eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE NOSG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Chełm: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE NOSG
Numer ogłoszenia: 223863 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nosg.sg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE NOSG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z Komendy Oddziału w Chełmie, ze Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Aresztu w Celu Wydalenia w Białej Podlaskiej oraz z PSG w m. Sławatycze, Janów Podlaski, Lubycza Królewska, Horodło, Hrubieszów, Zbereże, Wola Uhruska, Skryhiczyn, Dołhobyczów, Chłopiatyn, Kryłów, Terespol, Kodeń, Dołhobrody, Włodawa, Bohukały, Lublin oraz wywóz nieczystości płynnych z PSG w m. Dołhobrody, Kryłów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Dodatkowo Wykonawca winien złożyć: - na część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX - oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na zbieranie i transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 5A do SIWZ lub oświadczenie firmy o braku obowiązku uzyskania zezwolenia - wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 5B do SIWZ; - na Część XX, XXI - oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie zbiorowego odprowadzania ścieków, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. 2006r. Nr 123, poz. 858 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ lub oświadczenie firmy o braku obowiązku uzyskania zezwolenia - wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 6B do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 13:00, miejsce: KANCELARIA JAWNA NADBUŻAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Sławatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 4 szt. pojemników o pojemności 1100 l, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Sławatyczach, ul. Włodawska 12. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 20 m3 (19 szt. pojemników 1100 l). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Janowie Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 6 szt. pojemników o pojemności 1100 l, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 71. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 30 m3 (28 szt. pojemników 1100 l). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Lubyczy Królewskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Lubyczy Królewskiej, ul. Kolejowa 2. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 16 m3. 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 2,67 m3. Minimalna pojemność jednego pojemnika wynosi 440 l. 5. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Horodle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Horodle, ul. Piłsudskiego 112. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 45 m3 (6 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Hrubieszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Hrubieszowie, ul. Wyzwolenia 56. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 90 m3 (12 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z Komendy Oddziału w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 3 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie Komendy Oddziału w Chełmie, ul. Trubakowska 2. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 173 m3 (24 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Zbereżu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 1 szt. kontenera KP-7, będącego własnością Zamawiającego, ustawionego na terenie nieruchomości PSG w Zbereżu nr 30. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 13 m3 (2 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie dwa razy w okresie obowiązywania umowy. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych ze Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Aresztu w Celu Wydalenia w Białej Podlaskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 1 szt. kontenera KP-7, będącego własnością Zamawiającego, ustawionego na terenie Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Areszcie w Celu Wydalenia w Białej Podlaskiej, ul. Dokudowska 19. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 84 m3 (12 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Woli Uhruskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Woli Uhruskiej, ul. Turystyczna 10. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 45 m3 (6 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Skryhiczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Skryhiczynie. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 5 m3. 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,83 m3. 5. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Dołhobyczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 4 szt. pojemników o pojemności 2,2 m3, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Dołhobyczowie, ul. Partyzantów 15. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 35,2 m3 (16 szt. pojemników 2,2 m3 ). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Chłopiatynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 9 szt. pojemników o pojemności 1100 l, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Chłopiatynie. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 23,10 m3 (21 szt. pojemników 1100 l). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Kryłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Kryłowie, ul. Hrubieszowska 7. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi ok. 33 m3. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 5,5 m3. Minimalna pojemność jednego pojemnika wynosi 1100 l. 4. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 5. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Terespolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG w Terespolu, ul. Wojska Polskiego 164. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 45m3 (6 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Kodniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 1 szt. kontenera KP-7, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Kodniu, ul. 1-go Maja 18. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 14 m3 (2 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie dwa razy w okresie obowiązywania umowy. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Dołhobrodach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 1 szt. kontenera KP-7, będącego własnością Zamawiającego, ustawionego na terenie nieruchomości PSG w Dołhobrodach. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 15 m3 (2 szt. kontenerów KP-7). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie dwa razy w okresie obowiązywania umowy. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG we Włodawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 2 szt. pojemników o pojemności 1100 l, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PS we Włodawie, ul. Saperów 1. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 9 m3 (8 szt. pojemników 1100 l). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG oraz budynku mieszkalnego w Bohukałach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 4 szt. pojemników o pojemności 1100 l, będących własnością Zamawiającego, ustawionych na terenie nieruchomości PSG oraz budynku mieszkalnego w Bohukałach. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 8 m3 (8 szt. pojemników 1100 l). 3. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z PSG w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie stałych odpadów komunalnych z 4 szt. pojemników o pojemności 240 l, znajdujących się na terenie nieruchomości PSG w Lublinie, ul. Podwale 3a. 2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi 12 m3 (48 szt. pojemników 240l) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia 4 szt. pojemników o pojemności 240 l do gromadzenia w nim odpadów komunalnych. 4. Częstotliwość wywozu odpadów uzależniona będzie od zapełnienia pojemników - przeciętnie jeden raz na miesiąc. 5. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z PSG w Dołhobrodach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego znajdującego się na terenie PSG w Dołhobrodach 58A. 2. Szacunkowa ilość nieczystości w okresie trwania umowy wynosi 144 m3. 3. Częstotliwość wywozu nieczystości płynnych uzależniona będzie od zapełnienia szamba - przeciętnie 3 razy na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z PSG w Kryłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa, polegająca na wywozie nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego znajdującego się na terenie PSG w Kryłowie przy ul. Hrubieszowskiej 7. 2. Szacunkowa ilość nieczystości w okresie trwania umowy wynosi 720 m3. 3. Częstotliwość wywozu nieczystości płynnych uzależniona będzie od zapełnienia szamba - przeciętnie 20 razy na miesiąc. 4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.