Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00135598/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00137240/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00225037/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stężyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 882 89 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb7080c-7ed6-4495-84b6-4097f70f80f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja włączająca
1.2.9 Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych do szkół Gminy Stężyca - edukacja włączajaca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.25.2025/EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140592,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zakup wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Materace – 5 sztuk
b) Maty masujące – 5 zestawów
c) Zestawy piankowe – 1 zestaw
d) Duże piłki – 1 zestaw
e) Małe piłki – 1 zestaw
f) Liny – 2 zestawy
g) Drabinki – 2 sztuki
h) Kładka balansująca – 1 sztuka
i) Równoważnia – 1 sztuka
j) Skakanki – 8 sztuk
k) Pachołki – 1 zestaw
l) Worki do skakania – 6 sztuk
m) Deskorolka – 1 sztuka
n) Mini trampolina – 1 sztuka
o) Walec – 1 sztuka
p) Kostka duża – 1 sztuka
q) Kostka średnia – 1 sztuka
r) Kostka mała – 1 sztuka
s) Obciążniki – 4 zestawy
t) Woreczki – 4 zestawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143112-4 - Materace
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37423100-0 - Liny gimnastyczne
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
37425000-3 - Trampoliny gimnastyczne
4.5.5.) Wartość części: 45545,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zakup pomocy i dydaktycznych na warsztaty szachowe - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się następujące gry:a) Szachy - 10 zestawów
b) Scrabble – 1 sztuka
c) Bingo – 1 sztuka
d) Sudoku – 1 sztuka
e) Oczko – 1 sztuka
f) Memory – 1 sztuka
g) Dobble – 1 sztuka
h) Kostki – 1 sztuka
i) Odkrycia – 1 sztuka
j) Gra w pary – 1 sztuka
k) Chińczyk/ warcaby – 2 sztuki
l) Gra w kolory – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 11982,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zakup aparatów fotograficznych – 25 sztuka) Matryca - min. 20 Mpix, min. 13,0 x 8,0 mm, CMOS
b) Zakres otwarcia migawki 1/4 s - 1/32000 s
c) Zoom cyfrowy 8x
d) Rozdzielczość zdjęć min. 1920 x 1920
e) Wejścia/ wyjścia: czytnik kart SD - 1 szt., USB Type-C, micro USB 2.0 - 1 szt., micro HDMI - 1 szt., wejście mikrofonowe 3,5 mm - 1 szt.
f) Format zapisu JPEG
g) Lampa błyskowa wbudowana
h) Nagrywanie wideo
i) Wyświetlacz cyfrowy, ekran LCD 3”
j) Łączność: Bluetooth, Wi-Fi
k) Dodatkowo w zestawie: adapter mocowania, osłona obiektywu i przeciwwiatrowa, kabel USB
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 58931,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Zakup materiałów na zajęcia teatralne obejmuje 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Bibuła – 3 zestawy
b) Bibuła pastelowa – 3 zestawy
c) Bibuła w kropki – 3 zestawy
d) Kolorowy papier transparentny – 3 zestawy
e) Tęcza – papier transparentny – 3 zestawy
f) Papier w kwiatki – 3 zestawy
g) Papier wytłaczany – 3 zestawy
h) Papier błyszczący – 3 zestawy
i) Papier kreatywny – 3 zestawy
j) Tektura zoo – 3 zestawy
k) Tektura falista złota – 3 sztuki
l) Tektura falista tęczowa – 3 sztuki
m) Tektura falista naturalna – 3 sztuki
n) Tektura – 3 zestawy
o) Papier z motywem orientalnym – 3 zestawy
p) Modelina – 5 sztuk
q) Farby metaliczne do malowania twarzy – 2 zestawy
r) Farby jasne do malowania twarzy – 2 zestawy
s) Farby ciemne do malowania twarzy – 2 zestawy
t) Ołówki do malowania twarzy – 2 zestawy
u) Kredki do malowania twarzy 1 – 2 zestawy
v) Kredki do malowania twarzy 2 – 2 zestawy
w) Maski karnawałowe – 2 zestawy
