Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00487843/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko ORLIK – 2012” w Szamotułach przy ul. Szczuczyńskiej 5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko ORLIK – 2012” w Szamotułach przy ul. Szczuczyńskiej 5”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-263c9d08-a016-49c2-8621-974087ba8472
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko ORLIK – 2012” w Szamotułach przy ul. Szczuczyńskiej 5”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425332,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Źródła finansowania:
Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki, w ramach Programu Modernizacji Kompleksów Sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – Edycja 2023
1. Zakres prac obejmuje działki nr ewid. 725/1:
• Wymiana oświetlenia na ledy (montaż z demontażem 22 lamp)
• Boisko do piłki nożnej – demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wypełnieniem
• Boisko do piłki nożnej – wywóz i utylizacja trawy, granulatu SBR i piasku kwarcowego (ok 65 t)
• Boisko do piłki nożnej – wyrównanie istniejącego podłoża, przygotowanie pod montaż systemu, łata 10mm
• Boisko do piłki nożnej – montaż trawy syntetycznej min. 45 mm z EPDM z recyklingu
• Naprawa ogrodzenia poprzez wymianę siatki plecionej 64 mb. wraz z akcesoriami
• Demontaż, wywóz i utylizacja siatki plecionej 64 mb.
• Naprawa ogrodzenia poprzez wymianę naciągów, naprawienie linek i uzupełnienie akcesoriów 182 mb
• Naprawa istniejących piłkochwytów 40 mb
Uwaga:
Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,
b) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ - zmiana
3. Dokumenty techniczne wymagane przed wbudowaniem systemu trawy syntetycznej (dopuszcza się ich równoważność):
a. karta techniczna nawierzchni z trawy syntetycznej
b. karta techniczna wypełnienia EPDM z recyklingu
c. świadectwo higieny (Atest PZH) dla trawy i wypełnienia;
d. deklaracja zgodności z normą EN 15330-1 2013.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660018,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577037,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CT Sport sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972 128 44 52
7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Drobnika 43
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577037,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.