eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneBudowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym



Og³oszenie z dnia 2025-11-06

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7505c3fa-81a0-4996-9994-f1faf98d80e0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00520748

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.21 Modernizacja Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widnku Ma³ym - budowa windy osobowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7505c3fa-81a0-4996-9994-f1faf98d80e0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Bezpo¶redni adres strony internetowej prowadzonego postêpowania dostêpny jest w punkcie 3.1.) niniejszego og³oszenia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
6. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
7. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie e-Zamówienia.
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: RI.271.25.2025
9. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Szczegó³owe informacje na temat komunikacji zawarte s± w rozdziale 2 Specyfikacji warunków Zamówienia (SWZ).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (awaria platformy), Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w punkcie 1.5.9.) niniejszego og³oszenia (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
11. Udzia³ w postêpowaniu, a w szczególno¶ci sk³adanie ofert wymaga u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego (zgodnie z definicj± w rozporz±dzeniu (UE) nr 910/2014) lub podpisu zaufanego, lub podpisu osobistego (zgodnie z definicj± zawart± w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzib± w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.25.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym. Poni¿ej wymienione s± g³ówne cechy przedmiotu zamówienia i przybli¿one ilo¶ci:

Roboty budowlane:
- budowa d¼wigu osobowego obs³uguj±cego dwie kondygnacje: pater i piêtro,
- budowa zewnêtrznego szybu d¼wigowego,
- ud¼wig min. 630kg (min. 8 osób),
- winda obs³uguj±ca osoby z niepe³nosprawno¶ciami na wózkach,
- kabina przelotowa umo¿liwiaj±ca wej¶cie z wewn±trz budynku i z zewn±trz (na parterze), z mo¿liwo¶ci± zablokowania drzwi zewnêtrznych i korzystania wy³±cznie z drzwi wewnêtrznych,
- prze³o¿enie przy³±cza kanalizacji sanitarnej koliduj±cego z szybem windy,
- wykonanie doj¶cia do windy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ), tj. ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104- 107 ustawy, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

¦rodki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci: 5.000,00z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: 94868900076500010820000040, tytu³em: „Wadium – winda w szkole w ¦widniku Ma³ym”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dane przelewu powinny identyfikowaæ ofertê, któr± zabezpiecza wniesione wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia wadium winno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu.
4.1. Sposób sporz±dzenia dokumentu wadium musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4.2. Dokument wadium sk³adany jest przez Wykonawcê za po¶rednictwem
Formularza do komunikacji jako za³±cznik (lub razem z ofert± jako za³±cznik do formularza do sk³adania oferty) na platformie e-Zamówienia.
4.3. Dokument wadium nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4.4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê termin jego przekazania na platformie e-Zamówienia.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± .
6. Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej lub porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± .

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5) oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
2.2. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1. winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postêpowania w za³±cznikach do SWZ. Poni¿ej zamieszczono streszczenie zapisów:
1. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, maj±cych na celu prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy – w zakresie objêtym zmian±, w szczególno¶ci w zakresie zmiany stawki podatku VAT;
2) zmiany technologii wykonania robót lub rozwi±zañ technicznych nie przewidzianych w umowie, je¿eli zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwi±zania s± równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej bêd±cej podstaw± zamówienia;
3) gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i bêd± le¿a³y w interesie publicznym;
4) dopuszcza siê zmianê formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania zamówienia;
5) dopuszcza siê poprawê omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
6) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy;
7) dopuszcza siê zmianê Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymuj±cego siê takimi samymi kwalifikacjami/do¶wiadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego,
8) dopuszcza siê rezygnacjê z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, o ile Wykonawca samodzielnie posiada wystarczaj±ce kwalifikacje/do¶wiadczenie zawodowe;
9) dopuszcza siê zmianê terminu wykonania umowy w przypadkach:
a) dzia³ania si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci;
b) wyst±pienia intensywnych, d³ugotrwa³ych opadów deszczu, albo innych zjawisk/warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych okoliczno¶ci;
c) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci), skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu zakoñczenia przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych okoliczno¶ci,
d) udokumentowania niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy przewlek³o¶ci postêpowania o uzyskanie od instytucji i urzêdów dokumentów (np. pozwoleñ, decyzji, uzgodnieñ) niezbêdnych do realizacji umowy – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci;
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w skutek braku mo¿liwo¶ci realizacji robót zgodnie z projektem – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas wprowadzenia i zatwierdzenia zmian w dokumentacji projektowej;
f) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac zamiennych, dodatkowych lub zaniechanych maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych prac;
g) wyst±pienia przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych okoliczno¶ci;
h) wyst±pienia przeszkód w gruncie, w tym w szczególno¶ci: niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych okoliczno¶ci;
i) brakudostêpuWykonawcydoca³ego terenu budowy spowodowanego w szczególno¶ci protestami mieszkañców lub sytuacji blokowania przez nich terenu budowy – terminwykonaniaprzedmiotuumowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych okoliczno¶ci. ... c.d. SEKCJA IX

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce formularze i dokumenty sk³adane razem z ofert±:
1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. O¶wiadczenie stanowi czê¶æ formularza ofertowego.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe - je¶li dotyczy.

c.d. z pkt 7.4.):
... 10) wynagrodzenie nale¿ne wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, w takim przypadku warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.