Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440429/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00451057/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/243-255/2025 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich – zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4feeba7e-9b41-4bf1-bc47-41ba903b4b221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/243-255/2025 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich – zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4feeba7e-9b41-4bf1-bc47-41ba903b4b22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Usługi kurierskie
1.3.29 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-255/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług:- zadanie nr 1 – pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwracania przesyłek rejestrowanych do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy;
- zadanie nr 2 – kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.
2. Kod CPV:
64110000-0 Usługi pocztowe
64120000-3 Usługi kurierskie
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.1 i 2.2 SWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
4. Usługi pocztowe związane z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (TJ Dz. U. z 2019r., poz. 1781), do których Wykonawca uzyska dostęp przy realizacji Umowy dla Zamawiającego – Politechniki Wrocławskiej, będą świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
5. Określone w Formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Do kalkulacji określonej w Formularzu cenowym przyjął średnie ilości przesyłek każdego rodzaju (w okresie 48 miesięcy), z tym, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania na podstawie umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania usług w innej ilości danego rodzaju przesyłek wskazanych w Formularzu cenowym, do maksymalnej kwoty brutto przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych średnich ilości.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2: 48 miesięcy. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.01.2026r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług:- zadanie nr 1 – pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwracania przesyłek rejestrowanych do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy;
- zadanie nr 2 – kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.
2. Kod CPV:
64110000-0 Usługi pocztowe
64120000-3 Usługi kurierskie
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.1 i 2.2 SWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
4. Usługi pocztowe związane z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (TJ Dz. U. z 2019r., poz. 1781), do których Wykonawca uzyska dostęp przy realizacji Umowy dla Zamawiającego – Politechniki Wrocławskiej, będą świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
5. Określone w Formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Do kalkulacji określonej w Formularzu cenowym przyjął średnie ilości przesyłek każdego rodzaju (w okresie 48 miesięcy), z tym, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania na podstawie umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania usług w innej ilości danego rodzaju przesyłek wskazanych w Formularzu cenowym, do maksymalnej kwoty brutto przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych średnich ilości.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2: 48 miesięcy. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.01.2026r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1460224,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1460224,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1460224,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1460224,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183450,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183450,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183450,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183450,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w 2026 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brwinowie w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- "Świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przejmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek pocztowych (...)".
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





