Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Łódź: Obsługa Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania zagranicznych biletów lotniczych oraz rezerwacji miejsc hotelowych poza granicami kraju
Numer ogłoszenia: 240184 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania zagranicznych biletów lotniczych oraz rezerwacji miejsc hotelowych poza granicami kraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk w Łodzi w zakresie: a) rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych zagranicznych (w klasach zlecanych przez Zamawiającego), związanych z realizacją podróży służbowych jego pracowników, wraz z prowadzeniem wszystkich związanych z tym formalności i dostarczaniem do siedziby Zamawiającego lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego, b) rezerwacji miejsc hotelowych oraz zapewnieniem transferów na trasie lotnisko-hotel, hotel-lotnisko poza granicami kraju wraz z prowadzeniem wszystkich związanych z tym formalności, c) umów ubezpieczenia pracowników na czas podróży zagranicznej - medyczne (kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, bagaż podróżny, koszty ratownictwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy (zał. nr 3). 6. Przedstawią, co najmniej dwa optymalne dla Zamawiającego, proponowane połączenia lotnicze na jedno zamówienie, przy zachowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał): 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ, z podaniem ceny oferty, cen opłat transakcyjnych dla krajów europejskich i pozaeuropejskich, szczególnych warunków realizacji przedmiotu zamówienia i usług dodatkowych oraz wycenę ARKUSZA KALKULACYJNEGO DO OCENY OFERTY wg wzoru jak zał. 6 do SIWZ (oryginał); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych- wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ; 3. Dokumenty i oświadczenia : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Oświadczenie - w przypadku osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcjum itp.) - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz że przed zawarciem umowy przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę(oryginał); d) Umowę z IATA, poświadczającą akredytację firmy jako Agenta IATA lub aktualny certyfikat IATA; e) Informacje o zatrudnionych aktualnie kasjerach lotniczych wg wzoru jak zał. 5 do SIWZ; f) Listę z minimum trzema stałymi klientami wg wzoru jak zał. 4 do SIWZ; g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) Parafowany wzór umowy (zał. nr 3 do SIWZ) uzupełniony danymi wykonawcy (na str. 1 - preambuła) lub jego przedstawiciela/li prawnego/ych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Usługi dodatkowe - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - budynek B pok. 102 - Sekretariat Ogólny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - budynek B pok. 102 - Sekretariat Ogólny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa mebli" w ramach zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" - III, realizowanego w ramach projektu ... .BCU.
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu Sądu Rejonowego w Skierniewicach.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI ORGANIZACJI WIZYTY STUDYJNEJ "ENERGIA DLA ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI BOF - ROZWIĄZANIA I KORZYŚCI"
- Usługa kompleksowej organizacji trzech wyjazdów studyjnych objętych wsparciem z KPO
- Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu "Rozwój Klubów Seniora na terenie Gminy Osiek Jasielski"
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 6-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do Francji
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.