Ogłoszenie z dnia 2025-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00242976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie gminy Babice w okresie 01.07.2025-30.06.2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Jarosław Mróz GRUPA AUDYTORSKA JSM ONYX
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492918410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcinkowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 691895615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsmonyx@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jsmonyx.business.site/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6e9741f-912b-44d9-9300-284c7818dc341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie gminy Babice w okresie 01.07.2025-30.06.20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e9741f-912b-44d9-9300-284c7818dc34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie gminy Babice, o łącznym szacunkowym wolumenie 1828280 kWh w okresie dostaw, tj. od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r. odrębnie dla każdego układu pomiarowego, jednak nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów dostarczania energii oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz obiektów, o których mowa w ust. 1 oraz planowane zużycie energii elektrycznej zawierają zał. nr 4, 4.1 i 4.2, 8 do SWZ.
3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2023 r., poz. 819). Standardy realizacji zamówienia są określone w niniejszych aktach prawnych.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego, Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej do poszczególnych obiektów.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży dla obiektów, w których ze względu na wykonywanie instalacji OZE będzie konieczność zawarcia umowy kompleksowej.
6. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z Uchwałą nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla Województwa Małopolskiego energia elektryczna dostarczana do budynków użyteczności publicznej pochodziła ze źródeł odnawialnych. Zamawiający zgadza się aby potwierdzenie – certyfikat został wystawiony na Zamawiającego w okresie do 180 dni po roku, w którym nastąpi sprzedaż energii z OZE. Szacunkowy łączny wolumen energii pochodzącej z OZE w okresie 01.07.2025-30.06.2027 zawiera zał. nr 4.2 do SWZ – kolumna 7-8 zestawienia.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
8. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Zamawiający nie dzieli dostawy energii na mniejsze części, ponieważ chce uzyskać efekt skali. Z tytułu hurtowego zakupu energii elektrycznej można spodziewać się korzystniejszych warunków cenowych. Podział zamówienia na części zniwelowałby korzyści związane ze zwiększeniem wolumenu – zawiązaniem porozumienia w sprawie wspólnej realizacji zamówienia przez uczestników;
2) Wykonawcy dostarczający energię są w stanie dostarczyć każdy jej wolumen. Wielkość wolumenu nie stanowi o ograniczeniu konkurencji.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Miejsce realizacji: teren Gminy Babice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085878,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1580252,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1085878,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992749052
7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1085878,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wszystkie umowy zostały podpisane 10.06.2025 r., a ich łączna wartość jest wartością umowy w niniejszym postępowaniu, zgodna z treścią ceny brutto oferty najkorzystniejszej.
Zamawiającymi są:
Gmina Babice
ul. Krakowska 56, 32-551 Babice
NIP: 6282267905
tel. +48 32 613 40 13
e-mail: poczta@babice.pl
strona internetowa: https://babice.pl/
Gospodarka Komunalna w Babicach Sp. z o.o.
ul. Kardynała Wyszyńskiego 35, 32-551 Babice
NIP: 6281004718
tel. +48 32 613 44 12
e-mail: biuro@gkbabice.pl
strona internetowa: https://gkbabice.pl/
Gminna Biblioteka Publiczna w Babicach
ul. Krakowska 47, 32-551 Babice
NIP: 6281871160
tel. +48 32 613 40 09
e-mail: biblioteka@babice.pl
strona internetowa: https://biblioteka-babice.pl/
Gminny Ośrodek Kultury w Babicach
ul. Krakowska 47, 32-551 Babice
NIP: 6281871154
tel. +48 33 322 40 30
e-mail: promocja@gokbabice.pl
strona internetowa: https://yourajskieokolice.pl/
Ochotnicza Straż Pożarna w Jankowicach
Jankowice ul. Wadowicka 33, 32-551 Babice
NIP: 6282028684
e-mail: osp.jankowice@o2.pl
strona internetowa: https://www.facebook.com/people/OSP-KSRG-Jankowice/100066720987097/
Ochotnicza Straż Pożarna w Mętkowie
Mętków ul. św. Floriana 15, 32-551 Babice
NIP: 6282023735
e-mail: ospmetkow@gmail.com
strona internetowa: https://www.facebook.com/ospmetkow
Ochotnicza Straż Pożarna w Rozkochowie
Rozkochów ul. Chemików 2, 32-551 Babice
NIP: 6282014021
e-mail: osprozkochow@gmail.com
strona internetowa: https://www.facebook.com/osprozkochow
Ochotnicza Straż Pożarna w Zagórzu
ul. Kościelna 1, 32-555 Zagórze
NIP: 628203729
e-mail: osp.zagorze@gmail.com
strona internetowa: https://www.facebook.com/ospzagorze998
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 Pzp Zamawiający zamierzają wspólnie przeprowadzić postępowanie przetargowe i udzielić
zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej.
Zgodnie z art. 37 ust. 2 Pzp Zamawiający powierzyli przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, w ramach pomocniczych działań zakupowych, osobie trzeciej: Jarosławowi Mrozowi, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą: GRUPA AUDYTORSKA JSM ONYX Jarosław Mróz, który działał jako pełnomocnik Zamawiającego
GRUPA AUDYTORSKA JSM ONYX Jarosław Mróz
ul. Marcinkowicka 1
33-395 Chełmiec
tel. +48 691 895 615
e-mail: jsmonyx@gmail.com
NIP: 7341829588
REGON: 492918410
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Budowa oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn. "Oświetlenie drogi powiatowej Wielogłowy - Ubiad na odcinku od DK 75 do mostu na potoku Ubiadek"
- Realizacja termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Piątkowej
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
- Dostawa energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania z kotłów dostawcy do budynków należących do Gminy Byczyna
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY NAGŁOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.