Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167101/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00179417/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00186746/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00194636/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e9d451-0a58-4942-b07d-76a4cecb22c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 570185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi - Część I - Dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego ogólnochirurgicznego.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę, montaż/uruchomienie stołu operacyjnego ogólnochirurgicznego (1 kpl.).
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego/WCSKJ.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Zakup sprzętu dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej”.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o WCSKJ należy przez to rozumieć Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć sprzęt/urządzenia będące przedmiotem zamówienia na teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego/ WCSKJ;
2) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie oraz udzielić instruktażu z obsługi danego sprzętu/urządzenia wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/ WCSKJ;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim (odpowiednio dla danej części);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty oraz paszport techniczny danego sprzętu/urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192230-3 - Stoły operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 189149,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi - Część II: Dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego ortopedycznego.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę, montaż/uruchomienie stołu operacyjnego ortopedycznego (1 kpl.).
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego/WCSKJ.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Zakup sprzętu dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej”.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o WCSKJ należy przez to rozumieć Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć sprzęt/urządzenia będące przedmiotem zamówienia na teren Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego/ WCSKJ;
2) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie oraz udzielić instruktażu z obsługi danego sprzętu/urządzenia wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/ WCSKJ;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim (odpowiednio dla danej części);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty oraz paszport techniczny danego sprzętu/urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192230-3 - Stoły operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 374825,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831769008
7.3.3) Ulica: Malwowa nr 138
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TMS MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TMS MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831769008
7.3.3) Ulica: Malwowa nr 138
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TMS MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TMS MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Rożnów - ekspertyza stanu dylatacji pod kątem wypływu mas bitumicznych i iniekcyjnych
- Naprawa uszkodzenia łopaty wirnika elektrowni wiatrowej na FW Majewo, FW Wicko, FW Marszewo i FW Lipniki
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET Protect Enterprise ON-PREM na 700 stanowisk
- EW Wrzeszczyn, EW Włodzice, EW Kraszewice, EW Olszna - zakup i wymiana wyłączników mocy SN w polach generatorów
- EW Złotniki - odtworzenie przelewu bocznego z kaskadą po przejściu fali powodziowej
- Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze - Etap II
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa parawanów teleskopowych wraz z montażem, ciśnieniomierzy, mankietów i drobnego sprzętu medycznego dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa aparatury medycznej w ramach projektu pn.: Modernizacja SOR w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia - powtórka 2
- Dostawa sprzętu medycznego: łóżko elektryczne, wózek transportowy, macerator
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz dzierżawa konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.