eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup wraz z dostawą materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Kielce: Zakup wraz z dostawą materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 237367 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, fax 041 3481920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych. 2). Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192113-6 - Wkłady drukujące, 30192300-4 - Taśmy barwiące, 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych, 30217320-2 - Dyskietki, 30217330-5 - Taśmy magnetyczne, 30217200-5 - Akcesoria komputerowe, 21125400-9 - Papier do drukowania. 3). Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. 5). Zamawiający dopuszcza składanie ofert rónoważnych na Część II zamówienia tj. Materiały eksploatacyjne i akcesoria do urzadzeń komputerowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.40.00-4, 30.21.73.20-2, 30.21.73.30-5, 30.21.72.00-5, 21.12.54.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez wykonawców wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c). spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1). Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2). Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla wybranych części zamówienia). 3). Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a). Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. b). Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawców). 6). W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. b, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, pokój 407 (sekretariat, IV piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały papiernicze do sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego według wyszczególnienia: a). Papier ksero format A-4 do drukarek atramentowych i laserowych, 500 szt. w opakowaniu, klasa B+, gramatura: 80g/m2, białość: minimum 155 według skali białości CIE - 600 ryz; b). Papier ksero format A-3, j.w. - 5 ryz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne i akcesoria do urządzeń komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych według wyszczególnienia: a). Taśma do drukarki EPSON 2190, ORYGINAŁ lub równoważny - 40 szt.; b). Bęben obrazowy do urządzenia wielofunkcyjnego HP Color Laser Jet 2820, wydajność A4: w czerni - 20000 stron, w kolorze - 5000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 15 szt.; c). Kaseta z czarnym tonerem do urządzenia wielofunkcyjnego HP Color LaserJet 2820, wydajność 5000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 20 szt.; d). Kaseta z czarnym tonerem do drukarki laserowej BROTHER MFC 9420CN, wydajność 10 000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 5 szt.; e). Kaseta z czarnym tonerem do drukarki laserowej KYOCERA FS 1700+, wydajnośc 20 000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 10 szt.; f). Kaseta z czarnym tonerem do drukarki laserowej SAMSUNG ML-3051 ND, wydajność 8000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 10 szt.; g). Kaseta z czarnym tonerem do drukarki laserowej HP LaserJet 1020/1022/1022n, wydajnośc 2000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 20 szt.; h). Dyskietka 3,5 , TDK lub równoważna np. Verbatim, Sony - 1000 szt.; i). Bęben do faxu Panasonic UF 490, UG3220, wydajność A4: 20.000 stron,ORYGINAŁ lub równoważny - 3 szt.; j). Kaseta z czarnym tonerem do drukarki Lexmark T644, wydajność A4: 21.000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 10 szt.; k). Tonery do faxu Panasonic UF 490, UG3221, wydajnoścA4: 6000 stron, ORYGINAŁ lub równoważny - 5 szt.; l). Zestaw głośników wraz z kompletem przewodów umożliwiających podłączenie do notebooka, o parametrach minimalnych: liczba głośników i głośników satelitarnych -po 2 szt., moc głośników satelitarnych- 28 Wat, wyposażone w: ekran antymagnetyczny, zasilacz zewnętrzny, wzmacniacz, posiadajace wejścia i wyjścia -1 x stereo mini-jack audio in i 1 x stereo mini-jack audio out, regulacje:włacznik-wyłącznik, głośność, tony niskie i wysokie, gwarancja-24 miesiące - 1 kmp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.40.00-4, 30.21.73.20-2, 30.21.73.30-5, 30.21.72.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.