eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dreny i materiały eksploatacyjne do artroskopii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Warszawa: dreny i materiały eksploatacyjne do artroskopii
Numer ogłoszenia: 235608 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny, ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dreny i materiały eksploatacyjne do artroskopii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 dreny do pompy artroskopowej, pakiet nr 2 końcówki do waporyzatora, pakiet nr 3 końcówki do shavera, pakiet nr 4 dreny jednorazowe do pompy artroskopowej, pakiet nr 5 ostrza do piły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców nw. oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz;b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa, pokój nr 408 (IV piętro - budynek nr 32 Działu Techniczno-Eksploatacyjnego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Tajna - Jawna, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa, (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dreny do pompy artroskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do pompy artroskopowej :Dren do zabiegów artoskopowych z regulatorem przepływu, z łącznikiem do kaniuli i mocowaniem do pompy ciągłego przepływu. Sterylny 600 szt., Dren główny do zabiegów artroskopowych do pompy ciągłego przepływu .Sterylny 300 szt., Zestaw drenów do artroskopii zawierający dren główny i złączka przedłuzająca do pompy ciągłego przepływu. Sterylny 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: końcówki do waporyzatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do waporyzatora:Końcówki do waporyzatora Serfas typu LAT 50 szt.,Końcówki do waporyzatora Serfas typu 90 st. -20 szt., Końcówki do waporyzatora Serfas typu Contour 20 szt., Końcówki do waporyzatora Serfas typu HOOK 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: końcówki do shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do shavera: Końcówki do shavera Formula typu Agressive Plus Cutter śr 5mm 200 szt., Końcówki do shavera Formula typu Resector Cutter śr 5mm 200 szt., Końcówki do shavera Formula typu Angle Aggressive Plus Cutter śr 5mm 10 szt.,Końcówki do shavera Formula typu Angle Tomcat Cutter śr 5mm 10 szt.,Końcówki do shavera Formula typu 6 Flute Barrel Bur śr 5mm 10 szt., Końcówki do shavera Formula typu 12 Flute Barel Bur śr 5 mm 20 szt., Końcówki do shavera Formula typu 12 Flute Round Bur śr 5 mm 5 szt., Końcówki do shavera Formula typu Small Jolnt Agressive Plus Cutter śr 2,5mm 10 szt., Końcówki do shavera Formula typu Small Jolnt Full Radius Cutter śr 2,5mm 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dreny jednorazowe do pompy artroskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny jednorazowe do pompy artroskopowej:Dreny jednorazowe w torze napływu do pompy artroskopowej Flo Control 600 szt., Dreny jednorazowe w torze odpływu do pompy artroskopowej Flo Control 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ostrza do piły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza do piły: Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-3-125 firmy Stryker lub równoważny 20 szt.,Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-3-521 firmy Stryker lub równoważny 20 szt., Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-33-115 firmy Stryker lub równoważny 20 szt., Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-3-106 firmy Stryker lub równoważny 20 szt., Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-3-111 firmy Stryker lub równoważny 20 szt., Ostrza do piły Uniwersal Driver do nasadki piła oscylacyjna nr kat 2296-3-108 firmy Stryker lub równoważny 20 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.