eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473066188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-202

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.8.) Numer faksu: 42 652-80-58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsrm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76cc3ef7-9f81-422c-a3d0-08c7fbd0b009

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066752/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Sewis systemu AMMS i infomedica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wsrm.lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsrm.lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu strony internetowej platformy
zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsrm.lodz wybierając przedmiotowe postępowanie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DNA.ZP-261/6/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica. Szczegółowy wykaz posiadanych licencji oraz zakres usług serwisowych zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość osób dyżurnych dostępnych dla Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów:
1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania serwisu oprogramowania tj. usługi serwisowe muszą być realizowane przez producenta oprogramowania lub przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producenta oprogramowania w zakresie usług które są przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeśli dostarczy dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający posiadanie autoryzacji potwierdzony przez producenta oprogramowania.
2) Zamawiający wymaga, aby usługi serwisowe były wykonywane przez pracowników Wykonawcy posiadających imienne certyfikaty producenta oprogramowania potwierdzające kompetencje pracowników. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli udowodni, że jego pracownicy posiadają odpowiednie certyfikaty odpowiednio:
Dla serwisu systemu AMMS minimum 20 imiennych certyfikatów producenta oprogramowania potwierdzających kompetencje pracowników, którymi dysponuje w zakresie minimum: Ruchu Chorych, Lecznictwa Otwartego, Apteki, Edytora dokumentacji formularzowej, Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, Rozliczeń z NFZ. Lista wymaganych certyfikatów i ich ilości znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.
Dla serwisu InfoMedica– minimum 10 imiennych certyfikatów producenta oprogramowania potwierdzających kompetencje pracowników, którymi dysponuje w zakresie minimum: Kadr i Płac, Finanse i Księgowości, Gospodarki Materiałowej, Środków Trwałych. Lista wymaganych certyfikatów i ich ilości znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca należycie wykonał lub jest w trakcie wykonywania dwóch usług serwisu systemów jak przedmiot zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi serwisu systemów jak przedmiot zamówienia na wartość każdej z nich min.: 300.000,00zł. brutto; w placówkach ochrony zdrowia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:
b. Aktualne zaświadczenie wystawione przez Asseco Poland S.A. o partnerstwie danego Wykonawcy i możliwości wykonywania serwisu oprogramowania zgodnie z przedmiotem zamówienia (serwis autoryzowany).
c. 20 aktualnych imiennych certyfikatów wystawionych dla pracowników Wykonawcy potwierdzających uprawnienia pracowników w zakresie minimum: Ruchu Chorych, Lecznictwa Otwartego, Apteki, Edytora dokumentacji formularzowej, Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, Rozliczeń z NFZ, zgodnych z wykazem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

d. 10 aktualnych imiennych certyfikatów wystawionych dla pracowników Wykonawcy potwierdzających uprawnienia pracowników w zakresie minimum: Kadr i Płac, Finanse
i Księgowości, Gospodarki Materiałowej, Środków Trwałych, zgodnych z wykazem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

e. Wykaz co najmniej dwóch usług serwisu systemów jak przedmiot zamówienia na wartość każdej z nich min.: dla min. 300.000,00 zł. brutto; wykonanych w placówkach ochrony zdrowia, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) zmiana organizacyjna Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi istotna dla realizacji niniejszej umowy,
b) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,
c) zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy,
d) zmiany obowiązującego prawa dotyczącego działalności Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi,
e) zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. W zakresie zmian określonych w ust. 1 pkt e):
a) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy do doręczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia obejmującego składowe mające wpływ na kalkulację ceny przedmiotu umowy lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, pod rygorem utraty prawa do zwiększenia wysokości wynagrodzenia ze względu na okoliczności wskazane w ust. 1 pkt e),
b) Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, pod warunkiem, że wskaźnik ten zwiększył się lub zmniejszył o co najmniej 10% w okresie ostatnich 7 miesięcy gdzie początkowym terminem od którego strony weryfikować będą wzrost jest miesiąc zawarcia umowy,
c) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w zakresie kwoty płatności wynagrodzenia Wykonawcy jeszcze niewymagalnego;
d) zmiana wynagrodzenia nastąpi z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
e) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może następować w okresach półrocznych, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszy wniosek o zmianę złożony będzie nie wcześniej niż po upływie 7 miesięcy liczonych od dnia zawarcia niniejszej Umowy,
f) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi jedynie 50% wartości wzrostu wynagrodzenia, pozostałe 50% wartości wzrostu wynagrodzenia stanowi ryzyko gospodarcze Wykonawcy,
g) przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
h) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 pkt e) zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsrm.lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy wraz ofertą składają następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania. Obowiązek składania oświadczenia wynika z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.