Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów oraz pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów oraz pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ba4452-b89b-43ab-956a-5c0155ddeacf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zakup biletów lotniczych dla kadry, pracowników oraz studentów AMW.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Wykwalifikowane kadry dla gospodarki”, FERS.01.05- IP.08-006/23, Swat-shoal, euroguard
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.45.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa Akademii Marynarki Wojennej w zakresie podróży służbowych polegająca na: rezerwacji, sprzedaży, wystawianiu i dostarczaniu biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 36
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt usługi sprzedaży jednego biletu, czyli opłata transakcyjna
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik nr 9) – tj. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 zamó-wienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia opisanemu w niniejszym SWZ o wartości, co najmniej 400 000 PLN brutto każda (tj. wykonał, co najmniej 2 umowy dot. łącznej rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i międzynarodowych). Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia, czyli musi wynikać z jednostkowej umowy.
UWAGA: W przypadku podania wartości usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym WE
b) Wykonawca musi posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA (przetłumaczony na język polski).
Za aktualny zostanie uznany dokument, na którym osoby upoważnione złożą pisemne oświadczenie, że dane w tym zawarte są aktualne na dzień składania oferty.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 PZP oraz zawarte w treści niniejszej Umowy.2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana stron Umowy na zasadach Kodeksu cywilnego,
2) zmiana banków lub numerów kont bankowych,
3) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli Stron.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy poprzez przedłużenie jej obowiązywania w związku z niewykorzystaniem wszystkich środków w okresie trwania Umowy. Termin ten nie może jednak przekroczyć dodatkowych 6 miesięcy.
4. Umowa jest nieważna w przypadku naruszenia postanowień art. 457 Prawa zamówień publicznych.
5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 PZP i wymaga jedynie niezwłocznego zawiadomienia drugiej Strony:
a) zmiana danych teleadresowych;
b) zmiana osób upoważnionych do realizacji Umowy w imieniu Stron.
6. Wszelkie zmiany Umowy, za wyjątkiem określonych w ust. 5, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu Stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-17
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej dla 80 osób na zabezpieczenie konferencji "Letnia Szkoła Cyberbezpieczeństwa" realizowanej w dn. 02 - 05 września 2025 r. w miejscowościach Jurata lub Hel
- Remont pomieszczeń na poz. 400 w budynku B ETAP I
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O. W LOKALIZACJI SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- Wymiana istniejących witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu z konstrukcjami przeznaczonymi do treningów ninja oraz biegów przeszkodowych w Parku Kilońskim w Gdyni
- Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Kamień" - Etap II, Część IV.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Zorganizowanie 7-dniowego wyjazdu zagranicznego (obozu) o charakterze językowym (jęz. ang) dla 10 wychowanków pieczy zastępczej i osób opuszczających pieczę zastępczą w ramach projektu "Lepszy start"
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów oraz pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 2-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. małopolskiego
- Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno - integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
- Usługa organizacji wycieczek dla pracowników
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.