Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Szczecin: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku
znak sprawy :ZP/220/70/08
Numer ogłoszenia: 231357 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax. 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku znak sprawy :ZP/220/70/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku znak sprawy :ZP/220/70/08 Przedmiot Zamówienia składa się z 4 zadań; ZADANIE NR 1: JEDNORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY ZADANIE NR 2: WIELORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY ZADANIE NR 3: PŁYTY DO OZNACZANIA GRUP KRWI JEDNORAZOWE ZADANIE NR 4: POZOSTAŁE MATERIAŁY DO UŻYTKU LABORATORYJNEGO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.2 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia:.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać do 02.10.2008r do godziny 09.30 pok. Nr 13 budynek C (Dyrekcja) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2008r o godz. 10.00 w budynku Zakładu Alergologii, Biblioteka..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1.1.Oświadczenia o dopuszczeniu do obrotu oferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty (dotyczące zadań 1,2,3) 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek, aktualnych informacji (w postaci katalogów, ulotek producenta itp.) dotyczących parametrów oferowanych wyrobów oraz dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terytorium RP oferowanych wyrobów od wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty na danym zadaniu w przypadku, gdyby w oparciu o złożone dokumenty, w tym wyjaśnienia złożone w trybie art. 87 ust. 1 ustawy PZP ustalenie przez Zamawiającego czy oferowane wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ okazało się niemożliwe..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: JEDNORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: JEDNORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: WIELORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: WIELORAZOWY SPRZĘT LABORATORYJNY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: PŁYTY DO OZNACZANIA GRUP KRWI JEDNORAZOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: PŁYTY DO OZNACZANIA GRUP KRWI JEDNORAZOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: POZOSTAŁE MATERIAŁY DO UŻYTKU LABORATORYJNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: POZOSTAŁE MATERIAŁY DO UŻYTKU LABORATORYJNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora bezzałogowych platform pływających USV dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
- ZABIEGI PIELĘGNACYJNE, WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW, FREZOWANIE, USUWANIE ZŁOMÓW I WYWROTÓW, NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2026 r. - część 1 Świadczenie usług hotelarskich w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym
- Remont i przebudowa 2, 3 i 4 piętra, remont i docieplenie dachu oraz termomodernizację budynku przy ulicy Szpitalnej 18 w Szczecinie na dz. 9/6 obr. 1057
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa materiałów zużywalnych w ramach doposażenia pracowni kosmetologii
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i akcesoriów do chromatografii na 2026 rok dla WSSE w Lublinie-POWTÓRZENIE
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów zużywalnych oraz pipet automatycznych
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





