Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b08c16-fffa-4984-a0f4-dded43b2d292
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045579/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
Szczegóły zawarte w Rozdz. 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Szczegóły zawarte w Rozdz. 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
-podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
-przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
-w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIT.272.38.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 4 warsztatów wyjazdowych wspierających integracje i rozwój kompetencji społeczno-emocjonalny uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027:
1) Pierwszy wyjazd: 2 - dniowy, dla łącznie 44 osoby, w tym 40 uczniów oraz 4 nauczycieli, w terminie 21-22 maja 2026 r.; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 40 W przypadku mniejszej ilości niż 40 osoby, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 39 ;
Lp. Miejsce wyjazdu Termin wyjazdu Ilość osób
1. Poznań 21-22.05.2026r. 44
Część nr 1 – Warsztaty wyjazdowe do Poznania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
b) Wzór umowy – załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonania usług:
1) Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Wołowie, pl. Jana III Sobieskiego 2, 56-100 Wołów – Poznań;
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-05-21 do 2026-05-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia Doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia
40% = 40 pkt
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
- za doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia – 40 pkt
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia” ocenie zostanie poddane doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane ofertom według poniższych warunków:
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 10 i więcej warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 40% = 40,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 8 - 9 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 30% = 30,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych do realizacji zamówienia w organizacji 5 - 7 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 20% = 20,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 2 – 4 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 10% = 10,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 1 lub żadnego warsztatu wyjazdowego wspierającego uczniów/wyjazdu integracyjnego, integracyjno – krajoznawczego, bądź edukacyjnego – 0% = 0,00 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych. W przypadku nie podania przez Wykonawcę w formularzu oferty doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH (D) WYZNACZONEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 4 warsztatów wyjazdowych wspierających integracje i rozwój kompetencji społeczno-emocjonalny uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027:
2) Drugi wyjazd: 2 - dniowy, dla łącznie 44 osoby, w tym 40 uczniów oraz 4 nauczycieli, w terminie 19-20 marca 2026 r.; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 40 W przypadku mniejszej ilości niż 40 osób, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 39;
Lp. Miejsce wyjazdu Termin wyjazdu Ilość osób
2. Łódź 19-20.03.2026r. 44
Część nr 2 – Warsztaty wyjazdowe do Łodzi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
b) Wzór umowy – załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonania usług:
2) Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Wołowie, pl. Jana III Sobieskiego 2, 56-100 Wołów– Łódź;
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-03-19 do 2026-03-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia Doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia
40% = 40 pkt
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
- za doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia – 40 pkt
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia” ocenie zostanie poddane doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane ofertom według poniższych warunków:
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 10 i więcej warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 40% = 40,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 8 - 9 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 30% = 30,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych do realizacji zamówienia w organizacji 5 - 7 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 20% = 20,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 2 – 4 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 10% = 10,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 1 lub żadnego warsztatu wyjazdowego wspierającego uczniów/wyjazdu integracyjnego, integracyjno – krajoznawczego, bądź edukacyjnego – 0% = 0,00 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych. W przypadku nie podania przez Wykonawcę w formularzu oferty doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH (D) WYZNACZONEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 4 warsztatów wyjazdowych wspierających integracje i rozwój kompetencji społeczno-emocjonalny uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027:
3) Trzeci wyjazd: 2 - dniowy, dla łącznie 44 osoby, w tym 40 uczniów oraz 4 nauczycieli, w terminie 12-13 stycznia 2026 r.; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 40 W przypadku mniejszej ilości niż 40 osób, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 39;
Lp. Miejsce wyjazdu Termin wyjazdu Ilość osób
3. Kraków 12-13.01.2026 r. 44
Część nr 3 – Warsztaty wyjazdowe do Krakowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
b) Wzór umowy – załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonania usług:
3) Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Komisji Edukacji Narodowej w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul. 1-go Maja 1a, 56 – 120 Brzeg Dolny – Kraków;
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-12 do 2026-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia Doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia
40% = 40 pkt
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
- za doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia – 40 pkt
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia” ocenie zostanie poddane doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane ofertom według poniższych warunków:
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 10 i więcej warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 40% = 40,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 8 - 9 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 30% = 30,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych do realizacji zamówienia w organizacji 5 - 7 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 20% = 20,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 2 – 4 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 10% = 10,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 1 lub żadnego warsztatu wyjazdowego wspierającego uczniów/wyjazdu integracyjnego, integracyjno – krajoznawczego, bądź edukacyjnego – 0% = 0,00 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych. W przypadku nie podania przez Wykonawcę w formularzu oferty doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH (D) WYZNACZONEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 4 warsztatów wyjazdowych wspierających integracje i rozwój kompetencji społeczno-emocjonalny uczniów w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027:
4) Czwarty wyjazd: 2 - dniowy, dla łącznie 44 osoby, w tym 40 uczniów oraz 4 nauczycieli, w terminie 27-28 stycznia 2026 r.; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 40 W przypadku mniejszej ilości niż 40 osoby, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 39;
Lp. Miejsce wyjazdu Termin wyjazdu Ilość osób
4. Łódź/Bełchatów 27-28.01.2026 r. 44
Część nr 4 – Warsztaty wyjazdowe do Łodzi/Bełchatowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
b) Wzór umowy – załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonania usług:
4) Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Komisji Edukacji Narodowej w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul. 1- go Maja 1a, 56 – 120 Brzeg Dolny – Łodź/Bełchatów
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-27 do 2026-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia Doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia
40% = 40 pkt
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
- za doświadczenie Koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia – 40 pkt
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
4. W kryterium „Doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych (D) wyznaczonego do realizacji zamówienia” ocenie zostanie poddane doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane ofertom według poniższych warunków:
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 10 i więcej warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 40% = 40,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 8 - 9 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 30% = 30,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych do realizacji zamówienia w organizacji 5 - 7 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 20% = 20,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 2 – 4 warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów/wyjazdów integracyjnych, integracyjno – krajoznawczych, bądź edukacyjnych – 10% = 10,00 pkt.
- za doświadczenie koordynatora warsztatów wyjazdowych wyznaczonego do realizacji zamówienia w organizacji 1 lub żadnego warsztatu wyjazdowego wspierającego uczniów/wyjazdu integracyjnego, integracyjno – krajoznawczego, bądź edukacyjnego – 0% = 0,00 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych. W przypadku nie podania przez Wykonawcę w formularzu oferty doświadczenia koordynatora warsztatów wyjazdowych, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH (D) WYZNACZONEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada odpowiedni wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24.11.2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t. j. Dz. U. 2023, poz. 2211 z późn. zm.).
Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia do oferty – załącznik nr 2 do SWZ
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi organizacji warsztatów wyjazdowych obejmujących zapewnienie noclegów, wyżywienia, transportu dla grupy co najmniej 40 osób, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia do oferty – załącznik nr 2 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty (katalog nie jest zamknięty, stanowi listę pomocniczą przy sporządzaniu oferty):1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty: odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiający przygotował stosowną sekcję formularza ofertowego.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy Załączniku nr 4 do SWZ.2. Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte są we wzorze umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie w roku 2026
- Przebudowy mostów na terenie Gminy Wołów
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych w 2026 roku
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych z terenu Gminy Nałęczów w roku kalendarzowym 2026
- Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do placówek edukacyjnych w roku 2026
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku 2026
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