x) Mozaika samoprzylepna – 3 zestawy
y) Folia pastelowa – 3 zestawy
z) Filc samoprzylepny – 3 zestawy
aa) Filc we wzorki – 3 zestawy
bb) Filcowe arkusze – 3 zestawy
cc) Filc czerwony – 2 sztuki
dd) Filc czarny – 2 sztuki
ee) Filc różowy – 2 sztuki
ff) Filc niebieski – 2 sztuki
gg) Kuleczki pastelowe – 3 zestawy
hh) Kuleczki kolorowe – 3 zestawy
ii) Klej do filcu – 2 sztuki
jj) Guziki różne – 2 sztuki
kk) Duże cekiny – 2 sztuki
ll) Szpilki – 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199780-1 - Bibuły
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
22993400-1 - Papier lub tektura faliste
30199410-7 - Papier samoprzylepny
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
39562000-9 - Filc
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
24910000-6 - Kleje
18451000-5 - Guziki
4.5.5.) Wartość części: 13373,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Zakup strojów na zajęcia teatralne obejmuje 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Strój Obelixa – 2 sztuki
b) Strój Asterixa – 2 sztuki
c) Strój Napoleona – 2 sztuki
d) Strój szeryfa Chudego – 2 sztuki
e) Strój kowbojki – 2 sztuki
f) Strój astronauty – 2 sztuki
g) Strój greckiej bogini - 2 sztuki
h) Strój rzymianina – 2 sztuki
i) Strój średniowiecznej księżniczki – 2 sztuki
j) Strój króla Artura – 2 sztuki
k) Strój syrenki – 2 sztuki
l) Strój średniowiecznej dziewczyny – 2 sztuki
m) Dres z lat 80 dla dziewczynki – 2 sztuki
n) Dres z lat 80 dla chłopców – 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18222100-2 - Zestawy ubraniowe
18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 10758,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. 12.03.2025 r., do godz. 6.00, wpłynęło 6 ofert, które odrzucono:
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. i New Life Property Sp. Z o.o. Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp (...)
Uz. faktyczne: Wykonawcy poz. 1 „Materace” wskazali, że zastosowali stawkę VAT 23%. (...)Zgodnie z treścią zał. nr 10 do ustawy o VAT, dla wyrobów medycznych kl. I stawka wynosi 8%”. (…) Zam. zobowiązany jest do odrzucenia oferty Wykonawcy, który przy obliczeniu ceny zastosował niepoprawną stawkę VAT (...).
3. W&A Adam Wasielewski Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5Pzp (...)
Uz. faktyczne: (…)Wykonawca zobowiązany był wskazać (…) nazwę, wersję oraz nr katalogowy producenta lub inne dane umożliwiające weryfikację zgodności produktów z OPZ. Wykonawca (…)nie wskazał w poz. 1, 4, 6, 10, 15, 16, 17, 18 nr kat. ani innych danych identyfikujących produkty. Ze względu na brak wskazania niniejszych danych nie ma możliwości zweryfikowania czy (…) produkty zgodne z OPZ(...)
4. ALTARE sp. z o.o.
Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp (...)
Uz. faktyczne: Zgodnie z OPZ w poz. nr 18 „Kostka mała” (…) kostkę małą wykonaną z pianki i tkaniny PCV niezawierającej ftalanów o wym. 35x35cm i wys. ok. 15 cm. Wykonawca zaoferował (…) Moje Bambino, nr kat. 101515. (…) na stronie producenta pod wskazanym nr kat. jest duży zestaw materacy Quadro 1 tj. piankowe materace w różnych kolorach, kształtach i rozmiarach. Produkt niezgodny z OPZ (...)
5. Nowa Szkoła sp. z o.o. Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5 pzp (...)
Uz. faktyczne: Zgodnie z OPZ:
a) w poz. nr 3 „zestawy piankowe” (…) zestawy piankowe o różnych kształtach. Wykonawca zaoferował (…) Nowa Szkoła, nr katalogowy WSPS2162. (…)na stronie producenta zestaw piankowy to kostki, brak jest innych kształtów w zestawie.
b) w poz. nr 8 „kładka balansująca” (…) tor do ćwiczeń o wym. kładki ok. 140 cm dł. x ok. 20 cm szer. x 50 cm wys. Wykonawca zaoferował (…)Nowa Szkoła, nr katalogowy TKRV0008. (…) na stronie producenta kładka ma wym. 150x25x10cm. (…) wymiary (…) mogą być maks. 10 % większe lub 10 % mniejsze.
