Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Warszawa: Obsługa gastronomiczna uroczystości organizowanych przez Biuro Trybunału Konstytucyjnego
Numer ogłoszenia: 233889 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Trybunału Konstytucyjnego, Al. Szucha 12A, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6215766, faks 022 6221830.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa gastronomiczna uroczystości organizowanych przez Biuro Trybunału Konstytucyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa gastronomiczna niżej wymienionych uroczystości organizowanych przez Zamawiającego: 1) wykład w dniu 14 września 2010 r. o godz. 17, w siedzibie Zamawiającego dla 120 osób. 2) Zgromadzenie Ogólne Sędziów Trybunału Konstytucyjnego w dniu 15 września 2010 r., godz. 12, w siedzibie Zamawiającego dla 160, 3) uroczystość 25-lecia Trybunału Konstytucyjnego w dniu 2 października 2010 r. ok. godz. 18 w gmachu Opery Kameralnej w Warszawie dla 160 4) spotkanie w dniu 22 października 2010 r. ok. godz. 17.00 dla 120 osób, w siedzibie Zamawiającego, 5) uroczystości z okazji zakończenia kadencji przez 4 Sędziów Trybunału, w dniu 2 grudnia 2010 (godzina do uzgodnienia) w siedzibie Zamawiającego dla 100 osób, 6) spotkanie opłatkowe w siedzibie Zamawiającego w terminie między 13 a 22 grudnia 2010 r. ( data zostanie doprecyzowana do 7 grudnia) dla 100 osób, 7) delegacje zagraniczne, obsługa w siedzibie Zamawiającego, przewidywana ilość delegacji - do 5 dla 10 osób, 8) delegacje zagraniczne, obsługa w siedzibie Zamawiającego, przewidywana ilość delegacji - do 5, dla 20 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESTAURACJA ELITA S.C. Justyna i Piotr Kowalczyk, Ul. Pszczelińska 121 A, 05-805 OTRĘBUSY, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39001,50
Oferta z najniższą ceną: 39001,50 / Oferta z najwyższą ceną: 111357,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, jakościowych wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Podstaw prawna - art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2026 roku
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji Systemy Logistyczne Teoria i Praktyka dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Przygotowanie i wydanie dwudaniowego posiłku osobom uprawnionym z terenu Gminy Września w 2026 roku
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





