Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606322/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 261398861
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b4dd244-2b8f-47d3-af56-039a37a09659
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010602/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 81/W1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (według potrzeb Zamawiającego), usługi polegające na przeglądzie, konserwacji i naprawie urządzeń gastronomicznych i chłodniczych Służby Żywnościowej, znajdujących się na stołówkach wojskowych, wojskowych obiektach polowych i w magazynach żywnościowych 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2. Usługi świadczone będą w:
1) W obiektach koszarowych w gminach:
a) Białystok
b) Hajnówka
c) Łomża
d) Suwałki
2) W obiektach polowych zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego
3. Szacunkowa ilość roboczogodzin wynosi :
1) Zamówienie podstawowe - 170
2) Zamówienie opcjonalne - 900
Szacując ilość roboczogodzin Zamawiający uwzględnił zarówno przegląd,
jak i naprawy, wyciągając średnią, tak by orientacyjnie wskazać skalę wielkości zamówienia.
4. Przedmiotem umowy jest naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych takich jak szafy, witryny, komory i kontenery chłodnicze, oraz urządzeń i maszyn
do obróbki termicznej i mechanicznej żywności.
5. Odbioru wykonania usługi ze strony Zamawiającego dokona użytkownik,
w obecności Wykonawcy bądź jego przedstawiciela i na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół odbioru wykonanej naprawy, natomiast po wykonaniu przeglądu zostanie sporządzony protokół z przeglądu konserwacyjnego, podpisany przez przedstawicieli obu stron.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia karty wykonania usługi
w dwóch egzemplarzach, (egz. Nr 1 otrzymuje Zamawiający, egz. Nr 2
otrzymuje Wykonawca).
7. Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne co najmniej 24 miesięcy gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta.
8. W przypadku nieskutecznego lub niezgodnego z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać ponownie usługę na własny koszt, w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający, w oparciu o art. 441 Pzp skorzysta z prawa opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się
do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji,
a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 28.11.2024 do godziny 11:00, nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.