eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oBudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Brzostek i Gminie Sko³yszyn



Og³oszenie z dnia 2024-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej w Gminie Brzostek i Gminie Sko³yszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851937744

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Konopnickiej 82

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-200

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.11.9.) Numer telefonu: +48134437020

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wisloka.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodoci±gowej w Gminie Brzostek i Gminie Sko³yszyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5be9653e-c40c-41dd-ba33-5e12741ba17d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00652393

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 „Program poprawy czysto¶ci zlewni rzeki Wis³oki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Sko³yszyn” nr FEPK.02.06-IZ.00-0062/23 wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 „ENERGIA I ¦RODOWISKO” - Zrównowa¿ona gospodarka wodno – ¶ciekowa w zakresie zaopatrzenia w wodê

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be9653e-c40c-41dd-ba33-5e12741ba17d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem pkt 6) oraz rozdz. XII ust. 13 SWZ, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicz-nej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.:
a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania s± Gmina Brzostek i Gmina Sko³yszyn reprezentowane przez
Wójta Gminy Sko³yszyn 38-242 Sko³yszyn 12, tel. 13 44 910 62-64
Wójta Gminy Brzostek 39-230 Brzostek, ul. Rynek 1, tel. 14 680 30 26

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: Gmina Brzostek – Budowa sieci wodoci±gowej przy czê¶ci ul. Przedmie¶cie w Brzostku
Zadanie obejmuje budowê sieci wodoci±gowej PE-125 mm o d³ugo¶ci 885 m w Brzostku w czê¶ci ul.
Przedmie¶cie na dzia³kach ewidencyjnych nr: 237/5, 240/2, 240/6, 242/3, 242/4, 242/5, 245/1, 247/10, 248, 249/15, 249/16, 249/18, 249/19, 249/20 w obrêbie ewidencyjnym 0001 Brzostek.
Dla istniej±cej zabudowy zaopatrzenie w wodê pitn± odbywa siê obecnie z istniej±cych studni kopanych. Po zrealizowaniu inwestycji pobór wody pitnej dla projektowanego wodoci±gu bêdzie realizowany za po¶rednictwem istniej±cego wodoci±gu gminnego PE-110 mm z istniej±cego Ujêcia Wody i Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanych w Brzostku.
Trasa projektowanego wodoci±gu przebiega:
- wzd³u¿ dróg gminnych,
- w drogach gminnych,
- po terenach rolnych, w pobli¿u granic posesji bêd±cych w³asno¶ci± prywatn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II: Gmina Brzostek – Budowa sieci wodoci±gowej przy czê¶ci ul. Wêgierskiej w Brzostku.

