To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Gdańsk: Remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57
Numer ogłoszenia: 211367 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186287 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45313100-5. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57, a także serwis i konserwacja windy w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 (do SIWZ) - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 4. Zakres robót obejmuje: 1) prace demontażowe, rozbiórkowe i przygotowawcze, takie jak np. demontaż istniejącego dźwigu, skucie posadzki na poziomie kondygnacji piwnicy na powierzchni około 10 m2; 2) remont szybu dźwigowego i maszynowni z odbiciem luźnych tynków, ich uzupełnieniem i naprawą oraz malowaniem i wymianą zniszczonej posadzki z ułożeniem płytek typu gres; 3) prace budowlane związane z montażem windy wraz z pracami towarzyszącymi takie jak np. wykonanie posadzki betonowej przemysłowej w rejonie windy na poziomie piwnicy wraz z zabezpieczeniem przejść starej wykładziny i posadzki betonowej z zastosowaniem np. listew metalowych dwustronnych; 4) montaż windy elektrycznej o parametrach podanych w specyfikacji (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z wyposażeniem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych w tym niewidzących i niedowidzących, takich jak np.: a) zewnętrzne przyciski przywoławcze windy muszą zostać zamontowane po tej samej stronie, po której znajdują się wewnętrzne przyciski przywoławcze, b) panel wewnętrznych przycisków przywoławczych windy musi mieć wyodrębnione przyciski dowolnego kształtu dla każdej pozycji, oznaczone numerem piętra zgodnym z numeracją administracyjną, o dużym kontraście w stosunku do tła oraz dodatkowo alfabetem Braillea, c) panel wewnętrznych przycisków przywoławczych windy nie może wykorzystywać technologii dotykowej (pojemnościowej, rezystancji, etc.), w szczególności niedopuszczalne są panele przywoławcze wykonane ze szkła, d) winda musi być wyposażona w dwujęzyczne (polski i angielski) moduły głosowe anonsujące: - poziom zatrzymania się windy i komunikaty o charakterze administracyjnym dostarczone przez Zamawiającego, - kierunek poruszania się windy, e) komunikaty głosowe muszą emitować głos do wnętrza kabiny windy, a nie do szybu windowego; 5) prace związane z zapewnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych w tym dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z wymaganiami normy ICC/ANSI A117.1-1998 lub równoważnej; 6) wykonanie wentylacji mechanicznej szybu windy; 7) roboty elektryczne i teletechniczne związane z montażem dźwigu takie jak np. wykonanie zasilania z rozdzielnicy R5 do szybu windy, rozdzielnica dźwigu elektrycznego, szafa sterowa windy, oświetlenie szybu windowego, maszynowni i kabiny windy, ochrona przeciwporażeniowa, zasilanie urządzeń wentylacji, instalacja telefoniczna zapewniająca łączność z odpowiednimi służbami, wszystkie prace związane z zapewnieniem prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami współpracy windy z istniejącymi urządzeniami i systemami przeciwpożarowymi takimi jak wyłącznik przeciwpożarowy prądu, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, (włączenie ww. systemów i urządzeń po przeprowadzonych pracach musi być przeprowadzone przy udziale firmy serwisującej systemy ppoż. w obiekcie); 8) wszystkie prace towarzyszące w tym np. zabezpieczenie dachu w miejscu prac przed ewentualnym zalaniem lub innym uszkodzeniem pomieszczeń na niższych kondygnacjach, zabezpieczenia i wygrodzenia w celu zapewnienia odpowiednich warunków BHP w czynnym obiekcie, wykonanie pomiarów w tym elektrycznych, odbiór dźwigu przez UDT; 9) zapewnienie w okresie gwarancji serwisu i konserwacji windy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym UDT i DTR urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 2 godzin, a w przypadku uwięzienia osoby w windzie do 1 godziny); 10) opracowanie instrukcji obsługi i przeszkolenie personelu, dostarczenie schematów elektrycznych sterowania dźwigów wraz z kodami błędów, programator umożliwiający dokonanie serwisu dźwigu i zmiany parametrów pracy dźwigu (wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim). 5. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące, takie jak np. przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z sukcesywnym wywozem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonanie wydzieleń na czas prowadzenia robót, prace odtworzeniowe, pomiary elektryczne w tym natężenia oświetlenia, sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Roboty będą wykonywane etapami wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu robót. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu np. prowadzenie zajęć dydaktycznych. Wszystkie prace głośne mogą być wykonywane tylko w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (Administracja obiektu). 8. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 9. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 10. Jeśli gdziekolwiek dokumentacji projektowej ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa Miszewska 6, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225879,00
Oferta z najniższą ceną: 225879,00 / Oferta z najwyższą ceną: 269714,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





