Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Siemianowice Śląskie: WYCENA NIERUCHOMOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBÓW: KOMUNALNEGO GMINY MIASTA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE ORAZ SKARBU PAŃSTWA POŁOŻONYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W OKRESIE
DO 31 GRUDNIA 2009r
Numer ogłoszenia: 211579 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax. 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCENA NIERUCHOMOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBÓW: KOMUNALNEGO GMINY MIASTA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE ORAZ SKARBU PAŃSTWA POŁOŻONYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości wchodzących w skład zasobów: komunalnego Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), w zakresie: A) określenia wartości pojedynczych lokali wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu z wymaganymi rzutami: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 200 (dwieście), B) określenia wartości następnych lokali w tym samym budynku wg zakresu z pkt A): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 40 (czterdzieści), C) określenia wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 100 (sto), D) określenia wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych z podaniem wartości składnika gruntowego i oddzielnie budowlanego oraz łącznej wartości: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 60 (sześćdziesiąt), E) określenia wartości nieruchomości objętych aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 80 (osiemdziesiąt), F) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 10 (dziesięć), G) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133 poz. 872 z późn. zm.): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 20 (dwadzieścia), H) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. nr 261 poz.2603 z 2004 r. z późn. zm.): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć), I) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. nr 80 poz.717 z 2003r. z późn. zm.): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 3 (trzy), J) określenia wartości ograniczonych praw rzeczowych: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 3 (trzy) K) określenia wartości nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 20 (dwadzieścia) L) potwierdzenia aktualności operatów szacunkowych z zakresu pkt 1 lit. A) - pkt 1 lit. K): maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć). Wykonawca zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia umownego, do umieszczenia stosownej klauzuli, w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami). Wykonawca zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia umownego do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. M) określenia wartości nieruchomości wchodzących w skład zasobów: komunalnego Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich, w zakresie innym niż określony w pkt 1 lit.A) - pkt 1 lit. L), wymagającego posiadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego: maksymalna przewidywana ilość operatów szacunkowych: 4 (cztery). Wykonawca na własny koszt uzyska dokumenty niezbędne do wykonania wyceny. Zamawiający będzie powierzał sporządzanie operatów szacunkowych sukcesywnie, w miarę pojawiania się konieczności dokonania wyceny, pisemnym zleceniem określającym zakres wyceny. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia operatu szacunkowego objętego pisemnym zleceniem Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania tego zlecenia oraz dostarczenia operatu szacunkowego na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania mniejszej niż maksymalne przewidywane ilości operatów szacunkowych, określone w SIWZ, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie w stosunku do Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz.1655), tj.: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 150 (sto pięćdziesiąt) operatów szacunkowych w tym: a) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość lokalu wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu, b) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej, c) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej, d) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości objętej aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu, e) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, f) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133 poz. 872 z późn. zm.), g) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. nr 261 poz.2603 z 2004 r. z późn. zm.), h) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. nr 80 poz.717 z 2003r. z późn. zm.), i) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość ograniczonych praw rzeczowych, j) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury); 2.2. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma osobami Rzeczoznawców majątkowych, z których każda posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie zgodny z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 150 (sto pięćdziesiąt) operatów szacunkowych w tym: a) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość lokalu wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu, b) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej, c) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej, d) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości objętej aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu, e) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, f) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133 poz. 872 z późn. zm.), g) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. nr 261 poz.2603 z 2004 r. z późn. zm.), h) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. nr 80 poz.717 z 2003r. z późn. zm.), i) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość ograniczonych praw rzeczowych, j) co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury); 1.5. Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, 1.6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj: wykaz obejmujący co najmniej dwie osoby Rzeczoznawców majątkowych, z których każda posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); 1.7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Rzeczoznawca majątkowy: - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 6,90 zł można otrzymać w Urzędzie Miasta Siemianowic Śląskich,ul. Michałkowicka105, pok. 44, po wcześniejszym dokonaniu w/w opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich, ul. Michałkowicka 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup systemu do prowadzenia gospodarki nieruchomościami
- Ocena właściwości mechanicznych przeszczepów ADM, przygotowanych w Banku Tkanek Centrum Leczenia Oparzeń oraz komercyjnie dostępnych syntetycznych siatek do zastosowań w zabiegach ginekologicznych.
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynku przy ul. Szeflera 15
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
- Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Ośrodka Interwencji Kryzysowej wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż oraz sanepidu
- Zakup urządzeń komputerowych i interaktywnych w ramach projektu pn. "Wkręć się w naukę!"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Świadczenie usług w zakresie wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego
- Wykonanie 36 operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa (Strzegom - obręb Osiedle Wschód Nr 2 i Jaworzyna Śląska)
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania na podstawie decyzji ZRID
- Wykonanie i sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych w Powiecie Skarżyskim na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej - II
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 9
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.