To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Kielce: Zakup wraz z dostawą materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 862 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 237367 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, fax 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów papierniczych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych. 2). Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192113-6 - Wkłady drukujące, 30192300-4 - Taśmy barwiące, 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych, 30217320-2 - Dyskietki, 30217330-5 - Taśmy magnetyczne, 30217200-5 - Akcesoria komputerowe, 21125400-9 - Papier do drukowania. 3). Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. 5). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na Część II zamówienia tj. Materiały eksploatacyjne i akcesoria do urządzeń komputerowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.40.00-4, 30.21.73.20-2, 30.21.73.30-5, 30.21.72.00-5, 21.12.54.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24751,75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały papiernicze do sprzętu komputerowego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET PLUS, Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4946.75
- Oferta z najniższą ceną: 4946.75 / oferta z najwyższą ceną: 6279.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne i akcesoria do urządzeń komputerowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF, Andrzej Kulesza, ul. Wyszogrodzka 3/1, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19805.00
- Oferta z najniższą ceną: 19805.00 / oferta z najwyższą ceną: 33196.35
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.