19 m2 w I Liceum Ogólnokształcącym w Będzinie w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Powiatu Będzińskiego”.
Zakres robót obejmuje między innymi: demontaże i rozbiórki, remont kominów, montaż włazów dachowych, remont pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów deskowania oraz impregnacje więźby dachowej, montaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Na dachu znajduje się antena telekomunikacyjna z cięgnami mocującymi oraz podesty i skrzynki techniczne.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki. W okresie trwania matur szkolnych roboty budowlane nie będą mogły być prowadzone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261320-3 - Kładzenie rynien

44163110-4 - Rury odpływowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 520264,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608646,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921483,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608646,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Remont Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384594878

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608646,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624501,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688999,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624501,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA – DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240881109

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624501,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450329,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688999,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450329,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Remont Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384594878

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450329,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.