To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Lublin: Dostawa sprzętu do Pracowni Stymulatorów i innego sprzętu ogólnoszpitalnego
Numer ogłoszenia: 221330 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94195 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 72-44-360, faks 081 746-71-55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do Pracowni Stymulatorów i innego sprzętu ogólnoszpitalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do Pracowni Stymulatorów i innego sprzętu ogólnoszpitalnego. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie nr 1- Elektrody do stałej stymulacji wewnątrzsercowej długie (bez introducerów). Zadanie nr 2- Elektrody wkrętkowe do epikardialnej stymulacji lewej komory. Zadanie nr 3- Elementy zestawu do mechanicznego usuwania elektrod wewnątrzsercowych. Zadanie nr 4- Dyski magnetooptyczne do systemu PRUCKA. Zadanie nr 5- Probówki do krzepnięcia krwi. Zadanie nr 6- Pozycjonery do układania chorego podczas zabiegu na stole operacyjnym i sprzęt do zabiegów w obrębie płuc. Zadanie nr 7- Zestawy do drenażu- czynne i bierne-po zabiegach w obrębie klatki piersiowej...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40 - Dreny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 270619.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Elementy zestawu do mechanicznego usuwania elektrod wewnątrzsercowych..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAMMERMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Kopcińskiego 73/75, Łódź, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 173950
- Oferta z najniższą ceną: 173950 oferta z najwyższą ceną: 173950
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Probówki do krzepnięcia krwi- szt. 4000.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRG MedTek Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 24, Warszawa, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20880
- Oferta z najniższą ceną: 20880 oferta z najwyższą ceną: 20880
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pozycjonery do układania chorego podczas zabiegu na stole operacyjnym i sprzęt do zabiegów w obrębie płuc.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, Warszawa, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 75789.40
- Oferta z najniższą ceną: 75789.40 oferta z najwyższą ceną: 75789.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
- Organizacja i przeprowadzenie 9 kursów zawodowych dla młodzieży, realizowanych przez Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie i Zamościu - 9 części
- Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-10
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- TP/6/2024; "sukcesywna 24 m-czna dostawa jałowych wyrobów medycznych dla SPZOZ w Wolsztynie".
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.