c) w poz. nr 9 „równoważnia” (…) równoważnię o wym. ok. 150 cm dł. x ok. 6 cm szer. Wykonawca zaoferował (…)Nowa Szkoła, nr katalogowy WWCS2003. (…) na stronie producenta kładka ma wym. 200 cm dł. x 21 cm szer. . (…) wymiary (…) mogą być maks. 10 % większe lub 10 % mniejsze.
d) w poz. nr 11 „pachołki” (…) zestaw składający się z min. 10 szt. pachołków o ok. 25 cm wys. Wykonawca zaoferował (…)Nowa Szkoła, nr katalogowy TKFI2200. (…) na stronie producenta pachołki wys. 30 cm, zestaw 6 szt. (…) wymiary (…) mogą być maks. 10 % większe lub 10 % mniejsze.
e) w poz. nr 13 „deskorolka” (…)deskę posiadającą 2 równomiernie rozłożone otwory po jednej stronie deski i wym. ok. 60 cm dł., ok. 40 cm szer. Wykonawca zaoferował (…)Nowa Szkoła, nr katalogowy TWMNS2902. (…) na stronie producenta deska ma otwory po 2 stronach deski i wym. 41x30,5 cm. . (…) wym. (…) mogą być maks. 10 % większe lub 10 % mniejsze.
f) w poz. nr 15 „walec” Wykonawca zaoferował (…)Nowa Szkoła, nr kat. WXSSU0095. Na stronie producenta brak produktu pod wskazanym nr kat. (…) nie ma możliwości zweryfikowania zgodności produktu z OPZ.
g) w pozycji nr 20 „woreczki” (…) woreczki, na których powinny być narysowane minki, (…) każdy woreczek powinien przedstawiać inną emocję. Wykonawca zaoferował (…) Nowa Szkoła, nr katalogowy TKNS0126. Na stronie producenta produkt nie posiada narysowanych minek wyrażających emocje. Produkt niezgodny z OPZ.(...)
6.Moja Szkoła Kornelia Klamann
Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp
Uz. faktyczne: (…)Wykonawca zobowiązany był wskazać (…) nazwę, wersję oraz nr kat. producenta lub inne dane umożliwiające weryfikację zgodności produktów z OPZ. Wykonawca (…) nie wskazał w poz.19 „obciążniki” nr kat. ani innych danych identyfikujących produkty (…)Zam. nie ma możliwości zweryfikowania czy produkt zgodny z OPZ. (...)
Pełna treść uzasadnienia w inf. z dnia 27.03.2025 r. na stronie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39390 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238018,85 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8917,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78704,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8917,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8917,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59962,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83875 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59962,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bawro Barbara Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271905042
7.3.3) Ulica: Maczka 2/9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59962,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18145,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48154,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18145,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18145,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w części V – zakup strojów na zajęcia teatralne zamierza przeznaczyć brutto 10 000,00 złotych.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12 marca 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego na część V wpłynęły cztery oferty:
1. Oferta 2 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
2. Oferta 3 DIVERTI Grażyna Tomaszek, ul. Cieszyńska 362, 43-300 Bielsko-Biała
3. Oferta 4 W&A Adam Wasielewski ul. Powstańców Wlkp. 47/5 63-800 Gostyń
4. Oferta 6 ALTARE sp. z o.o. ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce
Zamawiający dokonał oceny ofert
Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Cena ofertowa Punkty w kryterium cena Termin wykonania zamówienia Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia
Łączna liczba punktów
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 24 846,30 zł 36,52 10 dni 40,00 76,52
2 DIVERTI Grażyna Tomaszek ul. Cieszyńska 362, 43-300 Bielsko-Biała 15 123,40 zł 60,00 20 dni 20,00 80,00
3 W&A Adam Wasielewski
ul. Powstańców Wlkp. 47/5 63-800 Gostyń 22 970,00 zł 39,50 10 dni 40,00 79,50
4 ALTARE sp. z o.o.
ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce 17 310,60 zł 52,42 10 dni 40,00 92,42
i w oparciu o ww. zestawienie najkorzystniejszą ofertę złożyła spółka ALTARE sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach na kwotę 17 310,60 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu oferty Wykonawcy ALTARE sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach. Oferta znacznie przekracza kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15123,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24846,30 PLN
INNE PRZETARGI STĘŻYCA
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu na zajęcia żeglarstwa w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
więcej: przetargi STĘŻYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Zestawy ubraniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.