Zadanie obejmuje budowê sieci wodoci±gowej PE-125 mm o d³ugo¶ci 488 m w Brzostku w czê¶ci ul.
Wêgierskiej na dzia³kach ewidencyjnych nr: 1166/8, 1166/12, 1166/14, 1166/15, 1166/16, 1166/19, 1163, 1162/2, 1162/5, 1162/4, 1161/4, 1161/5, 1161/2, 1161/6, 1162/6, 1165/1, 1167 w obrêbie ewidencyjnym 0001 Brzostek. Dziêki realizacji zadania do sieci wodoci±gowej zostanie pod³±czonych 7 nowych odbiorców – budynków prywatnych.
Dla istniej±cej zabudowy zaopatrzenie w wodê pitn± odbywa siê obecnie z lokalnych studni kopanych lub wierconych. Po zrealizowaniu inwestycji pobór wody pitnej dla projektowanego wodoci±gu bêdzie realizowany za po¶rednictwem istniej±cego wodoci±gu gminnego PE-110 mm z istniej±cego Ujêcia Wody i Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanych w Brzostku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III: Gmina Sko³yszyn – Budowa sieci wodoci±gowej rozdzielczej oraz kanalizacji sa-nitarnej na terenie miejscowo¶ci Harklowa – sieæ wodoci±gowa etap III
Zadanie obejmujê budowê podstawowej infrastruktury zaopatrzenia w wodê, które w dokumentach planistycznych Gminy Sko³yszyn zosta³y okre¶lone jako zadania o najwy¿szym priorytecie oraz wymagaj±ce pilnego podjêcia zdecydowanych dzia³añ. Przedmiotem zadania jest rozbudowa wodoci±gu gminnego w m. Harklowa. Przedsiêwziêcie bêdzie realizowane na terenie 215 dzia³ek ewid. zlokalizowanych w obrêbie ewid. Harklowa.
Zadanie obejmuje: roboty przygotowawcze, rozbiórkê nawierzchni utwardzonych, roboty ziemne, umocnienie wykopów, odwodnienie wykopów, ruroci±gi, uzbrojenie sieci.
W ramach zadania zostanie zrealizowana budowa sieci wodoci±gowej o ³±cznej d³ugo¶ci 8 345,5 m, w tym:
- DN 160 mm: 7 945,0 m,
- DN 110 mm: 127,4 m,
- DN 90 mm: 241,5 m,
- DN 63 mm: 31,6 m.
Dla istniej±cej zabudowy zaopatrzenie w wodê pitn± odbywa siê obecnie z lokalnych studni kopanych i wierconych. W wyniku realizacji projektu dostêp do sieci wodoci±gowej uzyska 120 budynków mieszkalnych.
Sieæ wodoci±gowa bêdzie zlokalizowana po pó³nocnej i po³udniowej stronie drogi powiatowej 1867R Harklowa – Osobnica (od granicy z gmin± Jas³o/Osobnica) w stronê centrum wsi Harklowa. Zaprojektowano sieæ wodoci±gow± rozbiorcz± do zaopatrzenia gospodarstw domowych, obiektów u¿yteczno¶ci publicznej oraz do celów przeciwpo¿arowych (hydranty zamontowane na sieci).
Projektowana sieæ wodoci±gowa zostanie pod³±czona do wodoci±gu realizowanego obecnie równolegle przez Gminê w ramach innego przedsiêwziêcia, w miejscu przy³±czenia zlokalizowanym w Harklowej. Od ci±gu g³ównego sieæ bêdzie rozga³êziona w kierunku wszystkich budynków mieszkalnych, jak równie¿ niektórych dzia³ek do zabudowy, zapewniaj±c mo¿liwo¶æ pod³±czenia do niej przysz³ych odbiorców. Nowa czê¶æ sieci bêdzie zostanie po³±czona w czterech miejscach z sieci± istniej±c± w celu wyrównywania ci¶nienia na projektowanym obszarze.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej:
Czê¶æ I: 200 000 z³,
Czê¶æ II: 150 000 z³,
Czê¶æ III: 2 000 000 z³.

4. Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
a) zdolno¶æ techniczna:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 700 m oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 200 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 400 m oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 150 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 4 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 2 mln z³ netto.
b) zdolno¶æ zawodowa:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 700 m oraz uprawnienia do kierowania ro-botami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne wy-dane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 400 m oraz uprawnienia do kierowania ro-botami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne wy-dane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 4 km oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne wy-dane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
1.2.2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
1.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
1.2.4. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (z³±cznik nr 10);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2.5. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, (za³±cznik nr 4a, 4b, 4c);
1.2.6. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 3a, 3b, 3c);
1.2.7. polisy OC potwierdzaj±cej, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na co najmniej:
dla cz. I 200 tys. Z³; dla cz. II: 150 tys. Z³; dla cz. III: 2 mln z³

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci
Czê¶æ I – 6 000 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ II – 4 000 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100)
Czê¶æ III – 85 000 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych 00/100)
1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium mo¿e zostaæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 56 1600 1071 8980 0000 0163 0163 jako tytu³ przelewu wskazuj±c: „Wadium zabezpieczaj±ce ofertê, sprawa nr ZG.BO.271.10.2024 czê¶æ ……………….”.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 5-6, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji (porêczenia), gwa-rancja (porêczenie) powinna zostaæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym w Polsce prawem i winna zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (porêczenia) (Zamawia-j±cego), gwaranta (porêczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± (porêczeniem),
3) kwotê gwarancji (porêczenia),
4) termin wa¿no¶ci gwarancji (porêczenia),
5) nieodwo³ywalne i bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji (porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6. Porêczenie, o którym mowa powy¿ej powinno byæ solidarne. Zamawiaj±cy nie dopuszcza porêczenia subsydiarnego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z za³±cznikiem nr 5a

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.